"Don't shut the door, don't leave me here darling, in the boring/pooring rain. Can't you see that I love you baby?"
Niin eli siis pooring vai boring? En ole löytänyt sanoja mistään. Oon aina itse kuvitellut sen olevan boring, mutta jotkut taas sitä mieltä, että pooring. Eli tietääkö joku?
On muuten erittäin ihana ja suloinen biisi <3
Mun mielestä se on ainakin "pooring".. En ole ihan varma mutta niin mä sen ainakin kuulen..
Eikö se pooring ole? kun boring tarkoittaa tylsää, ikävystyttävä pitkästyttävä ja pooring tarkoittaa heikkotasoinen, kehno, kurja, köyhä, niukka, parka, poloinen, rassu, raukka, varaton???
Minunkin mielestäni se on pooring, en sitten tiedä. Olen ainakin kuulevinani niin.
Kyllä, minustakin se on aivan ihastuttava biisi. ^____^
Mä en ole koskaan ajatellut tuota tarkemmin, vaan olen olettanut sen olevan boring

niinkun se tuossa allekirjoituksessakin näkyy olevan. Ja kun yksi kaverikin sen näin kirjoitti, niin päätin luottaa häneen tässä asiassa, enkä edes enempää sitä miettinyt.
Haha, sepä ei ole pooring eikä boring, vaan POURING

Ja kohtahan menee näin: ...In a pouring rain...
eli suomeks kaatosateessa

Olen Dancer In The Dark:n kanssa samaa mieltä. Mutta eikös tuo kappale esitetä joissain häissä?

somem kirjoitti:Olen Dancer In The Dark:n kanssa samaa mieltä. Mutta eikös tuo kappale esitetä joissain häissä? 
Kyllä esitetään, siinä lopussa joku akka sanoo jotenkin näin: Kiitoksia hääbändi Rasmus ;)
Dancer In The Dark kirjoitti:Haha, sepä ei ole pooring eikä boring, vaan POURING 
Ja kohtahan menee näin: ...In a pouring rain...
eli suomeks kaatosateessa 
ooh vähän
Romanttista<3;)
Mikä biisi? Mitä ihmettä? Missäs sen voi kuulla?
Dancer In The Dark kirjoitti:somem kirjoitti:Olen Dancer In The Dark:n kanssa samaa mieltä. Mutta eikös tuo kappale esitetä joissain häissä? 
Kyllä esitetään, siinä lopussa joku akka sanoo jotenkin näin: Kiitoksia hääbändi Rasmus ;)
Hääorkesteri Rasmus.
kukahan tuossa välillä aina puhuu? siis tässä biisissä ^__^
Kuinka monta kertaa olenkaan mennyt kanssasi naimisiin - unissani tosin. :')
Eiköhän tämä äänestys ole hieman omituinen? Kappaleessa lauletaan tietenkin kaatosateesta. Vai koska olette kuulleet jonkun kuvailevan sadetta tylsäksi?
Editoin tästä ainakin tuon äänestyksen pois, joku muu jatkakoon lisätoimenpiteillä jos tahtoo

Oon itekkin miettiny, et hassut sanat, mutta mulle on niin moni sanonu ja missä oon nähny nuo sanat, niin on lukenu, että boring että oon uskonu siihen, mutta nyt en enää : D Ja ehkä se nyt ei maailmaa kaada, jos en tiedä ja kysyn täällä. Ja en oo mitenkään kovin hyvä enkussa, niin en hirveän hyvin hallitse sanastoa, enkä ole tiennyt, että pouring rain on kaatosade.
Ja kiitos sille, joka tuon pouringin sanoi, nyt tiedän :>
Seidi kirjoitti:Mikä biisi? Mitä ihmettä? Missäs sen voi kuulla?
http://www.therasmus-by-nidi.de/html/audio.html
tuolta sen on ainaki saanu ladattua, mut jostain syystä mun kone ei nyt avaa sitä.. ja muuteni se on ihan outo.. Onkohan ne sivut poistettu, vai onks mun kone taas vaan ilkee....
Bullet kirjoitti:kukahan tuossa välillä aina puhuu? siis tässä biisissä ^__^
Samaa olen minäkin miettinyt, en saa edes aina selvää siitä puheesta. Ja kuulun niihin, jotka on aina luulleet että siinä lauletaan boring rain, joka paikassa missä olen lyriikat nähnyt on lukenut niin. No nyt ainakin tiedän mitä siinä lauletaan.
Ja ihana biisihän tämä on, harmi vaan että vähän huonolaatuinen. Tästä olisi kiva kuulla joskus sellainen ihan valmis versio. (: