Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Tik Tak
Sivut: 1 2 3

LucifersAngel

Enpä nähnyt kyseisestä bändistä vielä aihetta, joten teinpäs tänne sellaisen.
Elikkäs mitäs mieltä olette bändistä?
Mielestäni tekevät kuunnteltavaa musiikkia, ja on ehkäpä suomen ainoa hyvä tyttöbändi, ei niitä tosiaan olekkaan kauhean montaa. Osaavat asiansa. Ovat aloittaneet nuorina muusikin teon ja osasivat jo silloin tehdä ihan hyviä kappaleita.
Uusi levyhän ilmestyy 23.11, ''Sankaritar''- single on soinut jonkin verran radiossa ja se on ihan mukaansa vetävä kappale. Juuri sellainen Tik Tak-kappale.
Mä fanitin tätä bändii joskus tosi paljon! Very Happy Kävin keikoil, keräsin nimmareit, julisteit, fanikuvii... Mut nyt ei oo pitkää aikaa tullu kuunneltuu.
Iha kuunneltavaa musaa tekee vieläkin, mut en mä enää sitä sillee fanita niinku joskus ala-aste aikoina.
Ei mikään mun lempibändi, mut on tytöillä pari tosi hyvää biisiä. Ton Sankarittaren kuulin tänään ekan kerran radiosta, eikä ollu mikään erikoinen. Heilutaan toimii aina, tulee kesä mieleen. Ala-asteella kovasti fanitin, aika lailla kaikki kai. ;)

Muoks. Nyt enemmän oon kuullut tota Sankaritarta, ja kyllähän se kolisee ihan mukavasti. ;) Kertsi on aika tylsä, ja sitä hoetaan ihan liikaa, mut muuten ok biisi.
Kyllähän tuota tätäkin tuli joskus paljon nuorempana kuunneltuu aika paljonkin. Mutta oikeen fanittanut en oo Tik Takkia koskaan! Minäkin kuulin Sankarittaren vähän aikaa sitten ekan kerran.. Se oli aika massabiisi [smilie=triste_2.gif] Mutta en sulje radioo, jos se siel soi joskus.
En ole kyllä koskaan kummemmin TikTakista pitänyt, enkä pidä vieläkään. Jotenkin ei vain iske, ne niiden biisitkin ovat suurimmaksi osaksi rasittavan pirteitä, enkä jaksa sellaista kuunnella, synkistelijä kun olen.
Mää tykkäsin tästä pienenä tosi paljon, ja uusinta minialbumia lukuunottamatta multa löytyy ihan kaikki levyt. Kyllähän tää on ihan mukavaa musiikkia ja muistoja erityisesti tulee mieleen. Tätä on kiva kans laulaa. Tytöt olen tainnut kolmesti nähdä livenä ja nimmaritkin multa löytyy ^___^ en silti enää ihmeemmin fanita, mutta hyvä bändihän tää on.

mamemo

Tik Takilla o joitaki tosi hyviä(en tosin oo maistanu.. ) Very Happy
piisejä!! Esim: rannaton ja heilutaan!!! 8) 8) Kunnon fiilistely piisi toi heilutaan, nääs.. Laughing
mäkin fanitin näitä joskus, nyt en enää yhtä paljon. muistan ku -99 uutenavuotena vätin veljille kuuluvani tiktakkiin! Laughing onhan niillä paljon hyviä biisejä, en sua milloinkaan saa mut tiettyinä aikoina melkeen itkenmään...
Mie tykkään vain silloin tällöin muutamasta biisistä, ainaki semmosesta biisistä ku "Tänä yönä taivaaseen". Muita en tähän hätään muista...
aikoinani hankin kaks ekaa levyä ja siihen se onki sit jääny... Ei hirveesti tyttöjen musa jaksa enää innostaa, tietty ne vanhat biisit on ihan okei vieläki :wink:

AmandaFlower

Joskus ala-aste aikoina omistin tyttöjen ensimmäisen levyn. Silloin tuli bändiä ns. fanitettua, mutta yläasteiässä en bändistä oikeastaan välittänyt. Levynkin kauppasin pois kun piti saada rahaa rasmusta varten :wink: .

Petran äänestä olen aina tykännyt ja suurin osa radio soittoon tulleista biiseistä on ollut yllävänkin hyviä, varsinkin heilutaan ja tänä yönä taivaaseen. Uusinta biisiä, sankaritarta, en ole kuullut kuin pari kertaa enkä silloinkaan kokonaan, joten siitä en sano vielä mitään.

Dali

En tykkää... En ole koskaan tykänny. Meni hermo kun isäni, kyllä isäni soitti heilutaan ja tänä yönä taivaiseen! mutta jos olisi aikaa ja viitsisin, saattaisi tykätäkkin tästä... Totta ovat varmaan yksi parhaista suomen tyttöbändeistä, mutta kuten kaikilla tälläkin on faninsa, ja minä en lukeudu niihin

GodMustHateMe

Tykkäsin pienempänä TikTakista tosi paljon. Sitten kiinnostukseni lopahti. Mutta nyt olen taas alkanut pitää bändistä. Musatyyli on mielestäni muuttunut parempaan suuntaan. Smile Pidän tästä uusimmasta biisistä. Very Happy

Berneri

Tykkäsin nuorempana jonkin verran, mutta en ole koskaan fanittanut mitään bändiä yhtä kovasti, kuin Rasseja.
Berneri kirjoitti:Tykkäsin nuorempana jonkin verran, mutta en ole koskaan fanittanut mitään bändiä yhtä kovasti, kuin Rasseja.

Sama täällä. Nuorempana kai tykkäsin. En koskaan fanittanu. Rasset aina ja nyt parhaita, asia ei muutu millään!
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite