Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Sukupuolesi
Sivut: 1 2 3
sitä vaan haluaisin tietää, että paljonko tätä käyttää? siis tytöt ja pojat. kun nyt on vihdoin huomannu parin pojankin täällä oleskelevan. Rasmuksen oletetaan olevan enemmän tyttöjen suosiossa, onko näin? niin että oletkos tyttö, poika vai kenties joku muu? ;)
pari vuotta sitten tunsin yhden pojan joka oli rasmus fani, mutta ei se enää ole. en erityisemmin kyllä sillonkaan pitänyt kyseisetä henkilöstä... no se on nyt vasta jotain 11-vuotias.

Siirsin keskustelun -Riikka
Niin ja pistäkäähän tähän myös vähän mielipiteitä :wink:

//Muutin otsikkoa kuvaavammaksi. -Kioto
//Poistin "joku muu" vaihtoehdon äänestyksestä. -Ice705

//Yhden sanan vastauksia poistettu sekä rekisteröimättömien käyttäjien viestejä - _Ninzu_
Tyttö mä ainaki oon, mut mitä sä tolla "joku muu":lla ajat takaa? Very Happy
Tyttöhän mäki oon juu ja ylpeä Rasmus faniudestani! <3 Smile
Tyttöhän minäkin....

Ehkä pojat kuuntelee Rasmusta vähemmän sen takia, et yleensähän poikien musamaku on just jotain räppiä tai heviä, ja Rasmus ei oo kumpaakaan niistä :wink:
Tyttö täälläkin.
Tästä aiheesta vois kyllä keskustella kauan ja paljon. Smile Musta on tosi hienoa, et täälläkin on myös poikia. Vaikka on vähän, mut onpa silti. Suomalaisten Rasmus-fanien vähäisyys johtuu varmaan myös bändin maineesta Suomessa. Tästä teinibändin imagosta on jo keskustelua (joka on kyl vähän tyrehtynyt jo Sad, sinne lisää juttua ) niin ei siitä sit enempää. Mut uskoisin, et Rasmusta diggailevia poikia saattaa löytyä Suomesta enemmänkin, mut kaikki ei vaan uskalla tunnustaa sitä. Oisko näin? Rolling Eyes Katsosivat vaan ahdasmieliset suomalaiset ulkomaille, siellä Rasmus-faneissa on tosi paljon enemmän komeamman sukupuolen edustajia ku täällä. ;)
JamesBond kirjoitti:Mie taidan olla vähän outo Rolling Eyes

Tää on jo toinen foorumi jossa olen melkein ainoa mies-puolinen. Negativen foorumillakaan ei kovin montaa poikaa ole [smilie=shrug.gif]
Et muuten oo ainoa. Ei ei!
Kas vain, sanoi kasvain, ja tyttöjen luku kasvoi vain.

Edellä mainittujen syiden jatkoksi voisin vielä mainita, että yleensäkin miespuoliset henkilöt, joita olen foorumeilla nähnyt, ovat vähintääkin yli tai vain vähän alle täysi- ikäisiä. Ja mitä nyt messenger- keskustelujen perusteella voin sanoa, hyvin harva 13- 14 vuotiaista pojista hallitsee kirjakieltä kovinkaan hyvin. Eli heidän vähäinen määränsä täällä saattaa johtua myös yksinkertaisti siitä, että kirjoitustaito ei ole riittävä - joten kirjoittaminen ei myöskään innosta, foorumeissa kun yleensä haetaan pitkiä ja perusteltuja viestejä. Ei yleistyksiä, tiedän moniakin poikkeuksia.
Se, että pojat eivät tunnustaisi olevansa faneja, tuskin riittää syyksi siihen, että nämä eivät foorumilla voisi käydä. Eihän kukaan meistä voi tietää, kuka minkäkin ruudun takana todellisuudessa on. Eli näin ollen, jos tahtoisi pitää faniutensa salassa, kyllä se varmaankin onnistuisi, sillä eihän kukaan voi tietää, että se on juuri tuo naapurin Heikki, joka käy kirjoittelemassa tänne nimimerkillä Someone_else.
niin tyttö miekin. ärsyttää kun jotkut arvostelee lempibändien perusteella, joitain poikia kai kiusataan jos tykkää vaikka rasmuista. Sad
Poikahan täällä on, vaikken mikään Rasmuksen fani olekaan Very Happy Seurailen kuitenkin foorumia satunnaisesti ja kuuntelen myös Rasmuksen musaa joskus.
Akane kirjoitti:niin tyttö miekin. ärsyttää kun jotkut arvostelee lempibändien perusteella, joitain poikia kai kiusataan jos tykkää vaikka rasmuista. Sad

Joo, olen tyttö mutta mua kiusataan silti välillä ku tykkään rasmuskesta ja kirjotelen the rasmus kaikkialle. Ku kukaan muu ei ole rasmus fani nii siks kaikki pilkkaa... Se on ikävää mutta olen rasmus fani ja sinä aijon pysyä! Olinpa sitten kiusattu tai en!
tyttö täälläkin päässä.. Very Happy

Loppujen lopuks poikia on aika paljon näkyny näillä Rasmuksen keikeilla. Ainakin ulkomailla on näkyny. Mut eihän se oo Suomi koko maailma Rolling Eyes Ainakin viime vuoden Ankassa niitä näkyi aika lailla ja kyl ne heilutteli nyrkkejään siinä missä tytötkin. Very Happy
Mimra-Virus kirjoitti:Ei mun mielestä kauheen moni poika oo hevari. Niitä on liian vähän.. Aina törmää johonkin räppäriin jonka housut roikkuu polvissa ja paita siinä päällä. Kauheet ne niitten lippikset.

joo, kokemusta on tuolta räppäri puolelta, kun veli on semmonen ja pitää kuunnella sitä kauheeta musiikkia... ei kyllä iske yhtään. mutta mä tunnen pari hevari poikaa, esim. mun toinen veli (ihiihiii, Mimmu!) ja kaverin isoveli, joka on mua vuoden vanhempi.
mä oon shemale ja tykkään tästä tyttöbändistä... Twisted Evil jee. kuulun vähemmistöön jos nyönnän olevani poika!!!!
Mä tunnen itseasiassa kaksikin poikaa, jotka Rasmusta myöntävät kuuntelevansa. Toinen heistä on jopa fani! Ainakin sillä on semmoiset itsetehdyt kännykänkuoret, jossa on rasmuksen kuva ja lehtilogo ja hyvin usein se rasmusta kuuntelee linkassa ainakin. Se on mun rinnakkaisluokalla ja tunnetaan muutenkin aika hyvin toisemme. Rolling Eyes Harmi vaan että kyseinen tyyppi on aika kusipää noin muuten...
olen poika ja ollut kauan rasmus fani ja mua ei olla haukuttu koskaan. Kyllähän niitä on joita haukutaan koska niillä on toisenlainen musiikkimaku. Jos kuuntelee rasmusta niin ei silloinkaan ole huono/erilainen musa maku. Kaikki eivät vain ymmärrä sitä.
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite