Tein nyt tällekin uuden aiheen.
Eli ketä on siis osallistumassa miittiin. Anteeksi huono muistini:/
-SomethingMadness
Minä lupauduin miittiin tulemaan ^^
Harmi ku se vanha keskustelu hävisi uuden foorumin myötä. :? Mut mä tuun kai kamuni kanssa myös miittiin. Tai ainakin jos miitataan siinä jonottaessa.
-SomethingMadness
-Swangirl
Minä tuohon miittiin jaksa osallistua. Vaikka siitä saattaisikin olla niille hyötyä, jotka eivät ole ikinä Oulussa kulkeneet. <: Pööh.
Ootan innolla keikkaa <3. <:
tietääköhän joku että saako sinne saliin sitten viedä vesipulloja ja kameroita?? ..niin ja monen aikaan olette menossa?

ei enään kovin kauaa ;)
Kyllä minä ainakin kameran aion sinne ottaa. Eikä ainakaan veljen mukaan se ole ongelma...Vesipulloista en tiedä.
Niin, eli kolmen-neljän aikaan olen minä menossa jonottamaan. Eikös ollutkin niin, että osa porukasta on tulossa suunnilleen samaan aikaan?
No mutta joo...Ei malta oottaa! Ihan fiiliksissä jo nyt *naur*
Joo kyllä mäkin kameran otan, niin harvoin tulee tilaisuus Rasseista kuvia saada! Kyllä varmaan otan vesipullonkin mukaan, ei se suuri menetys oo jos se takavarikoidaan. Ja evästä pitää varmasti ottaa, jos aikoo jonottaa kauan. Mun varsinkin, ku mulla on keliakia, gluteenittomia ruokia ei kovin monesta paikasta vielä saa.

Katru kirjoitti:Ja evästä pitää varmasti ottaa, jos aikoo jonottaa kauan. Mun varsinkin, ku mulla on keliakia, gluteenittomia ruokia ei kovin monesta paikasta vielä saa. 
Mulla sama ongelma, on vilja-allergia. Ajattelin tuoda kotoa leivät.

Mut jos ei ole mahdollista, niin kiertelen niitä ruokakauppoja. Kyllä niissä on pakko olla. Noni, meni kai vähän off topiciksi.

Kameran mie ainakin otan, kuvia muistoksi on pakko saada! Mietin vaan, että kannattaako mun ottaa sinne ihan reppu vai sellanen laukku...
paljonhan narikka maksaa? aikooko jotkut viiä kamoja narikkaan? saakohan laukkua viiä sisälle...??
mullakin kiinnostais tietää tuo kameratilanne. jotkut sano ettei sais, ja jotkut sanoo että ei siellä mitään kieltoja ole. mut kait sen voi sitte narikkaan jättää jos saliin ei saa raahata.
Jaetaankohan siellä nimmareita keikan jälkeen?
majehi kirjoitti:mullakin kiinnostais tietää tuo kameratilanne. jotkut sano ettei sais, ja jotkut sanoo että ei siellä mitään kieltoja ole. mut kait sen voi sitte narikkaan jättää jos saliin ei saa raahata.
Mielestäni tuonne saa kameran viedä. Vaikka lipussa onkin sanottu jotai että "pyydämme jättämään kamerat kotiin" tai jotain.
Mutta eikö kaikissa lipuissa ole tuo sama teksti(?) Tai kaikissa ja kaikissa, mutta monissa kuitenkin.
Jotain hedelmää minäkin varmaan otan tuonne mukaan, ettei kuole nälkään *virn*
SomethingMadness kirjoitti:majehi kirjoitti:mullakin kiinnostais tietää tuo kameratilanne. jotkut sano ettei sais, ja jotkut sanoo että ei siellä mitään kieltoja ole. mut kait sen voi sitte narikkaan jättää jos saliin ei saa raahata.
Mielestäni tuonne saa kameran viedä. Vaikka lipussa onkin sanottu jotai että "pyydämme jättämään kamerat kotiin" tai jotain.
Mutta eikö kaikissa lipuissa ole tuo sama teksti(?) Tai kaikissa ja kaikissa, mutta monissa kuitenkin.
Kaikissa Lippupalvelun lipuissa lukee aina tuo, ettei kameroita saisi ottaa mukaan ^_^
meinaatteko te muuten kuinka paljon ottaa sinne vaatteita kun menette jonottamaan? siellä voipi nimittäin olla melko kylmä. ainakin täällä meillä päin on viime päivinä olla aivan mielettömän jäätävää :? no, toivottavasti se lämpenis. laitatteko sitten kaikki ylimääräset vaatteet ja kamat narikkaan??