Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Ehdotuksia ja ideoita
Sivut: 1 2 3 4
Harr1l kirjoitti:Lisättynä etusivun alalaitaan lisää tietoa foorumista. Muita toiveita?

onko tälle foorumilla mahdollista saada niitä "nimiä" viestimäärän perusteella? Mitä nyt olen selaillut, niin muutamilla foorumeilla näitä näkee, esim. Smakin foorumilla ( http://17.freebb.com/index.php?freebb=sm...cd8f2441ce ). Tarkoitan siis näitä nikin alla lukevia "arvonimiä" niinkun esim. nuo Roudari ja alokas, jotka tulevat sitten sen perusteella, kuinka paljon on viestejä foorumille kirjoitellut.

Olen taas paras selittämään.

Riikka

Bullet kirjoitti:
Harr1l kirjoitti:Lisättynä etusivun alalaitaan lisää tietoa foorumista. Muita toiveita?

onko tälle foorumilla mahdollista saada niitä "nimiä" viestimäärän perusteella? Mitä nyt olen selaillut, niin muutamilla foorumeilla näitä näkee, esim. Smakin foorumilla ( http://17.freebb.com/index.php?freebb=sm...cd8f2441ce ). Tarkoitan siis näitä nikin alla lukevia "arvonimiä" niinkun esim. nuo Roudari ja alokas, jotka tulevat sitten sen perusteella, kuinka paljon on viestejä foorumille kirjoitellut.

Tässä tulee varmasti sitten helposti sellainen kilpailu että kuka saa hienoimman nimen eli ruvetaan kirjoittelemaan ihan turhia viestejä. Ja tällainen toiminta on joillain foorumeill todettu aika huonoksi. Ja tuo toiminto on poistettua joissain. Mutta voihan täällä olla sitten eri asia. Miten muut haluavat?

Pelkään vain tuota sitten "enää 50 viestiä niin minusta tulee roudari" tai mikä tahansa.. Ja sitten revitään ne 50 viestiä jostain ihan turhista asioista ja niitä ei ole sitten kiva ruveta poistelemaan...

Blueee

oishan se ihan kiva, mutta eihän sillä loppujen lopuksi ole väliä, millainen"arvonimi" on..
luulen kanssa että siitä saattais tulla turhien viestien aalto..
Riikka kirjoitti:
Bullet kirjoitti:

Tässä tulee varmasti sitten helposti sellainen kilpailu että kuka saa hienoimman nimen eli ruvetaan kirjoittelemaan ihan turhia viestejä. Ja tällainen toiminta on joillain foorumeill todettu aika huonoksi. Ja tuo toiminto on poistettua joissain. Mutta voihan täällä olla sitten eri asia. Miten muut haluavat?

Pelkään vain tuota sitten "enää 50 viestiä niin minusta tulee roudari" tai mikä tahansa.. Ja sitten revitään ne 50 viestiä jostain ihan turhista asioista ja niitä ei ole sitten kiva ruveta poistelemaan...
Näihin viestien kerääjiin törmää kyllä liian usein. :evil: Kirjotellaan jotain parin sanan viestejä vaan sen takia et saatas kerättyä lisää viestejä ja uusia arvonimiä.
Lainaus:Näihin viestien kerääjiin törmää kyllä liian usein. :evil: Kirjotellaan jotain parin sanan viestejä vaan sen takia et saatas kerättyä lisää viestejä ja uusia arvonimiä
Samaa mieltä. Jotkut saattasivat rueta kirjoittelemaan viestejä joissa ei ole mitään asiaa, tärkeää vain siksi, että saisivat jonkun arvonimen.
Mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä kuinka paljon viestejä on kirjoitellut. Kunhan kaikki viestit olisivat järkeviä! Muutaman sanan kommentit yms. ovat turhia!

Korjasin koodit -Riikka
Riikka kirjoitti:Tässä tulee varmasti sitten helposti sellainen kilpailu että kuka saa hienoimman nimen eli ruvetaan kirjoittelemaan ihan turhia viestejä.

Täysin samaa mieltä. Mä oon kans huomannu muutamalla foorumilla tän arvonimi -systeemin ja tosiaan, jengi kirjoittaa välillä ihan turhiakin viestejä sinne pelkästään sen takia, että saisi paremman arvonimen. Ja luultavasti niin kävisi myös täällä. Eihän tämän foorumin tarkoitus kuitenkaan ole se viestien määrä (tai arvonimi) vaan se viestin sisältö ;)
Nytkin on jo tässä törmännyt täällä muutamaan tyyppiin, jotka selvästi yrittävät kartuttaa viestimääräänsä "turhilla" viesteillä. Joten omasta puolestani sanon ehdottoman ein tuolle arvonimi jutulle.
Noniin, ehkäpä näin. Kunhan tuli mieleen.
Bullet kirjoitti:

Ajattelin, että olis kiva jos itse Rasmuksen pojatkin kirjoittelisivat tänne. Esim. kansainvälisellä The Rasmus foorumilla on 'The Rasmus tour diary' jolle Aki ja Lauri ovat kirjoitelleet kuulumisia.
Tiedän kyllä, että pojat ovat toosi, toosi kiireellisiä ja tätä on aika turha edes toivoa? Rolling Eyes
Mutta toivossa on hyvä elää :wink:

Gwindorfyel

EtusivunEnkeli kirjoitti:Ajattelin, että olis kiva jos itse Rasmuksen pojatkin kirjoittelisivat tänne. Esim. kansainvälisellä The Rasmus foorumilla on 'The Rasmus tour diary' jolle Aki ja Lauri ovat kirjoitelleet kuulumisia.
Tiedän kyllä, että pojat ovat toosi, toosi kiireellisiä ja tätä on aika turha edes toivoa? Rolling Eyes
Mutta toivossa on hyvä elää :wink:

Mulle tuli mieleen, että täällähän on periaatteessa vasta aika vähän kävijöitä, sitä ajatellen että rasset tänne kirjoittelisivat...Tai kun, kansainvälisellä foorumilla on kumminkin aika monta tuhatta..
Että tavallaanhan heidän ei ehkä 'ole järkeä', tarkoitan, että heillä tosiaan on varmasti kamalan kiire ja hyvä kun kansainväliselle foorumille ehtivät kirjoitella, ja sinne on kuitenkin järkevämpi kirjoittaa kun on paaaljon enemmän kävijöitä kuin täällä..
Meniköhän nyt turhankin sekavaksi..
Totta, mutta emmeköhän me Suomalaiset fanit nyt kuitenkin ole kaiken alku ja juuri. Emmeköhän me voisi anoa sen tähden edes pieniä etuoikeuksia.

Itse en myöskään kannata mitään arvonimiä. Tuottaa tuskaa ajatellakin sitä turhien viestien tulvaa. Mitään muuta en inhoa niin paljon tämän kaltaisilla foorumeilla, kuin perustelemattomia viestejä. Hyvänä kakkosena tulevat sitten ne 'Lauri on niinhh iHQ!!!!111 <333333' viestit.
Parempi on, että kaikki kirjoittavat mahdollisimman pitkiä viestejä ja yrittävät tosissaan saada niihin jotakin sisältöä, ja ilman minkäänlaista kilpailua.
Voihan niitä Rasmuksen terveisiä lueskella sieltä kansainväliseltäkin osiolta. Ja voihan niitä suomennella tänne jos joku kokee hankalaksi enkunkielen lukemisen. Smile
Nuo arvonimet on pidetty poissa alustalähtien ja tullaan myös pitämään jatkossakin, syyt täällä onkin jo hyvin lueteltu. Näin siis pyrimme välttämään täysin turhia viestejä, jotka on kirjoitettu siinä toivossa että viestimäärä kasvaisi ja titteli paranisi.
Ei se määrä, vaan se laatu ;)
Entäs semmoinen, että käyttäjä voi itse lisätä kuvan alle/päälle pienen oman tekstin?

Nyt saatavilla RSS-syöte (näyttää 15 uusinta viestiä) osoitteessa http://kaatis.myftp.org/phpBB2/rss.php HUOM! Tarvitset RSS lukijan sitä varten!

Berneri

Harr1l
Minusta tuo on hyvä idea, että voisi itse keksiä jonkin "arvonimen" kuvan/nimen alle. Kannatetaan. Silloin kukaan ei viestejä metsästä, että saisi arvonimen. :wink:

Olisiko mahdollista, että punainen sydän tulisi vaikka merkistä heart tai muuta tuollaista? Koska minusta ainakin olisi mukavaa, jos < ja 3 merkeistä tulisi vain tuollainen, eikä mitään hymiötä. o__O
//käytetäänpä sitä muokkaus nappia ;) -_Ninzu_

//MUOKS // Anteeksi, Ninzu. n__n''
Vanhalla foorumilla oli muistaakseni alue, johon uudet - ja miksei vanhatkin - käyttäjät sai kirjotella esittelyjä itsestään. Olisi kiva saada tänne "uudellekin" foorumille sellanen palsta, niin uudet jäsenet tulisi heti alusta vähän tutummiksi meille vanhoille konkareille ja vanhoista jäsenistäkin saataisiin tietoon ihan uusia ja jänniä juttuja. ;) Onko mahkuja?
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite