Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: PMMP
Sivut: 1 2 3 4 5 6
mitäs tykkäätte yhtyeestä nimeltä PMMP? itse tykkään paljon, vaikka ei vielä levyjä oo. tarkotus olis saada joululahjaksi. mä tykkään enemmän Paulan äänestä. tää bändi on ehdottomasti paras mitä on (tavallaan) suomen popstarsista tullut!
//Lisäsin En osaa sanoa -vaihtoehdon -_Ninzu_

Berneri

Paulasta pidän enemmän, varmaan siksi, koska olen saanut sen kuvan, että hän on huumorintajusempoi ja pirteämpi. Mira ei ole Pekkaa pahempi, ei ole tarkoitus loukata ketään. Ääneeni ei liity Lauri mitenkään.

An

PMMP on hyvä bändi, osaavat tehdä persoonallista musiikkia. Itse on omista levyjä, mutta siskollani on molemmat albumit. Tytöillä on hyvä lauluääni molemmilla. Smile Parhaat biisit on Ikuinen leikki ja Kovemmat kädet, tosin muitakin hyviä on.

AmandaFlower

Bändistä pidän jonkun verrran, kumpaakaa levyä en kokonaan kuullut, mutta radiosoitossa olleet biisit on ihan hyviä ja ruskestusraidat- biisiin liittyy aika paljon muistoja siltä kesältä, kun se oli siinä r-kioskin mainoksessa (oiskohan ollut -03).

Äänestin Miraa, koska piti jompi kumpi valita ja valitsin sitten Miran, mutta en osaa oikeastaan sanoa että miksi.
En mä haluaisi alkaa äänestämään, kumpi tytöistä on parempi, molemmathan ovat kamalan lahjakkaita ja yhdessähän ne bändin tekevät, eivät yksin.

PMMP on mukavaa ja energistä musiikkia, jonka mukana on kiva laulaa. Ajattelin vähän niinkun toivoa levyä joululahjaksi, en nimittäin ole kuullut vielä yhtäkään PMMP:n biisiä, josta en olisi tykännyt Very Happy
En mäkään halua alkaa tyttöjä mitenkään paremmuusjärjestykseen laittamaan. PMMP muodostuu just niistä kahdesta, ei niitä voi alkaa erittelemään.
Kumpaakaan levyä mulla ei ole, enkä luultavasti aio hankkia. Mut tykkään kyllä biiseistä paljon. Ihan ykkönen on Oo siellä jossain mun. <3 Tosi nätti biisi, ihana soittaa pianolla. Smile
Ei kukaan enää varmaan ajattele, et PMMP on Popstars-bändi. Ainakin toivon ettei ajattele. Niinku Bullet jo sanoi, tytöt on molemmat tosi lahjakkaita ja tekevät musansa itse. Ei siis mitään Risto Asikaisen tai muiden ihan syvältä revittyjä poppiralleja. Very Happy

JamesBond

Ihan hyvä bändi, tykkään enemmän näistä uuden levyn biiseistä.
Helmikuussa menen ehkä yhelle keikalle 8)

juu ja Miran ääni kuulostaa paremmalta :wink:
Tykkään kyllä bändistä, niillä on ihan kivoja biisejä. Kerran olen livenäkin nähnyt ja hyvältä kuulostaa silloinkin.
Vaikea oli lähteä äänestämään kumpi tytöistä on parempi, kummatkin kun kuitenkin osaavat laulaa ja lahjakkaita ovat.

life705

Tykkään, ja etenkin toi Kovemmat Kädet uppoo.

Crow

Mä en oikeen tykkää äänestää että kumpi on parempi, koska molemmat on tosi mukavia ja hyviä laulamaan.. :? Bändistä kuitenkin tykkään aivan täysillä! :wink: Omistan molemmat levyt ja kyllä niitä tulee pyöriteltyä paljon. Tykkään enemmän tosta Kovemmat Kädet albumista. Se tuntuu silleen vähän "rauhallisemmalta".. Tavallaan.. Pikkuveli on kyllä aivan ihana biisi<3
Minäkin olen alkanut innostua tästä kyseisestä bändistä! Harkinnassa olisi levynkin osto. Kaikki Pmmp:n biisit mitkä on radiossa pyörineet ovat kolahtaneet minuun joten uskon, että en pettyisi jos hankkisin Kovemmat kädet. Paulalla ja Miralla on kummallakin mahtavat äänet ja heillä on hieno tyyli!!
Joo, PMMP on ihan hyvä. Mulla on se "Kuulkaas enot"-levy.
Innostuin vasta nyt bändistä... Matkalaulu oli se minkä takia ostin uuden levyn ja sen perään sitten heti sen vanhemmankin... Very Happy Tykkään tosi paljon biiseistä; melodiat ja lyriikat on ihan parhaita... Sitä en osaa sanoo, kumpi tytöistä laulaa paremmin, koska molemmat on tosi lahjakkaita laulajia... Vielä kun keikalle pääsis kattoon :wink:
Juu, mäkin innostuin nytten vasta bändistä..
Pikkuveli laulu <3 Tekeekös muuten Paula ja Mira biiseihin tekstit?
Ajattelin vaan että Pikkuveli-biisin sanat kuulostavat, aivan kun ne kertoisivat Laurista.. Laughing
rasmus_girl_8 kirjoitti:Juu, mäkin innostuin nytten vasta bändistä..
Pikkuveli laulu <3 Tekeekös muuten Paula ja Mira biiseihin tekstit?
Ajattelin vaan että Pikkuveli-biisin sanat kuulostavat, aivan kun ne kertoisivat Laurista.. Laughing

Pikkuveli-biisi on alunperin Noitalinna huraa!-bändin biisi. Ilmestyi heiltä joskus -88 vuonna jos oikein muistan.
Sivut: 1 2 3 4 5 6
Julkaisun osoite