Ihana, kiva et löysit nuo ;) Harmivaa ku just nuo kuvat ei oikei kunnolla näy

Ja sit välilä se sivu ei jtn löyvä ees sieltä... Niiku jtn sivuu sieltä joltai sivulta...
Ne ufo-kuvat (mistä osa ei näkyny) oisin kyllä halunnu nähä

Hehe, sivut herätti suurta hilpeyttä, täällä nauroin kippurassa itsekseni

Voi, miten mulle tulikin ikävä noita DL:n aikaisia sivuja, kun oli ehtiny tottua niihin, niin sitten tulikin noi uudet... Mutta Peepin aikaiset <3 *naur*
Päivän pelastus nuo sivut! muuten siellä playboysin aikaisilla sivuilla oli tämmönen uutinen "16.03.1998
Uusin Rasmus-video "Sold" Jyrkissä ke 18.03.1998 !!!"
En oo koskaan kuullukkaan, että Soldista ois tullu video! Minkälainen video toi on??

oisko jollaki ihanalla ihmisellä sitä koneella?

Jos on, ja jos millään viitsit, niin kirjota mulle vaikka yksäri ja lähetä mulle mesessä jookos?

Olisi kyllä hauska nähdä kyseinen video. Playboysin aikaiset sivut ovat lapsellisen hauskat. 8)
Ja tuolla henkilöesittelyssä Lauri:
Pituus: Kepinmittainen. Repesin.
Minulla Hellofatester toimi ihan ok:sti, kaikki ei, mut suurin osa. Inton aikainen oli ehkä hieman liian mustavalkoinen minun mieleeni. Ja nykyinen on minusta paras. n__n
Joo kiva kun joku viitsi postata noi osoitteet tänne. Mä oon kylläkin aikaisemmin vieraillu noilla vanhoilla sivuilla, mutta pitää myöntää että tulvi muistot mieleen kun kävin noilla into-sivuilla

Se oli ihanaa aikaa se... Noi vanhaimmat sivut on mun mielestä jotenkin alkeellisia, mutta eihan nettikään ollut sillon vielä kovin kehittynyttä.
Onko kellään sitä linkkiä tallella mistä pääsee niille kesällä -02 toiminnassa olleille sivuille, joilla oli mm. Laurin keikkapäivis luettavana?
ihanaa, että joku on vaivautunut laittamaan nämä kyseiset linkit tänne

näistä sivuista on varmasti apua, kun mun pitää tehdä enkun esitelmä rasmuista. siis eihän mun oo pakko just niistä tehä, mutta haluun! pitäis vaan keksiä minkä biisin soittais kun yhen saa soittaa. aion ehkä jonkun HftS:ltä ottaa mutta minkä??? 1, 2, 4, 6, 7, 10, 12? vai pitäiskö sittenkin soittaa joku vanha. ehdotuksia yksärillä, bliis! 2 viikkoa aikaa...
Akane
Sail Away olisi hyvä, mutta siellä on varmaan poikiakin kuuntelemassa? Poikia voisi enemmän kiinnostaa jokin Immortal tai Dead Promises. Tämä on siis vain minun mielipiteeni. Kaikki kappaleethan Hideltä ovat toki hyviä. Shotkin voisi sopia. Tai Lucifer's Angel. Minä itse tein viimevuonna Laurista esitelmän, mutten koskaan kai saanut sitä kotiin, se potuttaa. ;__;
Akane kirjoitti:näistä sivuista on varmasti apua, kun mun pitää tehdä enkun esitelmä rasmuista. siis eihän mun oo pakko just niistä tehä, mutta haluun! pitäis vaan keksiä minkä biisin soittais kun yhen saa soittaa. aion ehkä jonkun HftS:ltä ottaa mutta minkä??? 1, 2, 4, 6, 7, 10, 12? vai pitäiskö sittenkin soittaa joku vanha. ehdotuksia yksärillä, bliis! 2 viikkoa aikaa...
Mä tein esitelmän Rasmuksista kuudennella luokalla, ja
aioin soittaa Ufolaulun. Tosin loppujen lopuksi en saanut soitettua mitään, kun koulun cd-soitin hajosi
joo, vähän

ufolaulun saattaisin soittaa jos ois levyllä.
sail awaytä tai no fearia en viitsi soittaa, kun sinkkuja ovat. kuuntelemassa olisi kai 6 poikaa ja 13 tyttöä ;) oiskohan se nyt se immortal tai dead promises ;)
tosiaan, pitääpä noita vanhoja sivuja alkaa nyt selailemaan! kommenttia myöhemmin...
Minä varmaankin tuollaisesa tilanteessa soittaisin Dead promise:n.
HEI HEI, takaisin aiheeseen mars!

juu ei mulla Hellofatesterille mikään sivu avautunut, vaan se etusivu.