Elikkäs mielestänne söpöin "Rasmus-poika"?
Ja perustelut olis kiva lisä (eli perusteluja mukaan)
Mun mielestä Lauri on vaan niin jotenkin söpöin.
Ne sen hiukset, ja se naama joka näyttää jotenkin lapsen naamalta, niin se vasta söpö onkin! Laurin se ääni, ja miten se puhuu, niin se tekee jätkästä vielä jotenkin söpömmän.
Mut toisaalta Pauli on kanssa niih SÖPÖ! Ne sen hiukset.. Hot!
Ja Eero, kun sillä on se pampula päässä.
Mut äänestin kuitenkin Lauria!
Kyllä se Lauri taitaa söpöin olla.
Joissain kuvissaki se näyttää ihan semmoselta suloselta pikku pojalta ;D
Noh, se nyt vaan on semmonen söpöys. Ne sen kasvot ja silmät... <3<3
Kaikkihan ne ovat aivan äärettömän ihania ja söpöjä, mutta äänestin kuitenkin Paulia. Se vain osaa olla aina niin suloinen, ne hiukset ovat aivan ihanat ;)
Äänestin vahingossa Akia, vaikka piti äänestää Lauria. :// No, mutta kumminkin Lauri on mielestäni söpöin.

Sen kasvot vain ovat niin suloiset ja ne hiukset.

No Lauri kyllä vie voiton.. <3
On se ihana..
Tietenkin mä annan ääneni Laurille
Sillä on ihana ääni ja se on niin ihana

Taitaa Lauri voittaa tämän :'D Monet näkyy tykkäävän ^^ minä myös hei tietenkin. mutta en sitten tiedä siitä söpöstä, mutta komea tämä mies ainakin on.
Kyllä se vaan on Lauri. Kaikkihan ne on suloisia, mutta jos jostain maailman kolkasta ikinä löytyy yhtä söpöä ihmistä, kuin Lauri, niin sitten se ei kyllä voi varmaan olla ihminen

Herra osaa näyttää komealta ja miehekkäältä, tyylikkäältä, mutta myös niin pikkupoikamaiselta ja suloiselta. Joskus noita kaikkia vielä yhtä aikaa. Kenelläkään en ole nähnyt yhtä ihania ja suloisia ilmeitä, kuin Laurilla.
Ja meinasin unohtaa! Voi ei, olen tyhmä. Nenä! Laurilla on maailman upein nenä. Olen aina ihaillut suuresti sitä : D Oikeasti. Se on niin pieni ja söpö. Ihanin. Ja silmät, oi oi.
Se nyt vaan on <3
Kyllä se on tuo Lauri. :wink:
Oon aina jotenkin niin tykännyt siittä..eipä tuota osaa oikein selittää että miksi.
No siis tää on aivan liian helppo valinta ;) AKIII!
Aki on vaan niin mahdottoman komea mies. Tykkään Akin tyylistä ja varsinkin hiuksista (go Aki, go!).
Laurihan se...Ihuna mieäs...Ja hiukset ja ääni ja kaikki!!! <3
Joku osaa perustella pitkästi tänään

Voivoi, äänestinpä Paulia. onhan ne kaikki aivan ihania, söpöjä ja komeita ja kaikkea, mutta Paulin kiharat vie voitoin aina. <:
Paulia äänestin [smilie=grin.gif]. Se on niin ihana nallekarhu <3
Toisena tulee sitten Lauri. Onhan se Lauri aivan mielettömän hyvän nökönen, mutta minusta Paulia voi sanoo mieluummin söpöksi, kuin Lauria <3 Tai no, sitä on aika vaikee tähän selittää mitä aattelen, joten en koitakkaan [smilie=whatsthat.jpg]
Äänestin Akia < 3
Kaikki pojista on omalla tavallaan sulosia :>
Mutta Aki jotenki on aina ihan äärettömän hyvän tuulinen ja sen nauru on jotain ihanaa <:
Akilla on myöskin oma kiva tyyli josta tykkään !
Lauri. <3 Se vaan on niin ihana ja kaikkee