Onkohan täällä edes kävijöitä.. no mutta joka tapauksessa,tietääkö kukaan onko Kuopion Puijonsarvi keikka k18? Keikkakalenterissa ei tuota merkistää ole mutta yleensä siellä olevat keikat on olleet k18. Ainakin ne mitä minä olen nähnyt.
Ikäraja on 18v.
Liput 20 euroa Lippupalvelusta.
Keikka tuolla on siis ma 3.10
Lisätietoja:
http://www.welldone.fi
Ainakin Welldonen sivuille oli laitettu, että on k-18 keikka.
SomethingMadness kirjoitti:Ainakin Welldonen sivuille oli laitettu, että no k-18 keikka.
se ON k-18. harmi.
Onko kukaan muu minun lisäkseni menossa sinne hotellille yms. kalastamaan nimmareita?
[monkija kirjoitti:]Onko kukaan muu minun lisäkseni menossa sinne hotellille yms. kalastamaan nimmareita?
Eipä taida minulta onnistua. On kouluviikko, ja olen silloin ihan muualla kuin Kuopiossa ;) Harmi vain.
Onko kellään tietoa että myydäänkö lippuja vain lippupalvelussa vai saako niitä myös ostettua maanantai-iltana puikkarin ovelta???
Juu kyllä mun tietääkseni noita lippuja saa myös ovelta. En oo kummiskaan sata varma, että kannattaa viel jostain varmistaa!
Yleensä lippuja saa oveltakin, jos ei oo ihan täyteen puukattu. Minä olen ainakin saanut kun olen 2 kertaa puikkarissa ollu Rassen keikalla.
Mutta tottakai kannattaa ostaa lippupalvelusta koska ne on yleensä pari euroa halvemmat ja on sit lippu valmiina ennen keikkailtaa!
[monkija kirjoitti:]SomethingMadness kirjoitti:Ainakin Welldonen sivuille oli laitettu, että no k-18 keikka.
se ON k-18. harmi.
Onko kukaan muu minun lisäkseni menossa sinne hotellille yms. kalastamaan nimmareita?
Varmaan sinne Puikkarin ulkopuolelle tulossa olen. Jos vaikka kuuluisi jotain tai poikia näkyisi. x> Toivossa on hyvä elää.
Kola kirjoitti:[monkija kirjoitti:]SomethingMadness kirjoitti:Ainakin Welldonen sivuille oli laitettu, että no k-18 keikka.
se ON k-18. harmi.
Varmaan sinne Puikkarin ulkopuolelle tulossa olen. Jos vaikka kuuluisi jotain tai poikia näkyisi. x> Toivossa on hyvä elää.
jep.

Mun yks kaveri menee sinne keikalle ja se sano että se voi sanoo pojille että tulevat käymään siinä ulkona jos on aikaa

;)
Kola kirjoitti:[monkija kirjoitti:]SomethingMadness kirjoitti:Ainakin Welldonen sivuille oli laitettu, että no k-18 keikka.
se ON k-18. harmi.
Keikan kyllä kulee erittäin hyvin

itse olin vuonna -03 kuntelemassa rassejen jälkimmäisen k-18 keikan..
Eikö kukaan oikeesti ollut puikkarilla

Ihan miten vaan mutta mä oon aina luullut että rasseilla on vahva fani pohja kuopiossa...

AmandaFlower kirjoitti:Eikö kukaan oikeesti ollut puikkarilla
Ihan miten vaan mutta mä oon aina luullut että rasseilla on vahva fani pohja kuopiossa... 
NIINPÄ!! Siis älyttömän vähän ihmisiä keikalla...tietysti rajotti kun K18, mutta silti. Odotin kyllä että siellä on paljon paljon enemmän.
Mutta saipahan hyvät paikat ja ei ollu kirkuvaa yleisöö...Ei pahalla mutta en erityisesti kaipaa heitä ( : Helv**** hyvä keikka oli taas! ( : Ja fynky jam oli mahtava kun soittivat suomen kiertueella! Ennen kaikkee toi akustinenkin osio.

Hienoo kun ovat liittäneet akustista väliin. Antaa hienon kevennyksen, ja voi vähän toivoo biisejäkin ;)
Kuopiossa ne suorastaan kysy että mitä soitetaan

(tosin oli niillä varmaseti biisit tiedossa mitä soittavat)
Täytyy sanoo että yks ehdottomasti parhaimmista keikoista mitä oon ollu. Jyväskylässä toinen!