Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Lasipalatsi 17.9.05
Sivut: 1 2 3
En luokitellut tätä keikat osioon, koska ei tämä varsinaisesti keikka ole Smile
Eli kuinkas moni on menossa sinne Lasipalatsille ensi lauantaina? Ja monelta? He siis soittavat siellä muutaman akustisen biisin ja sitten on haastattelu.. kuinkakohan kauan se kestää? Ja tuleeko tuo Lasipalatsin lähetys suorana radiosta?
Tämän pitäsisi tulla suorana YleX:ltä. Muistelisin ainakin, että ennen on ollut niin...

Paikalle en itse pääse, koska asun liian kaukana:/
SomethingMadness kirjoitti:Tämän pitäsisi tulla suorana YleX:ltä. Muistelisin ainakin, että ennen on ollut niin...
kyseinen keikka tulee YleX:ltä 17.9.2005 klo. 12.30
Paikalle olen menossa.. Onko kenelläkään mitään tietoa että monelta ne Rasmukset siellä on? Very Happy

Panda.

oo, pakko mennä tietty. tulee varmaan aika ahtaat oltavat muuten...

Gwindorfyel

Mitä, mitä?Minähän en ollut kuullutkaan tällaisesta, kiitos kun kerroitte!No tottahan toki minä tulen sinne, jos vaan mahtuu Very Happy
Wow!No, jos se kerran tulee radiosta 12.30 niin eiköhän Rasmukset ole siellä sitten 30-60 min ennen?Täytyy varmaan lähteä sinne täältä jo kymmeneltä, vaikken kovin kaukana asukaan!Very Happy

Mihin aikaan olette muut sitten menossa sinne?

Dali

ajattelin tulla, mutta kun siel on varmaan ihan hirveesti ihmisiä niin en oo ollenkaan varma, mutta olen varmaankin tulossa
Crying or Very sad Voi kakka,mun on pakko lähtee vanhuksien mukaan mökille just tänä viikonloppuna! Crying or Very sad Shocked
Muuten oisin kyllä menny,todellakin. :?
tulossa olen. aikaisin aamulla ollaan kaverin kanssa sinne tulossa. siellä tulee kyllä olemaan aivan älyttömästi porukkaa. ;D
jakavatkohan rasmukset vielä nimmareita siinä? tai kun Smakeilla oli samantapainen juttu myös Lasipalatsilla ja ne jakoivat vielä nimmareita. porukkaa siellä tulee olemaan ehkä sen verran paljon, etteivät pakosti jaa nimmareita. mutta toivotaan, että jakaisivat. :>
nou can do, en pääse sinne.. pitää mennä mökille ottamaan vastaan lukiokirjoja..
No enpä pääse tuonnekaan, liian kaukana asun jälleen kerran...

Gwindorfyel

Niin tietääkö kukaan millainen tapahtuma tuo oikeastaan on?Missä päin Lasipalatsia se on, kun Ylex:n sivuilla lukee että se on vaan joku radiotapahtuma. Pääseekö heitä sitten livenä KATSOMAAN vai ovatko he jossain studiohuoneessa koko tapahtuman ajan?

Pakko kai sinne on sitten ainakin aikasin aamulla mennä, jos ylipäätänsä menen, että varmasti mahtuu Very Happy
se on siellä oikean puolimmaisella kulmalla, missä on ne isot ikkunat, joista näkee sisälle ja siellä se haastattelu sitten tehdään. niistä ikkunoista vaan täytyy nähdä jotenkin, kun sinne sisällekään ei pääse.
Huomenna!
Pitää vaan nyt käydä ostaa kertakäyttökamera (digikamera rikki)
Lähen sinne varmaan joskus puol10, ni oon siel 10..
Varmaa ihan vika. Mut ei s e haittaa... :? (tai haittaa sittenki)
Sinne varmaan tulee PALJON ihmisiä!
Meen sinne yksin, saa moikata jos tunnistaa. Mul on mustakauluspaita missä on harmaita raitoja. (KUVIA LÖYTÄÄ ii2: rasmus_girl_8)
Kun me Rasmus-fanithan ollaan aika kilttejä, nii joku varmaan haluu ottaa yhteiskuvan musta ja jostain Rasmulista, jos sellaseen tilanteeseen nyt pääsen.
Toivottavasti sinne ei tuu hirveesti rynnistä.

Gwindorfyel

Kyllä minäkin nyt sitten olen tulossa, ja yksin olen. Saa nyt nähdä miten sinne mahtuu Very Happy
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite