No kun muillekin levyille on tehty topikki, niin pitäähän Playboysillekin tehdä. :wink:
Eli, mitä mieltä olette tästä albumista? Lempibiisejä?
Vaikka Rasmuksen levyistä on mahdoton sanoa parasta, niin Playboys on minulle se tärkein levy. Sitä kuunnellessa tulee niin hyvä fiilis. Biisit ovat melko erilaisia keskenään, mutta koko ajan ne silti kuullostavat Rasmukselta. Lempibiisini on ehkä Ice, siitä on tullut jotenkin henkilökohtainen ja muutenkin se vain kuullostaa niin hyvältä. Myös Blue, Panda ja Sold on hyviä.
Älyttömän positiivinen levy, ainakin kansivihkosen kuvien perusteella

Biisit ovat myös sellaisia pirteitä, niinkuin Laurin kampaus siihen aikaan xD Kaikki kappaleet ovat parhaita, mutta Jailer teki minuun pysyvän vaikutuksen

No lempibiisejä varmaankin Sophia ja tottakai Playboys.
Levy on minunkin mielestä positiivinen, ehkä positiivisin levy koko Rasmus historiassa.
En osaa muuta levystä sanoa.
Ice on ihan mahti < 3
kuten myös Kola ja Violence ^___^
lisäksi kansilehtisessä on muuan ihana kuva eerosta. Se on semmoinen vasemmanpuolisella sivulla missä näkyy puolet eeron päästä. sen hiukset kihartuu varsin suloisesti ja jotenkin rakastan sitä kuvaa < 3
Levy on muutoinkin tosi semmoinen reipas ja yksi niistä seitsemästä parhaasta <<<;
Minun korvaani etenkin biiseistä Playboys, Sophia, WellWell ja Carousel huokuu tekopirteys, ja se on jotain, joka minuun ei putoa ollenkaan. Biiseissä muutenkin korostuu niiden tekoikä turhankin reippaasti. Monet levyn biiseistä ovat melko rasittavaakin renkutusta, eivätkä lyriikatkaan tarjoa mitään uutta. Tämmöistä tyypillistä teinipoppirokkia, ollan hei niin ihkun spontaanei ja persoonallisiih!!1 Joissain biiseissä on tosin melodia melko raikas ja tarttuva, mutta siihenhän se jääkin minun kohdaltani. Kansilehdet ovat huonosti toimivat, biisien lyriikat ovat ärsyttävän epäselkeästi, ja fontit riitelevät keskenäät. Olisivat edes jonkinlaista "saman tyylin linjaa" voineet niissä pitää. Ja kansilehtisen aivan viimeisen sivun tekstit istuvat mielestäni todella huonosti kuvaan.
Tämä nyt oli vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, mutta joka tapauksessa Playboys on mielestäni Rasmuksen kolmanneksi huonoin levy.
Erika kirjoitti:Biiseissä muutenkin korostuu niiden tekoikä turhankin reippaasti.
Mun mielestä toi tollainen reippaus playboysin biiseissä on aivan ihana asia. Tää on se levy jonka mä laitan soimaan aina kun on sellainen "tahtoo pomppia, olen iloinen"-fiilis. Hankin tän levyn joskus syksyllä -01 yhdessä Hellofatesterin kanssa ja tän laitoin niistä ekana soimaan. Vaikka sanotukset eivät ole mitän maailman syvällisempiä niin ne sopivat hyvin biisien yleiseen tunnelmaan ja melodiaan. Ehdottomat lempparit tältä levyltä on WellWell, Playboys, Sophia ja Ice.
Sain vihdoinkin tämän puuttuvan Rasmus-levyni ostettua viime viikolla, ja todella tykkään!Varmasti iloisin levy, mikä heiltä on koskaan tullut.
On niin mukavia biisejä, siis, iloisia ja reippaita, että hymy tulee ihan varmasti kun niitä kuuntelee.
Olin muutaman biisin kuullut jo ennen levyn hankintaa ja ne ainakin olivat tosi ihania, mutta olen nyt muutamia kertoja tuota levyä kuunnellut, ja kyllä ne loputkin biisit on ihan mahtavia!
Playboys on levyn yksi parhaista, se on vaan niin iloinen ja ihana, ja kerran kun minusta tuntui poikkeuksellisen turvattomalta (iltamyöhällä tulossa bussilla Helsingistä), niin pistin tämän biisin soimaan ja olo oli älyttömän turvallinen
Muita levyn kohokohtia ovat Sophia, Blue, Wellwell, Carousel ja Raggatip, nuo on nyt kaikkein päällimmäisinä jääneet mieleen. Täytynee kuunnella vielä lisää
Niin, ja sitten on Ice. Ehdottomasti levyn paras biisi. Yksi miun lemppariRasmusbiiseistä!
Plaboysilta minun on melkein mahdoton erotella parhaita biisejä. Mutta ehkä kuitenkin kallistun Ice:n kannalle. Se saa muistot mieleen, ja siitä tulee aina hyvä fiilis.
Biisit ovat Palyboysilla aika erilaisia, mutta silti aivan ihania<3 Carouselista tulee aina kesä mieleen. Sitä on mukava kuunnella keskitalvella, kun on kesää ikävä.
Hymyn saa tämäkin levy nousemaan huulille. Sitä ei voi estää.
Tää oli se albumi minkä mä kuulin ekana Rasmukselta.. EN eka tykänny koko bändistä, mut sit jotenki aloin lainaileen tätä levyä siskolta ja sit innostuin :wink: Lempparibiisä on tosi vaikee valita, mut kyl Carouselin sanat iskee aina :wink:
Ice on kyllä paras

Sitä ei melkeen ikinä edes keikoilla kuule, pakkiksella soitti, kuvasin sen koko biisin ajan digikameralla ja keikan jälkeen aloin poistelemaan epäonnistuneita kuvia, en huomannut PIENTÄ videon merkkiä siinä ja sinne meni se ;___;
Otti niin älyttömästi päähän koko loppu yö, ettei varmaan ikinä..
Mie sain tän levyn varmaa kuukaus sitte vasta...

Ja alussa tuntu aika ouvolta, mut ku uuvelleen ja uuvelleen kuunteli ni sitte mie ihastuinkii tähä levyy

Ja Wellwell <3 vitsi se on sitte aina nii ihana kpl... Samoin Carousel ja Jailer ja Raggatip ja Panda ja kaikki

Sold on aika outo, mut silti kiva ;)
Mie aina sanon, mut kukkaa ei kuule tai jtn, et ihanku joku kuorsais Raggatipissa ;) Ja sit Soldissa taitaa Lauri sielä aika alussa sannoo nopsaa "Pang" ;)
Mut siis levystä tykkään kyllä
(Muokkasin nuo kirjotusvirheet pois, ku joku ossaa taas kirjottaa nii ihanasti

[Siis ei tuu mittää, neljä kertaa jo oon korjannu

])
Lemppareita: Ice ja Playboys
//Perusteluja kaivataan. -AmandaFlower
ice on iiiha lemppari, kaikista biiseistä. se on aina ollut, en osaa perustella sen ihmeellisemmin
raggatip on myös hauskan letkeä festaribiisi. hih :wink:
Joo Ice on <3
Ja se on ollu aika kauanki. En oikee tiiä mikä siinä on mut se vaan on. :D aijai. Tietty myös Playboys yms. (:
mielestäni Playboys on parhain levy noista kolmesta ensimmäisestä. <3 <3 raggatip, sophie, ice, playboys.. Tai oikeastaan kaikki siinä levyllä toimii.

Raggatip on henkilökohtaisesti lempparibiisi ylivoimaisesti <3 sellanen rantafiilistely biisi