Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Apocalyptica
Sivut: 1 2 3

Rasmuseye

mulla on kaikin albumin! [Kuva: rocknroll2.gif]

Arwen

mul on vaan uusin... siinä ku on life burns ja bittersweet...

Sammakko

Joo..Life burnsin ja bittersweetin ansiosta apocalyptica on hyvä Very Happy
Toisaalta kun katsoin mm-kisa avauksen siinä toivossa jos lauri kävisi siellä lauleskelemassa niin tulin siihen tulokseen että olihan se Quutamo hyvä biisi...

dirtymoose

Älyttömän hyvä bändi! Mulla on kolme albuumia heiltä ja se uusin on kyllä loistava. Ruska on joku niin mahtibiisi ettei mitään määrää. Sellot rokkkaa ja kovaa!
Sellot on tosi hot. 8) Yleensäkin mä diggailen tosi paljon jousisoittimista yhdidtettynä rokkimusaan, joten kyllä Apot kolahtaa. Levyjä ei kyl oo. Somewhere Around Nothing on tosi mahtava biisi. <3
Apocalyptica on ihan hyvä bändi. Yksi parhaista biiseistä on Somewhere Around Nothing.
uijui. vitsin helmi bändi joo. hmm. taitaa löytyä pari levyä hyllystä.. se missä ne vetää metallicaa ja sit joku toinen vanhempi kans. tosi hyvä livenä. oon nähny pari kertaa. /,,/

An

Apocalyptica on Rasmuksen jälkeen se bändi mitä kuuntelen eniten. Kaikki viisi albumia omistan, Cult on ehkä niistä paras. Haluaisin joskus nähdä bändin livenä.
Parhaita biisejä on varmaan Hope ja Prologue. Farewell on myös uskomattoman kaunis, alkaa itkettämään kun sitä kuuntelee.
Mulla on vain tuo uusin albumi. Lempparit albumilta on "Life Burns", "Bittersweet" ja "Farewell",
(jonka avulla löysin sopivan melodian yhdelle omista biiseistä) muuten lempparibiisi on "Faraway".

Kolme jälkimmäistä mainitsemistani on semmosia, että ne saa minut itkemään. Crying or Very sad

Berneri

Minusta on mahtavaa, kun Apocalyptica ja Rasset ovat tehneet yhteistyötä. Itselläni on vain Apon uusin albumi. Ja lempibiisini siis on "Life Burns".
Life Burns on niin mahtava biisi! Ja se video <3
Lauri on siinä ehkä jotenkin pelottavan söpö.
Sitä videota jaksaa katsoa vaikka kuinka kauan putkeen...! <3
mä tuun aina ihan hulluksi kun kuulen tai nään life burns-videon! se vaan on niin mahtava. se vaan on niin....!!! eipä muuta kun mahtava! samaa mieltä rasmus_girl_8:n kanssa.
Mä taas en tykkää yhtään Life Burns -videosta. Tai no yhtään ja yhtään, totta kai yhtään ku siinä on Lauri. Mut ei vaan kovin kolahda se. Lauri näyttää niin.. oudolta! Rolling Eyes Biisikään ei mikään paras oo, ei vaan kovin iske. Embarassed

Dali

Mulla on uusin. Apot keikkailee Tammikuussa suomessa inlove Voisin raahata itseni Pakkahuoneelle kun silloin on synttärit *toiveajattelua* Tykkään Bittersweetistä... Mutta Life Burns ei iske enään... Olkoonkin Lauri laulamassa....
Mielestäni Bittersweet on ihan ällötys biisi. Ja pakko myöntää et Laurin ääni ei vaan kuulosta hyvältä siinä. Video on kyllä hieno.
Life Burns on ihan mahtava. Mun mielestä sen levyn parhaimpia biisejä. Ja siihen Laurin ääni sopii mainiosti. Ja video on mielettömän hieno.

Hirveesti en kyllä oo Apocalypticaan tutustunu mut tykkään myös ainaki uuden levyn Quutamo-biisistä. Ja livenä jätkät kyllä vetää niin rockisti kun vaan voi!
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite