Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Lempivuodenaikasi?
Sivut: 1 2 3 4 5

Berneri

Eli kertokaa, pidättekö:

* Rauhallisesta keväästä?
* Kukkivasta kesästä?
* Värikkäästä syksystä?
* Valkoisesta talvesta?

Itse pidän eniten kesästä, koska silloin on lämmin ja luonto kauneimmillaan. Toisena tulee syksy, koska se on myöskin todella kaunis vuodenaika. Talvikin on kaunis, mutta ei vedä vertoja kesälle tai syksylle. :wink:

An

Äänestin kesää. Kaikissa vuodenajoissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta täällä Suomessa on kesällä juuri sopivan lämmintä, ei liian kuuma eikä kylmä. Vesisade on myös kesällä paljon mukavampaa kuin muina vuodenaikoina. Toisaalta talvella on myös kaunista, varsinkin joulun aikoihin.

-fear-

Äänestin kesää. Onhan jokaisessa vuodenajassa hyvät puolensa, mutta kesässä niitä hyviä puolia on eniten. Eniten tykkään kesä illoista/öissä, niissä on vain sitä jotain jota sitten talvella, keväällä ja syksyllä kaipaa. Very Happy
En osaa tähänkään vastata yhtä ainoaa. Jokaisessa vuodenajassa on omat hyvät puolensa. Paitsi et nyt tuntuu, et syksy on ihan syvältä. Lumi tuli, lumi suli. :evil: ( Nimim. joulua odotellessa)
Mut syksy on parhaimmillaan tosi kaunis vuodenaika. Talvessa parasta on lumi. Lumi on ihanaa. <3 Niin ja se joulu. Smile Kesällä on ihanan lämmintä ja muuta kivaa. Saa uida, ottaa arkaa, olla tallilla, ei tartte ajatella koulua, saa syödä paljon jäätelöä. Razz Kevät on myös tosi kaunis vuodenaika. Ei ehkä ihan alkukevät, ku lumet alkaa sulamaan ja on märkää, mut sit ku puihin ilmestyy hiirenkorvia ja ekat kukat alkaa kukkimaan. Ja ihmiset on onnellisia kesää odotellessa. hali

Döörr

äänestän kesää koska ei tarvi pukeutua mihinkään hirveisiin pomppiin, toisena sanoisin kevään koska sillon on... sitä jotain ilmassa ;)
Äänestin kesää koska se on musta ehdottomasti paras vuodenaika <3 toisena tulis sit varmaa talvi paitsi nyt mä vielä kaipaisin kesää takas,se meni jotenki niin nopee ohi...
Mietin että kumpi nyt on oikeesti ihanempaa aikaa, kesä vai talvi, mutta päädyin kesään. Kesällä on niin ihanan lämmintä ja valosaa vielä myöhään yöhönki, eikä tarvii pukee niin kamalasti päälle kun lähtee ulos.
Talvi on kylläkin kauniimpaa aikaa sillon kun sitä lunta on paljon, mutta kesä on silti enemmän mun mieleeni Smile

Gwindorfyel

No kesähän se minunkin mielestäni. Kesä on kaikkein ihaninta aikaa, ja kaikkina muina vuodenaikoina muistelen vain haikeana kesää ja odotan sitä taas tulevaksi..
Tärkein asia, mikä mulle tulee mieleen, on se, että on lomaa koulusta pitkät kaksi ja puoli kuukautta. Se on vaan jotain niin ihanaa!Ei opiskelua!Toiseksi tulee mieleen tietysti lämpö, on ihanaa kun voi vaan pistää hameen ja kevyen paidan ja lähtee ulos pomppimaan, eikä tarvitse mitään paksuja takkeja tai muuta Laughing

Tietysti muissakin vuodenajoissa on omat ihanuutensa (talven pimeys, syksyn rauhallisuus, kevään kirkkaus..yms.), mutta kyllä se kesä on ihan parasta aikaa.

AmandaFlower

Mietin pitkään että äänestänkö kesää vai talvea, mutta päädyin sitten kesään. Varmaankin koska talvi tekee taas tuloaan ja sitä muistaa miten kylmä silloin oikeasti on. Kesä on siitä ihanaa että on yksinkertaisesti niin lämmintä, ei siihen paljon muuta tarvita. Rannalla makoilu ja auringonotto kuuluvat lempiharrastuksiini ja jäätelöä rakasta. Voihan sitä tietysti talvellakin syödä, mutta ei se ole sama asia. Talvesta pidän tosin siksi että olen syntynyt tammikuussa, pidän myös joulusta sekä harrastan lumilautailua, joka on talviurheilulaji. Ihan kivoja kumpikin loppujenlopuksi, mutta sekä keväällä että syksyllä on inhottavat loskakelit ja ei tiedä miten pitäs pukeutua ja minulla onkin tapana sairastaa flunssa kahdesti vuodessa, keväällä ja syksyllä.
Kyllä se kesä paras on, lähinnä lämpimien ilmojen, kesäloman ja tietenkin festareiden takia. Kevät tulee kyllä heti toisena, silloin on aivan ihanaa kun lumet sulaa ja tietää että kesä on lähellä.
Talvikin on toisaalta aika ihanaa aikaa, saa pukeutua oikein lämpimästi ja voi kätkeytyä paksujen talvivaatteiden alle. Ja se lumi on varsinkin jouluna aivan välttämätöntä, ilman lunta ei ole joulua.
Syksystä en löydä mitään hyviä puolia, vihaan sitä vuodenaikaa yli kaiken.
Hyi, minä en tykkää kesästä. On kamalan kuumaa, jonka takia täytyy juosta puolialatomana tuolla, ettei huku omaan hikeensä. Sitten kesällä on myös ötökät, ja tunnetusti pelkään kaikkia maailman ötököitä ihan mielettömästi. Lisäksi kesä on tyhmää, kun kesällä ei ole koulua. Tykkään koulusta varsinkin sen takia, että koulussa näkee niitä ihmisiä, joita ei vapaa-ajalla näe. On aika raskasta olla pari kuukautta erossa tietyistä henkilöistä, kun välimatkat saattaa olla moniakin kilometrejä, eikä porukat lähde kuskaamaan. (ja arvatkaahan kulkeeko jossain tuppukylässä mitään busseja)

Kesällä on myös kaikki festarit ja keikat, joista sitten menee elättelemään toiveita, mutta loppujen lopuksi mihinkään ei kuitenkaan pääse. Viime kesä meni niinkin hienosti, että miltei joka ilta tuli itkettyä pahaa oloa.

Joten koko kesä menee suunnilleen sisällä tietokoneella istuessa. Se alkaa olla vähän tylsää pidemmän päälle.

Kolmesta muusta vuodenajasta oli hankala päättää parhainta. Tykkään kaikista tosi paljon, kaikista tulee mieleen mukavia muistoja ja hyvä fiilis. Yleensä syksyisin tuntuu, että talvi on paras, talvisin tuntuu, että kevät on parasta ja näin eteenpäin. Tykkään lumesta ja joulusta etenkin, mutta talvessa vihaan pakollista ulkoliikuntaa, hiihtoa. Syksyssä vihaan pakollista yleisurhailua, mutta rakastan pimeitä syysiltoja ja putoavia lehtiä. Keväästä en juuri nyt keksinyt mitään ihan kamalaa sanottavaa, joten äänestin nyt sitä Very Happy
Vaikeaa valita kesä vai talvi. Kesässä on hyvää se että on lämmin. Talvessa taas lumi ja se kun pääsee lautailemaan ja pulkkamäkeen Very Happy Mutta sanon kuitenkin kesä, koska sillon yleensä tapaa kaikkia ihania ihmisiä ja saa lomailla. Smile
Kyllä se taitaa olla kesä että talvi. Mutta äänestin vahingossa kevättä [smilie=blink_3.gif] Kesässä on hyvää synttärit Laughing , lämpö, kaikki.. Paitsi ötökät xD
Talvessa taas on kivaa kun pääsee laskemaan pulkalla [smilie=whistle.gif] [smilie=virne.gif], luistelemaan ja niin pois päin, mutta toisaalta talvessa on tylsää kylmyys..
En tiedä kesä, että talvi..
mietin pitkään kesän ja syksyn välillä. Pidän syksystä, mutta en kyllä vesisateesta ja tämmöisestä, muta silloin kun ei sada vettä ja on pimeää, on ihana olla ulkona yksin ja kuunnella musiikkia. Kesässä taas on ihanaa kun ei ole koulua Very Happy ja on lämmintä jne. mutta huonoa kesässä on ötökät ja se että olen allerginen heinille, joten olo ei aina ole kovin hyvä. Mutta päädyin lopulta kuitenkin kesään. Smile
Keväästä tykkään eniten. Silloin on semmoista ihanaa kutinaa ilmassa, loma lähestyy ja on valoisempaa, eikä masennakaan niin kovasti kuin talvisin. Koulussa on tosin yhtä kidutusta olla, jos ulkona on lämmin ja kaunis sää ja itse pitää vain nuokkua jollain historian tunnilla... [smilie=schwitzer.gif]
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite