Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Rasmuksen musavideot
Eli mistä kaikista biiseistä on tehty musavideo!? Näistä ennen intoa julkaistuista levyistä!?

tiedän ainakin että..

Playboys
Funky jam
Liquid

Siirsin tämän tänne mediaan koska täällä on videoista keskustelua. -Pisara
Fear^ kirjoitti:tiedän ainakin että..
Playboys
Funky jam
Liquid
Soldistakin on kuulemma tehty video, enpä tiiä minäkään että muista vanhemmista ois tehty.

An

Dancer In The Dark kirjoitti:Soldistakin on kuulemma tehty video, enpä tiiä minäkään että muista vanhemmista ois tehty.
Minun on jotenkin vaikea uskoa että tuo Soldin video olisi olemassa. :/ Siis, eihän biisiä ole ikinä julkaistu sinkkuna, enkä tiedä ketään joka olisi nähnyt tuon videon. Eikä siitä minusta ole edes mainittu missään muualla kuin täällä.
Mutta joo, minusta vain noista kolmesta on tehty video.

Gwindorfyel

An kirjoitti:
Dancer In The Dark kirjoitti:Soldistakin on kuulemma tehty video, enpä tiiä minäkään että muista vanhemmista ois tehty.
Minun on jotenkin vaikea uskoa että tuo Soldin video olisi olemassa. :/ Siis, eihän biisiä ole ikinä julkaistu sinkkuna, enkä tiedä ketään joka olisi nähnyt tuon videon. Eikä siitä minusta ole edes mainittu missään muualla kuin täällä.

Tätä täytyy heti seuraavan pojilta kysyä, joka heidät jossakin näkeepi..Very Happy
Muuten tästä tulee ikuinen kina, tai ainakin ikuinen mietiskely, ainakin minulle ;)

AmandaFlower

Gwindorfyel kirjoitti:
An kirjoitti:

Tätä täytyy heti seuraavan pojilta kysyä, joka heidät jossakin näkeepi..Very Happy
Muuten tästä tulee ikuinen kina, tai ainakin ikuinen mietiskely, ainakin minulle ;)

Tästähän on riidelty niin kauan kuin minä muistan *huoh*

Minun mielestä kuitenkin toi virallisten sivujen maininta videosta on aika varma lähde sille että soldista on tehty musavideo, kyseessä on kuitenkin viralliset sivut, miksi sinne olisi laitettu tollaista, jos se ei olis totta...

Itse en ole siis kyseistä videota nähnyt, mutta muistelisin jonkun joskus jossain footumilla sanoneen että edesmennyt sessions olisi näyttänyt sen pari vuotta sitten...
Olisiko se sitten jokin keikkalta kuvattu video? Very Happy ÄR! Ärsyttävää kun ei tiedä.

Berneri

Kiitos kamalasti, nyt se vaivaa minuakin. Laughing Noei.
Aika kummallista, että se mainittaisiin tuolla, jos sitä ei olisi tehty. Mutta eihän sitä sitten tiedä.. Minustakin vain noista kolmesta on tehty videot, mutta voihan niitä olla enemmänkin. Kyllä, joku kysyy pojilta joskus, kun näkee. :wink:
Julkaisun osoite