8.11.2005, 23:24
Mä nyt oikein ryhdistäydyn ja aloitan vielä toisenkin keskustelun toisesta hienosta bändistä, joka kyllä ohittaa PotF:n. Itse oon tutustunut U2:n musaan vasta uusimman levyn myötä, joten oon kai sit wannabe-fani.
En mä lue itseäni U2:n faniksi, mut hyvänä kolmosena se tulee.
Bonon ääni on aivan uskomaton, se aina jotenkin rauhoittaa. Väkisellähän näiden miesten musauraa kunnioittaa, sen verran pitkään ovat musaa tehneet. Bonon varmaan jokainen tuntee myös jos seuraa yhtään hyväntekeväisyystempauksia, joissa herra on erittäin kunnostautunut.
Uusin levy siis löytyy, tosin poltettuna
. Vanhempaan matskuun en oo vielä kovin ehtinyt tutustua, aika paljon aikaa on vienyt yks nimeltämainitsematon suomalaisbändi. ;) Stuck In A Moment on tosi nätti biisi, melkeenpä ainoa jonka vanhoista tiedän.
Uudelta levyltä en osaa sanoa mitään lempparia, se aina vähän vaihtelee. Vertigosta en tykkää yhtään, soitettu ihan puhki jo aikoja sitten radioissa. Mut video on tosi hieno, vaikka siihenkin oon jo vähän kyllästynyt. Sometimes You Can´t Make It On Your Own oli yhteen aikaan ihan yks lempibiiseistäni, mut ei oikeestaan enää. Kyllä se vieläkin koskettaa jos kuuntelee "oikeissa" fiiliksissä.
Muita U2:n musan kuuntelijoita?
Bonon ääni on aivan uskomaton, se aina jotenkin rauhoittaa. Väkisellähän näiden miesten musauraa kunnioittaa, sen verran pitkään ovat musaa tehneet. Bonon varmaan jokainen tuntee myös jos seuraa yhtään hyväntekeväisyystempauksia, joissa herra on erittäin kunnostautunut.
Uusin levy siis löytyy, tosin poltettuna
Muita U2:n musan kuuntelijoita?