Pistin tuon Hide From The Sunin tuonne tietskariin koska halusin kuunnella levyä. Ei se sitten päästänyt se Rasmus Player kuuntelemaan levyä. On kaikki päivitykset ja muut. Pistän mediaplayerin ja sieltä cd mut ei siellä oo biisejä! Kysyn siis, voiko tätä kuunnella tietokoneella?
Muokkasin vähän otsikkoa paremmin aihetta kuvaavaksi -Pisara
//Muutin vielä otsikkoa -_Ninzu_
//Siirsin Mediaan -Ice705
Mulla sama homma, kun koitin kuunnella levyä koneella. Se Rasmus Player ei toimi, tai sitten minä en vaan osaa sitä käyttää?!
Mulla se aluks ei toiminut, mutta nyt se toimii oikein hyvin.
Mullakaan ei tuo Rasmus Player toimi, mutta Windowsin mukana tulleella ohjelmalla (Cd soitin) levy ainakin toimii.
Näin siis multa ainakin löytyy se ohjelma. Käynnistä --> Ohjelmat --> Apuohjelmat--> Viihde --> Cd soitin
Rasmus player ei mullakaan pelittäny, niin ihan Windows media playerilla sitten kopioin ne biisit koneelle..
Minulla toimii ihan loistavasti. hmm. [smilie=blink_3.gif]
mullakin toimii, en oo kyl vähään aikaan kuunnellut koneella mitään.
Mulla ei edes löydy tuommoista, kun levyn tietokoneeseen pistän!
Mutta se taitaa johtua siitä, että sitä voi kuunnella vain Windowsilla, onkohan näin?
Ja mulla kun ei Windowsia ole, niin ei tietenkään mitään Playeriakaan löydy..
Toimii täälläkin ihan hyvin

Rasmus player ei mullakaan toimi. jumittaa siihen ensimmäiseen ikkunaan joka aukeaa. tai siis kyllä mä päivittämään sitä pystyn, mutta jos yritän kuunnella niin ei tapahdu mitään..
Ei mulla kyllä muuten mitään ongelmia sitä koneella ole kuunnella ;)
Kuuluu koneella ihan normaalisti. The Rasmus player toimii muuten, mutta en pysty päivittämään sitä.
kyl se mulla kuuluu.. tosin jos avaan rasmus playerin muuten vaan, se ilmottaa ettei oo nettiyhteyttä.. [smilie=whatsthat.jpg]