Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Jyväskylän Paviljonki 1.10.05
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8

Kioto

Jyväskylän Paviljongissa on siis The Rasmuksen keikka 1.10. Ovet aukeavat klo 20 ja showtime on klo 22.

Ohjeita Paviljonkiin löytämiseen täältä. Linja-auto- ja juna-asema ovat samassa rakennuksessa, Matkakeskuksessa, josta pääsee helposti siirtymään Paviljonkiin. Matkakeskuksessa nousette portaat ylös ja siirrytte putkeen. Toisessa päässä odottaa Paviljonki aivan lähistöllä.

Keitäs on tulossa? Mihin aikaan?

Itse olen tietysti tulossa ja jonottamaan on tarkoitus tulla joskus päivän aikana. Enää 18 päivää!

Keikalle on tehty myös yhteisö irc-galleriassa.
Tulossa olen juu.Smile Aamulla joskus paikalle.

Eve

Kioto kirjoitti:Jyväskylän Paviljongissa on siis The Rasmuksen keikka 1.10. Ovet aukeavat klo 20 ja showtime on klo 22.

Ohjeita Paviljonkiin löytämiseen täältä. Linja-auto- ja juna-asema ovat samassa rakennuksessa, Matkakeskuksessa, josta pääsee helposti siirtymään Paviljonkiin. Matkakeskuksessa nousette portaat ylös ja siirrytte putkeen. Toisessa päässä odottaa Paviljonki aivan lähistöllä.

Keitäs on tulossa? Mihin aikaan?

Itse olen tietysti tulossa ja jonottamaan on tarkoitus tulla joskus päivän aikana. Enää 18 päivää!

Keikalle on tehty myös yhteisö irc-galleriassa.

Kiitoksia paljon ohjeistuksesta!
Olen unohtanut kokonaan suunnitella tolle keikalle menoo, vaikka liput on ollu jo kauan, oon vaan miettiny sitä Nosturia ja Pakkista, vaikka ne paikat tunnen ihan hyvin ja Jyväskylää en yhtään. Varmaan siks että kun Nosturi on ekaks ja Pakkis on paikkana lähempänä, mutta eihän siitä Nosesta ole kun päivä sinne Jyväskylään... Äh.
No, mutta olen siis tulossa, joskus päivällä varmaan, en oikein tiedä vielä.
piti tulla,mutta äiti ei haluakkaan ajaa sinnekun Jyväskylässä on kuulemma niin vaikea ajaa.
Tulen tulen. :> En kyllä yhtään vielä tiedä, mihin aikaan. Täytyy miettiä. Luulisin kuitenkin, etten ihan viime minuuteilla sisään tule, niin että jonottelua on varmaan luvassa.
tulossa olen tännekin. en kyllä tiedä, että mihin aikoihin, mutta toivottavasti aikaisin.
kiitti noista ohjeista, niistä tulee olemaan apua. :D
mä sain tänään teitää että pääsen sinne Very Happy voi tätä onnen päivää, oon ihan liekeissä Smile aikaa en tiedä mutta saavun paikalle kuitenkin
Tänne tulen.. Ekalle Rasmus keikalleni. Liputkin on jo hommattu ajat sitten. Sekoan ihan kohta, enää 16 päivää!! Ajasta en osaa sanoo viel, kun on aika pitkä matka tulla. Jakaakohan pojat nimmareita tuon keikan jälkeen?
olen tulossa, aikatauluista ei kyllä mitään tietoa. riippuu vähän tuosta kuskista. saapa nähdä. (:

Daidar

jebah, meikäläinen tulossa, varmistui tässä pari päivää sitten. :> mainitsin vain mutsille että siellä on keikka ja olisi kiva päästä, niin seuraavana päivänä se vaan sano että ostin lipun. yleensä sei tee mitään noin nopsaan. x> höhöö. elikkä tulossa ollaan, ja kiitos minunkin puolesta tuosta ohjeistuksesta!
jos näette siellä semmoisen pienen vaaleahiuksisen tytön jolla on lasit ja ehkä hiukset takaa piikeillä niin moikatkaa Very Happy

dirtymoose

Jei! Sinne olen tulossa minäkin! Saapi meikäläistäkin moikata ja jos ihan rohkeaksi ryhtyy niin voi vaikka puhuakin (mutta muistakaa, vain rohkeimmille :wink: ) Mulla on silmälasit ja sit päästä roikkuu sellasia vaaleita narun tapaisia juttuja joita olen myös rastoiksi joskus kuullut nimitettävän...hehheh. Mut siis olen yksin tulossa, joten seura kyllä kelpaa Smile

SailAway

Minäkin tulossa. Kaverin kanssa tullaan sinne, mutta vasta joskus iltapäivällä. Tällä kertaa ei niin pitkää jonottelua. Kunhan kuulen sen keikan <3

AmandaFlower

Tulossa ollaan, lippu hankittu aikapäiviä sitten ja yöpaikkakin tiedossa Razz
Määkin oon tulos sinne... Viel ois siihen keikkaa vajaa kaks viikkoo. Miten mä jaksan oottaa!? Onx muuten ketään tulossa Laukaasta tai Vihtavuoresta sinne?
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Julkaisun osoite