Elikkäs elikkä... ketkäs kaikki on tulossa kyseiselle keikalle?
Mä olen menossa ja raahaan serkun mukaan. 8)
Kyseinen keikkahan on Helsingissä kuten kaikki varmaan tietävätkin.
Mihinkäs aikaan porukka on sinne menossa?
Mä oon tulossa, yksin tosin

seuraan saa siis änkeä ;)
Ajattelin tulla joskus kuuden tai seitsemän aikoihin (vasta) sinne, kun on yksi kouluhommeli joka pitää olla sitten seuraavana päivänä valmis, enkä jaksa sitä kuitenkaan enää sitten keikan jälkeen alkaa tuhertamaan..
Hyvä, kiva kerätä kunnon porukka foorumilaisia ja ottaa kuva...
Harmittaa kun se on keskellä viikkoa ni ei pääse venaamaan tarpeeksi ajoissa, kun ei täältä noin vain päräytetä hesaan.
Tulossa ollaan juu.

Aamulla AIKAISIN olen menossa.

Olen tulossa, mutta todennäkösesti vasta joskus viiden jälkeen kun on koulua HML

sä neljään. Aion kyllä kysyä ranskan opettajalta, että jos se vois päästää vähän aikasemmin että kerkeisin neljän junaan kaverin kanssa kun seuraava lähtee taas vasta viideltä, että pääsis ees vähän aikasemmin...
Ei oo lippuja ei.. Mut pidättehän mun puolia sitten siellä? ;)
Tulossa, kaiketi.... Ellei setäni kunto mene huononpaan suuntaan. Mut jos en pääse pitäkää hauskaa munkin puolesta, eiks jeh ;)
Lippu kyllä on... ja ostajakin
Juu, mäkin olen tulossa.

Luultavasti vasta koulun jälkeen lähen sinne, koska kaveriksi on lupautunut ei-rasmusfani-kaveri ja se ei kyllä koulusta lähe sen takia aikasemmin.
Oon tulossa kaverin kanssa

Tullaan varmaan vasta jossain viiden aikaan jonottamaan,kun ei tuo isäpappa aikasemmin voi viedä.. :?
Tunti tai pari ennen keikkaa venaamaan, Hämeenlinnassa koulua...
tulossa olen. joskus kolmen jälkeen tulossa jonottelemaan.
Mäkin oon tulossa, mut en kyl yhtää tiiä vielä että monelta pääsen sinne jonottamaan, ku isukki ei varmaa suostu lähtee kesken työpäivän viemään mua.. :/
Jesh!

Sain kaverin sinne raahattua mukaan!!! Tosin olin kyllä hakenut liput ennen kuin se oli edes varmaa,eli olen siis tulossa ja joskus viiden aikaan luultavimmin olen siellä jonottelemassa.
Tulossa ollaan nyt ainakin näillä näkymin

Saako muuten kysyä, että minkä ikäsiä te muut olette, jotka sinne on tulossa. Itse kuulun varmaan niihin vanhimpiin siellä... No, mutta sillä mitään väliä ole, kuhan utelen

Terve vaan kaikille. Olen ihan nyypiö, mutta pakko oli rekisteröityä, kun on ongelma.
Ollaan siis kaverin kanssa tulossa tuonne Nosturin keikalle, mutten löydä mistään tietoa, monelta keikka alkaa. Jos ovet aukeaa kello 19 ja keikka alkaakin vasta esim. kello 22, niin ei oikeastaan huvittaisi tulla sinne moneksi tunniksi palloilemaan turhaan.

Niin, että olisko kellään antaa vinkkiä, mihin aikaan sinne kannattaa tulla? Koulussa pitäis sinä iltana olla puoli ysiin, mutta enpä usko, että niille tunneille menisin muutenkaan. :wink: