Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: J-rock ja -pop
Sivut: 1 2

Kioto

Japanilainen rock ja pop siis käsittelyssä. Löytyykö muita kuuntelevat mitään kyseistä bändiä?

Itse löysin j-rockin reilu vuosi sitten. Dir en grey on ehdoton suosikkini, mutta myös Gackt, X Japan, Gazette ja Plastic tree ovat lähellä sydäntä. Pidän Dirun lyriikoista (täällä on niitä suomennettuina ja lisäksi paljon muutakin Dir en greyhin liittyvää. Sieltä voi ladata pari biisiäkin.), Kyon äänestä ja koko bändi soittaa hienosti. Tykkään niin vanhasta kuin uudestakin vähän raskaammasta. Mutta visual kein hakkaa kyllä kevyesti nykyinen ei-visual kei-tyyli.

Dali

Itse kuuntelin paljonkin tätä, kunnes herrat nimeltä Janne Kykkänen ja Jussi selo tulivat lähelle sydäntäni... Mutta erityisesti pidän Malice Mizeristä, siihen aikoihin tehdyistä biiseistä joissa Gackt lauloi. Pidän herran äänestä paljon. Valikoimaan kuuluu lähes laidasta laitaan, Diru, hide, x-Japan, Malice, Cackt ja niin edelleen. Utada Hikarukin on hyvää. Ainut vaan että kyseisten bändien/artistien levyjä ei oikein saa suomesta, ja unohtu listasta Moi Dix Mois, manan nykyinen bändi. Mana on kyllä aivan eri luokkaa kuin suomen meikkaavat rokkipojat

GodMustHateMe

Mie en ole hirveästi japanilaiseen musiikkiin tutustunut. Mutta olen kaveriltani saanut kuunnella Dir en grey:tä. Tosi hyvää musiikkia. Vaikka sanoista en ymmärrä mitään, niin se ei haittaa. Musiikki kuulostaa vaan niin hyvältä. Ja laulajan ääni on aivan huippu. Very Happy
mun kaveri kuuntelee ainakin dir en greytä ja X japania. oishan se kiva kuulla niitten musaakin välillä. ja hauskan näkösiä ovat, mitä olen lehdistä nähnyt. mahtoiko se olla niin että X Japanista joku kuoli n. 7vuotta sitten? en nyt tarkkaan muista mitä se kamu selitti.

Dali

juuh, hide kuoli.... Hänet löpöydettiin hirättäytyneenä vaaleanpunaiseen pyyhkeeseen

Blueee

pidän todella paljon. löysin tuon jo joskus 4 vuotta sitten, animen kautta..
Ei kuitenkaan mitään bändiä ole, vaan satunnaisia hyviä biisejä ^^
Kioto kirjoitti:Pidän Dirun lyriikoista (täällä on niitä suomennettuina ja lisäksi paljon muutakin Dir en greyhin liittyvää. Sieltä voi ladata pari biisiäkin.)
..tuo sivu ei aukea.. Rolling Eyes Sad
Oon kyllä kuullu esim.Dir en greystä,mutta musiikkia en ole kuullu yhtään.
Ois kyllä ihan kiva tutustua bändiin. Smile

Kioto

Shimmy kirjoitti:
Kioto kirjoitti:Pidän Dirun lyriikoista (täällä on niitä suomennettuina ja lisäksi paljon muutakin Dir en greyhin liittyvää. Sieltä voi ladata pari biisiäkin.)
..tuo sivu ei aukea.. Rolling Eyes Sad
Oon kyllä kuullu esim.Dir en greystä,mutta musiikkia en ole kuullu yhtään.
Ois kyllä ihan kiva tutustua bändiin. Smile

Köhköh, jollain (esim. minulla) typoo taas vaihteeksi XD

Mutta nyt toimii, http://merry-homicide.org/deg

November

Tosi ihanan näkösiä noi Dir En Greyn pojat. Kun eka näin niitten kuvia, niin aattelin, että onkohan noi tyttöjä vai poikia.. Very Happy Kaverini tykkää ihan hulluna Dir En Greystä, jonka kautta minäkin olen niistä ruennut vähän tykkäämään. ;)
Nyt oon kuullu X Japania, hideä ja Dir en greytä 8) .
Hyvältä vaikuttaa, erityisesti tuo X Japan kolahtaa Smile .
Oon löytäny j-rockin ja j-popin vasta ihan pari kolme kuukautta sitten, animen kautta lähinnä. Kaikki oikeastaan alkoi koulun anime ja manga-projektista mutta ei siitä sen enempää. Smile Aluksi kuuntelin paljon Ayumi Hamasakia ja Hikaru Utadaa, mutta sitten aloin kuuntelemaan enemmän rokimpaa musiikkia, löysin pari biisiä Dir en Greytä ja kaveri lähetti mulle X Japania ja tykkäsin paljon. Mutta todellisen lempparini löysin vasta n. kuukausi sitten, Miyavin nimittäin. Tuo mies tekee niin mahtavaa musiikkia että. Smile Pitääkö kukaan muu Miyavista? Miyavin lisäksi kuuntelen aika aktiivisesti L'Arc~en~Cieliä ja erityisesti Hyden soolotuotantoa.
Swangirl kirjoitti:Oon löytäny j-rockin ja j-popin vasta ihan pari kolme kuukautta sitten, animen kautta lähinnä. Kaikki oikeastaan alkoi koulun anime ja manga-projektista mutta ei siitä sen enempää. Smile Aluksi kuuntelin paljon Ayumi Hamasakia ja Utada Hikarua, mutta sitten aloin kuuntelemaan enemmän rokimpaa musiikkia, löysin pari biisiä Dir en Greytä ja kaveri lähetti mulle X Japania ja tykkäsin paljon. Mutta todellisen lempparini löysin vasta n. kuukausi sitten, Miyavin nimittäin. Tuo mies tekee niin mahtavaa musiikkia että. Smile Pitääkö kukaan muu Miyavista?
Mä tykkään Miyavista kans Very Happy .Se on ihana 8) .Ja tietysti hyvää musaa tekee Smile .
joo kuuntelen kans.. Shuji To Akiraa(eikös se oo poppia vai rockia??? Shocked )

ja kuuntelen myös Morning Musumea ja oon kuullu Dir en Greytä mut se ei kolahtanu. Ayumi Hamasaki kyl kolahti hiukan ja X-Japan kans Smile

Keep Your Heart Broken

Njoo, minäkin oon innostunu tuosta Miyavista.. niin ihana biisi tuo Senor Senora Senorita ^^ Ja eihän miehen ulkonäössäkään ole mitään vikaa 8)
Keep Your Heart Broken kirjoitti:Njoo, minäkin oon innostunu tuosta Miyavista.. niin ihana biisi tuo Senor Senora Senorita ^^ Ja eihän miehen ulkonäössäkään ole mitään vikaa 8)

Señor Señora Señorita on kyllä hyvä kappale, yks suosikeistani tällä hetkellä. Videossakaan ei ole mitään moittimista. :wink: Olettekos muuten nähny herran uuden videon, Kimi ni Negai wo:n? Jos ette, katsokaa ihmeessä. Rakastutte.
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite