Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Oletko ollu Rasmuksen keikalla?
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7

Icepower

Olen ollu The Rasmuksen keikalla yhden kerran Very Happy

Mä olin yhteinen asia konsertis Very Happy
Kerran. Oulun Teatrialla 02.10.

Suunnitelmissa on kyllä mennä heti, jos pojilla vain sattuisi olemaan uudelleen keikkaa Oulussa, tai sitten Seinäjoella. Lähden kyllä kauemmaksikin katsomaan, jos ei ole, mutta toivoa sopii.

JamesBond

En kertaakaan Crying or Very sad

Ainakin kerran ne kävi täällä keikalla muutama vuosi sitten ja minä en tietenkään tyhmänä menny kattomaan :? :?
Kerran olen ollut.
2.10.2005 Oulu, Club Tetaria<33 Ja tuota keikkaa en unohda IKINÄ!!
Kerran minäkin, ja Teatrialla. <3

Johanna705

Viisi kertaa:
Ankkarock 04, Ankkarock 05, Yhteinen Asia, Live05 ja Nosturi. Ja olin Huumassakin kattomassa, mutta sitä nyt ei lasketa [smilie=grin.gif]

-fear-

Itse olen ollut Ärrien keikalla kolme kertaa Very Happy
Kolme kertaa: Live05, Nosturi ja joskus Itikses jollai levyjulkkaril, lasketaaks se? Very Happy Ne kuitenki esitti siel vissii kolme biisii tai jotai..

An

Tähän mennessä olen ollut kolmella keikalla. Ankkarockissa -04 ja -05 ja Jyväskylässä.
Tähän mennessä kahdella: Tammerfest '03 ja Club Teatria 2.10.05 :> Mutta tarkotuksena päästä jatkossa useemmallekin, ainakin ensi vuoden Ankkarock on jo suunnitteilla.

GodMustHateMe

En ole vielä päässyt yhdellekään keikalle, valitettavasti. Pakko päästä jossakin vaiheessa.

Berneri

Kerran, Live'05

Kioto

Kerran olen ollut ^^ 1.10. Jyväskylän Paviljonki <3
kerran olen ollut poikien keikalla Oulussa 2.10. <3 tarkoitus olis päästä joskus toisenkin kerran, niin ihanan kokemus se oli! Very Happy <3

Oink

Neljä kertaa olen Rasmuksen nähnyt livenä. Ankkarockit 2004 ja 2005, Live05 ja Nosturi 29.9. <3 Seuraavan kerran varmaan vasta ensi kesänä jos ei nyt sitä ennen suomeen tule keikkoja Sad
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7
Julkaisun osoite