Muistaakseni täällä oli tästä aiheesta jo topicci, mut ei kyllä löytyny. Et ei saa kivittää, jos oon ollut sokee. ;) Se oli varmaan vanhan foorumin puolella sit.
Elikkä siis. Sillon ku player tuli, oli aika häslinki sen kaa ku ei meinannu toimii juuri kellään. Mulla ainakin on nyt toiminut ihan hyvin.
Mut mietin vaan noita päivityksiä. Mun ymmärtääkseeni siihen ois pitänyt tulla uusia updeittauksia tässä joskus. Onko teillä muilla? Mulla nimittäin ei ole mitään, vaikka yritän päivittää sitä säännöllisesti. :? En sit tiedä et oonko vaan niiiiin lahjakas koneiden kanssa, mut..

:wink:
Toivottavasti ei oo IHAN turha aihe.
//Siirsin Mediaan -Ice705
Mä en tiedä, mistä tuo johtuupi, mutta mun kone ei suostu avaamaan koko playeria enää. Sillon kun latasin sen ittelleni, avasin sen kerran ja katoin sieltä ne kaikki, mitä sinne oli tullut. Sitten laitoin kiinni, ja olen pari kertaa näpäyttänyt ohjelman auki, mutta sen enempää ei ole tapahtunut, kuin että koko näyttö on mennyt mustaksi. Saattaa tietty johtua myös siitä, että tää kone ei oo mikään paras mahdollinen. -__-
Mä kysyn tyhmänä tähän väliin: mistä ton playerin vois ladata?
Kati kirjoitti:Mä kysyn tyhmänä tähän väliin: mistä ton playerin vois ladata?
The Rasmuksen virallisislta nettisivuilta.
http://therasmus.fi
Mulla se kyllä avaa playerin ja sieltä voi kattoo niit kaikkii juttui, mutta se ei suostu lataamaan mitään päivityksii. Lataus tilttaa aina muutaman prosentin jälkeen. Inhottavaa.
feather_705 kirjoitti:Mulla se kyllä avaa playerin ja sieltä voi kattoo niit kaikkii juttui, mutta se ei suostu lataamaan mitään päivityksii. Lataus tilttaa aina muutaman prosentin jälkeen. Inhottavaa.
mulla sama juttu, se lataa 2% ja sitten tilttaa.. :/ mutta pikkasen ihanan velmuja ilmeitä Laurilla siinä "making of the No fear". <3 voi voi.
StiLL standinG kirjoitti:mulla sama juttu, se lataa 2% ja sitten tilttaa.. :/ mutta pikkasen ihanan velmuja ilmeitä Laurilla siinä "making of the No fear". <3 voi voi.
Heh, juu ihania ilmeitä ja muutenkin ihanaa kattoa vähän erilaisii juttuja.

Vähän ihmettelen miks toi ei toimi, mulla on windows XP home edition. Suostuu sen kyllä installoimaan, mutta sit kun avaan ohjelman niin ei toimi. Mustaa vaan... En keksi muuta selitystä kun että se ei ole sopiva tohon mun käyttöjärjestelmään.

^^Mulla on koko ajantoiminut toi Player ihan hyvin ja meillä on myös windows xp home edition, että tuskinpa se yksin siitä käyttöjärjestelmästä johtuu... *yrittää ymmärtää tietotekniikkaa - toivotonta*
Mm.. Latasin tänään.. Puolvahingossa

Siis kun ei mulla siitä mitään aavistustakaan ollu ja sitten tungin HFTS:än koneeseen ekaa kertaa. Ja kun painelin vaan niitä kaikkia rehister yms nappuloita. Lopulta Tadaa! Mulle oli asennettu se

[Säikäytti mut ko avasin ekaa kertaa] Mutta täytyypä myöntää että on aikas hulppea.

Ja hyvin toimii [Sen jälkeen kun tajusin, että mikä se oikein on..]