Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: kaikenkarvaiset eläimet (miksei karvattomatkin!)
Sivut: 1 2 3
tänne vaan ihan mistä eläimestä tahansa puhetta, kun muutamista elukoista on jo ihan oma topikki.
sivuun pieni kysely, sellainen mikä Rasmuiltakin on kysytty.
itte oon koiraihmisiä, aina on meillä koira ollut.
oon jonkun aikaa ollut kiinnostunut jyrsijöistä, siis hiiristä, marsuista, kaneista yms. mulla on 2 marsua ja koira. mutta eläimet kunniaan!

//oho, nyt vasta huomasin että tuohon olisi ehkä kannattanut lisätä jotain muutakin Confused

-fear-

Olen kyllä koira ja kissa ihminen, mutta päätin valita kissan Very Happy
Siksi, koska kissat ovat itsenäisiä eläimiä, ne ovat salaperäisä, seurallisia (ainakin meidän kissa), ...ym! Very Happy
Varmaan sekin vaikutti asiaan, että itse omistan kissan
Akane kirjoitti:oon jonkun aikaa ollut kiinnostunut jyrsijöistä, siis hiiristä, marsuista, kaneista yms.

Sori pilkunviilaus, mutta kani ei kuulu jyrsijöihin vaan jäniseläimiin :>

Jos mun täytyy valita koira vai kissa, valitten kissan. Vaikka meillä molempia asustaa kaks, niin kyllä mä kissoista tykkään enemmän Smile

Mimra-Virus

Kissat ja koirat on ihan jees, mut kissat on jotenkin kiehtovampia ja niiden ajattuksista ei aina tiedä, niin siksi äänestin kissoja... Koirat on niin selkeitä, ja oon elänyt niiden kanssa joten niistä ei löydy mitään haastetta...
Kyllä mäkin taidan enemmän kissa ihminen olla. Kissat on just semmosii arvaamattomii, niinku minäkin. Ihailen niiden notkeutta Very Happy Niis nyt vaan joku kiehtoo enemmän ku koirissa. Ne silmät varmaankin..

GodMustHateMe

Mie kyllä omistan kissan sekän koiran, joten on aika vaikea valita.
Mutta kyllä mie olen enemmän koiraihminen. Jotenkin tuntuu, että koiran kanssa voi tehdä enemmän asioita kuin kissa, esim. käyttää koiraa ulkona. Ja miun kissa on sen verran laiska, ettei sen kanssa enää voi oikein enää edes leikkiä.
Pidän sekä kissoista että koirista. Mutta koska minulla itselläni on ihana kissa, niin valitsin kissan :)
Samaa sanon kuin tuiha, eli koiristakin tykkään mutta kun kisulin omistan niin... :wink:
meillä ei koskaan oo ollut kissaa, aina vaan koiria ;) ne vaan on ihania ja kun voi käyttää lenkillä ja ne on aina ystäviä Smile

mar_iah

ehdottomasti koira. kissoista en ole koskaan pitänyt, ja oon niille allerginenkin. Mr. Green koiria meillä onkin kolme kipaletta
inlove

koiran kans voi harrastaa aktiivisemmin kuin kissan ja melkeimpä voin väittää että ihmisen ja koiran suhde on vahvempi kuin ihmisen ja kissan, johtuen täysin tästä yhdessä puuhailusta... Rolling Eyes
tosin, on varmasti heitäkin ketkä ovat kissansa kanssa ns. "samalla aaltopituudella" ja heitä, ketkä eivät pääse koiransa kanssa millään yhteisymmärrykseen.

onneksi mulla ja papulla on täysin rikkomaton suhde Laughing

An

Kissa. Pidän tosin koiristakin, mutta ehkä kuitenkin enemmän kissoista. Ne ovat jotenkin niin kiinnostavia eläimiä, niissä on monta eri puolta. Ja onhan täällä kotona yksi kissakin. Smile

mar_iah

Mimra-Virus kirjoitti:Kissat ja koirat on ihan jees, mut kissat on jotenkin kiehtovampia ja niiden ajattuksista ei aina tiedä, niin siksi äänestin kissoja... Koirat on niin selkeitä, ja oon elänyt niiden kanssa joten niistä ei löydy mitään haastetta...

sori ny oli pakko tarttua tuohon "koirat on niin selkeitä ja oon elänyt niiden kanssa joten niistä ei löydy mitään haastetta.." kops2

koiran pitämisessä itsessäänhän on haastetta. itse ainakin koen haasteeksi kouluttaa koirani hyväluonteiseksi, sosiaaliseksi ja tottelevaiseksi kaveriksi. haastetta on myös oppia tuntemaan koira ja saada koira oppimaan tuntemaan minut ja luottamaan minuun. haastavaa, aikaa vievää ja välillä niin perkeleen rankkaa mutta kuitenkin yksi ihanin asia elämässä...koirat <3

koirat selkeitä? koska ihminen on elänyt koiran kanssa niin kauan, osaamme lukea niiden tunteita kyllä. tiedämme mitä tarkoittaa kun koira heiluttaa häntäänsä, näyttää hammasta, murisee, haukkuu...
mutta asiahan ei noin yksinkertainen ole...mä en kyllä sanos koiria iiiihan heti selkeiksi... Rolling Eyes

It's Madness

Kisuihmien oon Razz Ja omistankii kolme pörröstä ukkelia Very Happy
Ja tykään kyllä kaikista eläimistä ;) Tikrut on ihania, nii nättejä Razz
Ja itellä on myös kolme pientä hiirulais-neitoo Smile
Ja hevostallilla käyn kans Smile

JamesBond

Koira

Meillä on 6wee suomenpystykorva [smilie=pomppu.gif]
Koiraihminen mä enemmänkin oon..
Kissoista en niin kamalasti tykkää..
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite