Kuinka moni on kuullut tällasesta biisistä? Ei varmaankaan kovin moni.
Itse kuulin kaveriltani, joka oli tärmännyt tähän biisiin irc-galleriassa. Laulua tässä ei oo, mutta on kyllä Rassejen biisi. Oon yrittänyt miettiä, millon tää ois tehty. Alussa tulee mieleen DL:n aikaiset sinkkubiisit, mutta muuten So muistuttaa alkuaikojen biisejä. En tiedä mistä tän vois netistä ladata (vai voiko?), mut multa voi ainakin pyytää mesessä.

Multa on mennyt ainakin ihan täysin ohi tällainen biisi. Kyllä mä uskon että tällainen biisi on olemassa, mutta missä kaverisi oli tähän törmännyt tai siis miten tää biisi on edes päässyt nettilevitykseen...? Tai siis jos siinä ei lauleta ollenkaan niin sitähän on hyvin vaikea tai lähes mahdotonta tunnistaa, että ketkä siinä soittavat, laulajahan on helppo tunnistaa äänestä.
Muoks. Eli nyt löysin tuon biisin, ihan mielenkiintoinen, kyllähän se Rasmukselta kuullostaa, mutta mua edelleen kiinnostaa miten se on nettiin päässyt. Siitä että millon toi biisi ois tehty on hirveen vaikee mennä sanomaan, alussa se tosiaan kuullosti DL ajoilta mutta periaatteessa se voi olla miten vanha tai uusi vaan.
En ole tällaisesta biisistä kuullutkaan. Harmi, ko koneella on jotain estoja, ni en voi mesessäkään ottaa vastaan mitään..ehkä vielä joskus minäkin tämän biisin kuulen..
oogh, missä voi kuulla

mä ki haluun tietää mistä ton kappaleen voi ladata...

En tiedä yhtään mistä ton sais ladattua, netistä en oo löytänyt. Mut edelleenkin mut saa lisätä meseen ja kysellä sitä kautta.

Joo multa voi myös kysellä mesessä tota biisiä jos haluatte sen saada... Mä en tosin käy siellä ihan älyttömän usein mutta kuitenkin pari kertaa viikossa, yleensä siinä kuuden maissa

Ja mun mese löytyy tosta alta noista painikkeista
Mä voin lyödä vaikka vetoa että tää EI ole Rasmuksen biisi. Ensinnäkin miksi se olisi jaossa jossain irc-galleriassa? Ja en millään oikeen usko että jotkut Rasmuksen demot leviäis studion ulkopuolelle...ainakaan irc-galleriaan. Ja toisekseen Tää kuulostaa joltain alottelijakitaristin nauhotukselta, jolla se koittaa saada julkisuutta rasmuksen nimissä.
Eihän sitä koskaan tiedä.
Omasta mielestäni kitarasoolo lopussa kuulosta erehdyttävän tutulta, toisin sanottuna Paulin soololta. Mutta eihän sitä voi tietää.

En mä voi olla varma et tää on Rasmusta, mut niinku Rosvo-Rontti sanoikin, kuulostaa munkin mielestä tosi paljon Rasmukselta. Mut ei voi tietää. Pitää kysyy pojilta kun niitä näkee. ;)
Nii eihän tohon asiaan saa varmuutta ellei kysy sitä itse pojilta. Mutta jokatapauksessa, oli kenen tahansa, se on silti tosi kaunista kuunneltavaa. Minä pidän

Rosvo-Rontti kirjoitti:Omasta mielestäni kitarasoolo lopussa kuulosta erehdyttävän tutulta, toisin sanottuna Paulin soololta. Mutta eihän sitä voi tietää. 
Mä huomasin kanssa ton että se oli aika "paulimainen", mutta pitää silti suhtautua aika kriittisesti koska varmasti monet osaisivat Rasmuksen biisejä niin ettei moni tunnistaisi ettei siitä ole soittamassa Aki, Pauli ja Eero. Jokaisella laulajallahan on persoonallinen ääni jota on vaikea matkia, mutta ainakaan minä, joka en ole kovin musikaalinen ihminen, en pysty välttämättä erottamaan pelkästä kappaleesta ketkä sitä soittavat.
Fear^ kirjoitti:Ensinnäkin miksi se olisi jaossa jossain irc-galleriassa? Ja en millään oikeen usko että jotkut Rasmuksen demot leviäis studion ulkopuolelle...ainakaan irc-galleriaan. Ja toisekseen Tää kuulostaa joltain alottelijakitaristin nauhotukselta, jolla se koittaa saada julkisuutta rasmuksen nimissä.
Mä en ole rekisteröitynyt irc-galleriaan, vaan hain tämän biisin toista kauttasellaista hieman laitonta, jota foorumin säännöt kieltää mainostamasta ja sitäkin kautta se löytyi rasmuksen nimellä, mutta on silti aika ihmeellistä miten tää ois päätynyt netti levitykseen, jos tää todella on Rasmusta.
Mä en ole kyllä yhtään varma että pitäskö tätä nyt sitten uskoa vai ei...? No jaa, pitää kai säilyttää kovalevyllä biisiä niin kauan kun varmistuu suuntaan tai toiseen

Joo en oo ikinä kuullutkaan.

Ja oisi kiva kuulla itte, ja onhan se aika vaikea tunnistaa jos ei laulua ole ollenkaan.
AmandaFlower kirjoitti:Joo multa voi myös kysellä mesessä tota biisiä jos haluatte sen saada... Mä en tosin käy siellä ihan älyttömän usein mutta kuitenkin pari kertaa viikossa, yleensä siinä kuuden maissa
Ja mun mese löytyy tosta alta noista painikkeista
Minäpäs lisään sinut meseen.. jos viitsisit lähettää sen biisin <:
Minäkään en ole tätä vielä kuullut...

Jos joku ystävällinen immeinen voisi sen mulle lähettää, niin yksäriä vaan ;)