3.11.2005, 16:57
Peikko
4.11.2005, 22:54
kyllä Rasmus rokkas tuolla < 3
oli kivaa ku oli odotellu koko päivän ja seissy siellä pissahädässä ja kattonu tosi monia bändejä kuitenki se yks vaan mielessään : ja sitten pojat pomppi sinne lavalle. ai että oli ihanaa < 3
ja sillon vielä niin uudet biisit no fear ja sail away oli huisia kuulla :>
ainoa kurja hommeli oli ne kaikki känniset häiriköt ._.
oli kivaa ku oli odotellu koko päivän ja seissy siellä pissahädässä ja kattonu tosi monia bändejä kuitenki se yks vaan mielessään : ja sitten pojat pomppi sinne lavalle. ai että oli ihanaa < 3
ja sillon vielä niin uudet biisit no fear ja sail away oli huisia kuulla :>
ainoa kurja hommeli oli ne kaikki känniset häiriköt ._.
5.11.2005, 10:50
Rasmus oli kyllä ihana<3 hitto ku kaikki vaa töni ennen rasmust ja jotkuu pojat tuli sinne kännis tönimää, sattu mahaa ihan sairaast ja mä vaan karjuin et en haluu kuolla ennenkun nään Rasmuksen 
life705
5.11.2005, 18:54
"en haluu kuolla ennen kun näen rasmuksen" asennetta ainakin on
siit niitä kahta nuorta miestäkö tarkoitatte? Kenen ympärille muodostu sellanen turva-alue? Toisella paljon lävistyksiä?
no fear<3
6.11.2005, 15:37
Tuolla oli ihana fiilis..<3<3 haluu takas
Gwindorfyel
6.11.2005, 16:37
Eka kerta, kun näin Rasmuksen livenä!Ihanaa oli!Olin kahden kaverin kanssa, toinen tykkää Rasmuksesta jonkin verran ja toisen mielestä se on ihan kiva, joten seurakin oli ihan hyvää 
Ekaa kertaa kuulin myös biisit Shot ja Sail Away, ja kummastakin jäi hyvä ensivaikutelma. Sekä tietysti ne muutkin biisit oli tosi mahtavia, ja tykkäsin siis hirviästi!
Kyllä vähän kummastelin, että esiintyykö Rasmus ihan oikeasti ilmaiskonsertissa, mutta kyllä se vain siellä oli, ja tosi mahtava juttu!
Onneksi meijän ympärillä ei ollu kännisiä ihmisiä, ja näin ihan ok:sti lavallekin!
Sade oli harmillinen, muttei sitäkään huomannut enää siinä vaiheessa kun Rasmus nousi lavalle!
Haluisin takaisin, jotta voisin korjata virheeni, eli jäin kamalan kauas lavasta (tai no ei kauas, mutta kauemmas kuin eturivin lähellä) mutta kaverini kun eivät mitään faneja ole, niin oli pakko jäädä hieman kauemmas..
Ekaa kertaa kuulin myös biisit Shot ja Sail Away, ja kummastakin jäi hyvä ensivaikutelma. Sekä tietysti ne muutkin biisit oli tosi mahtavia, ja tykkäsin siis hirviästi!
Kyllä vähän kummastelin, että esiintyykö Rasmus ihan oikeasti ilmaiskonsertissa, mutta kyllä se vain siellä oli, ja tosi mahtava juttu!
Onneksi meijän ympärillä ei ollu kännisiä ihmisiä, ja näin ihan ok:sti lavallekin!
Sade oli harmillinen, muttei sitäkään huomannut enää siinä vaiheessa kun Rasmus nousi lavalle!
Haluisin takaisin, jotta voisin korjata virheeni, eli jäin kamalan kauas lavasta (tai no ei kauas, mutta kauemmas kuin eturivin lähellä) mutta kaverini kun eivät mitään faneja ole, niin oli pakko jäädä hieman kauemmas..
Berneri
10.11.2005, 17:37
Oli kyllä kivaa. n___n
Olin eturivissä, oikealla. <3
Olin eturivissä, oikealla. <3
11.11.2005, 17:20
mullakin oli eka kerta kun näin rasset livenä <3 voi että oli ihanaa. mä olin siinä "kamera-lavan" vieressä. tippuiko kenenkään päähän gogoja? siis niitä pieniä leluja mitä voi keräillä... joku jere mun vieressä heitteli niitä.
lähempänäkin ois ollu kiva olla, mut nää joitten kanssa olin siellä ei halunnu. mä olisin voinu olla siellä monta tuntia ennen konsertin alkua ;) shotista muistin sen jälkeen jotain, mutta sail away ei vaan jääny mieleen! olin niin huumaantunut kun lauri soitti kitaraa... eikä sitä sadetta huomannu! satoiko siellä edes? harmi kun oli pimeetä, niin en saanu kunnon kuvia.
lähempänäkin ois ollu kiva olla, mut nää joitten kanssa olin siellä ei halunnu. mä olisin voinu olla siellä monta tuntia ennen konsertin alkua ;) shotista muistin sen jälkeen jotain, mutta sail away ei vaan jääny mieleen! olin niin huumaantunut kun lauri soitti kitaraa... eikä sitä sadetta huomannu! satoiko siellä edes? harmi kun oli pimeetä, niin en saanu kunnon kuvia.
Mimra-Virus
12.11.2005, 21:58
Mä olin siellä mun faijan kanssa, ja sade oli ihan kauhee, onneksi oli sentään sade takki... RAsmut veti hyvän keikan ja kuvia on paljon.. hoilasin shottia ja sail awaytä varmaan viikon sen jälkeenkin.. eli kivaa oli!
13.11.2005, 18:46
life705 kirjoitti:"en haluu kuolla ennen kun näen rasmuksen" asennetta ainakin onvoi olla että oli mut jotaa ne huuteli ja töni siin :/siit niitä kahta nuorta miestäkö tarkoitatte? Kenen ympärille muodostu sellanen turva-alue? Toisella paljon lävistyksiä?
13.11.2005, 18:58
Ihan mun vieressä oli ainakin jotain öykkäröintii. En muista minkänäkösii tyyppei oli, mutta jotai vähä vanhempii..(?)
Olin muistaakseni kolmannel rivil, lavan aika oikeessa reunassa.
Siihen sitte hyppäs niitä turvamiehii, tai mitä onkaa..siitä aidan yli ku ei jengi rauhottunu.
Olin muistaakseni kolmannel rivil, lavan aika oikeessa reunassa.
Siihen sitte hyppäs niitä turvamiehii, tai mitä onkaa..siitä aidan yli ku ei jengi rauhottunu.
Berneri
15.11.2005, 17:54
Mun lähellä yks mies alko heilumaan puukon kanssa ja uhkailemaan sillä pikkutyttöjä. O__o Heti ilmotin portsarille, mutta kyllä siinä vähän sydän tärähti, kun samainen mies, jolla oli kai vähän nupissa jotain vikana[?] oli kysynyt minulta sadetakkia, että saako hän sellaisen, mutta en antanut, koska minulla oli vain kaksi, minulle itselleni ja kaverilleni. Myöhemmin siis aloin ajattelemaan, jos hän vaikka olisi alkanut minua uhkailemaan, kun en antanut sadetakkia. O.O Ja muutenkin hän käyttäytyi aika päättömästi ja oudosti kokoajan, heilutti käsiään ilmassa ja huusi jotain omistuista. Ja kyseinen mies oli varmaan yli neljäkymmentä.
EDIT // Niin, tuollaisille ilmaiskeikoillehan hilluu sitten niitä kaikenmaailman känniläisiä. Se huono puoli on maksuttomisissa keikoissa.
EDIT // Niin, tuollaisille ilmaiskeikoillehan hilluu sitten niitä kaikenmaailman känniläisiä. Se huono puoli on maksuttomisissa keikoissa.
15.11.2005, 18:18
Kun noita juttuja lukee, niin nyt olen onnellinen siitä, etten päässyt tuolle keikalle... Ei ois ollu kivaa yrittää kuunnella Rasmuja ja väistellä samaan aikaan puukkoa :?
15.11.2005, 18:32
Mua ei noi puukko jutut häirinnyt yhtään, oli siinä n. kolmannessa rivissä..
Kyllä siinä alkuillasta jotain hulluja oli mutta ei sen enempää..
The Rasmushan soitti 5 biisiä, aika vähän, mutta samalla aika paljon, kun esim. Tc soitti vain kaksi.
Ja toisaalta olin aika yllättynyt (no, yllättynyt ja yllättynyt)
että Rasmus soitti vikana, olisin luulut että Within Tempation (vai mikä onkaan) olisi ollut viimesenä, mutta toisaalta ÄrrÄthÄn olivat pääesiintyjiä 8)
Kyllä siinä alkuillasta jotain hulluja oli mutta ei sen enempää..
The Rasmushan soitti 5 biisiä, aika vähän, mutta samalla aika paljon, kun esim. Tc soitti vain kaksi.
Ja toisaalta olin aika yllättynyt (no, yllättynyt ja yllättynyt)
että Rasmus soitti vikana, olisin luulut että Within Tempation (vai mikä onkaan) olisi ollut viimesenä, mutta toisaalta ÄrrÄthÄn olivat pääesiintyjiä 8)
18.11.2005, 14:58
Mie olin vissii 3 rivis mut ne ukkelit oli siin mun lähel ennen Rasmusta ja ne portsarit huuteli niille jotaa jne. mut ne kerkes onneks lähtä ennen ku Rasmus lavalle tuli