Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: HIM
Sivut: 1 2 3 4

Dreaming

Silmiini ei osunut vielä HIMin aihetta, joten päätin nyt sen alottaa.

Mielipiteitä bändistä?
Ostin juuri äsken Dark lightin ja olen kuuntelemassa sitä ensimmäistä kertaa, joten en vielä voi muodostaa siitä kunnon mielipidettä. :wink:
Vampire Heart on mahtava, mutta olen kyllästynyt Rip out The wings Of a Butterfly - biisiin. Se on pilattu radiosoitolla. En silti voi sanoa, että se on huono biisi, koska se ei ole totta.
Omistan kaikki HIMin albumit, ja Dark lightkin kuulostaa tosi lupaavalta. (:

(Laitoin oheen myös albumi - äänestyksen.)
Love metal on paras...Siellä sijaitsee kaikki Himin biisit joista aloin tykkäämään... Perhosrallatus on tosiaan kohta pilalla radiosoitolla Rolling Eyes
Join me,Solitary man ja The sacrament melkein pilattiin mutta lemppareita ovat edelleen... Sitten villen ja the69eyesin yksi biisi...en muista nimeä...on älyttömän hyvä!
Ihan ok. Ei mikään mun lempparibändi, mut kyllä sitä koneelta kuuntelen aina ku tulee. Mitään lempparibiisiä ei kyllä oo, monia hyviä.
Juu, ei oikeen perhos-biisi kolahda. Jotenkin liian ei-mitään-sanomaton. Liian perus Himiä. Ja kyllä, soitetaan liikaa radiossa.
No jaa, ihan siedettävä yhtye on. Uusi levy on täysin sieltä ja syvältä, täysin massamusiikiksi on muuttunut... Sikäli harmi.
Vanhemmilta levyiltä löytyy muutama todella hyväkin kappale, esim. Join Me ja Right Here In My Arms

One&Only

Aivan ihana bändi. Omistan kaikki levyt ja tykkään ihan mielettömän paljon. Kaikki levyt on ihan superhyviä. Villella on ihana ääni, pojat osaa soittaa. Toivottavasti pärjäis hyvin maailmalla.

An

HIMiä tulee kuunneltua aina välillä, ja pidän bändin musiikista. Jokin siinä vain toimii niin hyvin. Albumeista omistan kaikki muut paitsi Deep shadows and brilliant highlightsin. Paras levy on ehdottomasti Greatest Lovesongs vol. 666, sillä levyllä on kaikki mistä pidän HIMin musikkissa.
HIM iskee ja kovaa<3 En tosin vieläkään omista kaikkia levyjä, koska ei ole rahaa ostaa niitä koskaan:/ Mutta Razorblade Romance on ehkä HIMin paras levy.
Darka Lightista en pidä. Kaverilta sain se lainaan, ja muutamaan kertaan olen kuunnellut, mutta ei vieläkään ole iskenyt. Mielestäni se on HIMin tähän meneessä popein levy..

JamesBond

Omistan 4 levyä ja Dark Light on ehdottomasti niistä paras.
Erityisesti tykkään Killing Loneliness- ja Dark Light-biiseistä.
Ja toki vanha musakin hyvää on, kestosuosikkeja mm. Join Me ja The Funeral of hearts 8)

Berneri

Killing Loneliness on minusta varmaankin paras biisi. Ja minunsta tuo uusin albumi on paras tähänmenessä. :wink: Pidän myös kappaleesta Wings of butterfly, mutta se kulutetaan aivan loppuun radiossa, jos tätä menoa jatkuu. x___x

Dreaming

Nyt olen kuunnellut sitä uutta albumia..
Mielestäni HIM on menossa huomattavasti huonompaan suuntaan. Uusi levy ei tarjoa oikeastaan mitään uutta, taitaa Villellä olla biisi-ideat lopussa. Rolling Eyes
Mutta vanhat levyt taas ovat loistavia! Very Happy Jotenkin olen pettynyt HIMiin viime aikoina. HIM ei ole enää sama HIM mitä se oli ennen Dark Lightia.

Mutta.. en mä voi vaikuttaa siihen millaista musiikkia HIM soittaa.
Uutta levyä en edes jaksa kuunnella, mutta vanhat pyörii joskus soittimessa. Eli siis äänestin Love Metalia. Se vaan on täydellinen, en kyllästy siihen. :wink:

Döörr

Him in ihan hyvä munkin mielestä, peipii join me in deetthh Rolling Eyes
mutta en siis yhtään levyä omista.

Myself.

HIM ON AIVAN LOSTAVA!! party421
..rakastan Ville Valon tekemää musiikkia, ja oon vieläkin ihan liekeissä Ruisrockin keikasta.
Äänestin 'Greatest Lovesongs vol.666':ta, koska se on HIMin levyistä kaikkein "hevein" ja mun mielestä paras levy. Toisaalta 'Razorblade Romance':lla on kaikki suurimmat hitit, ja siihen aikaan Himpulat oli parhaimmillaan..Vaikeaa. Toisaalta on paha mennä sanomaan että mikä on levyistä paras, koska ne kaikki on niin erilaisia..
Ääneni meni siis kuitenkin HIMin debyytille.
Myself. kirjoitti:Äänestin 'Greatest Lovesongs vol.666':ta, koska se on HIMin levyistä kaikkein "hevein" ja mun mielestä paras levy. Toisaalta 'Razorblade Romance':lla on kaikki suurimmat hitit

Totta! ^Nuo sekä Love Metal on ehkä kaikista eniten kolahtavia HIM levyjä.

Kuulin vähän aikaa sitten live version Vampire Heartista. Ja se kuulosti pirun paljon paremmalta kuin levyn versio. Olin pettynyt juuri tuohon biisiin, koska monet hehkuttivat sitä paljon. Mutta mutta...Killing Loneliness, Play Dead ja...Drunk On Shadows on Dark Lightilta varmaan parhaiten kolahtavat biisit.
en kai mä ole ainoa täällä joka EI tykkää himistä? plääh. en yksinkertaisesti vaan tykkää. vihaan sitä kun ville polttaa lavalla, eikö se oo sanonu vähentävänsä 60:neen röökiin päivässä (sadasta) hui.... sillonkin yhteinen asia-konsertissa kun lauri lauloi bittersweetiä niin sauhsauh.... jotkut vanhat biisit ihan ok, mutta edellisestä levystä lähtien yäk. vihaan solitary mania.
Mä en myöskään tajuu sitä lavalla pottamista. Suuri osa faneista on kuitenkin alaikäisiä... Ja tottakai kun oma idoli polttaa noinkin "näkyvästi" julkisuudessa, niin siinähän sitä itsekin on pian syöpäkääryle suussa. [smilie=huh.gif] En ymmarrä...
Polttaahan Laurikin, mutta ei todellakaan samalla tavalla kuin Ville...
HIM:n musiikista kuitenkin tykkään. Dark Light on mun lemppari.
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite