Olen joko sokea tai sitten olette unohtaneet erään loistavan bändin listasta...
Eli Lovexista kysymys! Ihan bändi tuo vaikka uuden uutukainen eikä keikkoja ole sadellut...Joten mielipiteitä bändistä ja jos ette ole kuulleet niin käy kurkkaamassa lovex.fi Sivuilla myäs linkki Emin sivuille josta voit kuunnella bleeding-sinkun...
Kuuntelin tuon biisin, eikä oikein pudonnut. Mielestäni musiikki on täysin persoonatonta, ja lyriikatkin hyvin yllätyksettömät. Näkökulmani ei ole ehkä alitajuisesti täysin puolueeton, vaikka siihen pyrinkin, sillä kyseinen musiikkityyli ei muutekaan kolahda. Mutta joka tapauksessa, mielestäni näitä Uniklubi-kopioita on jo aivan tarpeeksi, ja lisää näyttää tulevan kovaa vauhtia.
Ei iske.
Erika kirjoitti:Mutta joka tapauksessa, mielestäni näitä Uniklubi-kopioita on jo aivan tarpeeksi, ja lisää näyttää tulevan kovaa vauhtia.
Nimenomaan. Ja ei Uniklubikaan kolahda. Ei mulle meikki-rokkia.

Tää oli Untorockissa ihan ok, mutta mielestäni tämä on taas näitä niin samanlaisia bändejä Uniklubin ja muiden kanssa (niinkuin tässä jo mainittiinkin ^^), ettei tällasia enää jaksa. Rajansa kaikella.
Nyt kyllä voitte perua sananne...Sillä Uniklubin jussi on Lovexin entinen laulaja...Joten tämä ei voi olla Uniklubin kopio...Uniklubi voisi olla pikemminkin Lovexin kopio...
Tuon halusin vain oikaista,en muuta.

JepJep Sammakko on oikeessa. Jussi on Lovexin entinen Laulaja. Nykyäänhän Theon hoitelee sitä hommaa. Tosin Jussi ja Janne auttavat biisien teossa joskus... Itse pidän bändistä kovasti, mukavia poikia ovat, ja ystävällisiä faneilleen. Lisäksi lava esiitymistä on kiva katsella, varsinkin kun Vivian halailee kitaraansa, se on suloista
Hyvä bändi, varsinkin livenä. [smilie=grin.gif]
Tosi hyvä bändi, yksi suosikeistani. Tosi hyviä biisejä Lovexilla kyllä on. Haluaisin päästä kovasti keikalle, mutta eipä niitä täällä päin taida olla.

Mutta odottelen sitä, että pääsen.

Mä en oikeen tiiä,mitä mieltä oon bändistä..
Se on vähän siinä ja siinä,tykkäänkö vai enkö..
Kun toisaalta ton tapasia bändejä on jo aika paljon,eikä Lovexilla mielestäni oo mitään omaa juttua,mutta toisaalta,onhan niillä pari ihan hyvää biisiä..
Kerran oon livenä nähny,eikä ollu mitenkään kummonen.
Sanoisinpa melkein,että oli aika huonokin keikka.
Äh,pari hyvää biisiä niillä on,muuten ei iske.
Olen kerran nähnyt Lovexin livenä ja hyvää musaa se kyllä oli, tykkäsin todella! <3
Lovexin sivuilla on nyt näkyvissä 1.3 ilmestyvän Divine Insanityn kansi

On ollut varmaan hauskaa kun ovat niitä kuvia ottaneet...
Lueskelin tuolta sivuilta myös että yrittävät saada noseen levyjulkkareita 28.2

Ja että noselle saa ilmoittaa toivomuksia tästä.
Mitähän tästä nyt sanoisin. Kauan sitten, noi vuosi sitten ehkä kuuntelin ahkerastikin pieniä biisinpätkiä poikien kotisivuilta, ja tykästyin kovin paljon Guardian angel ja wounds kappaleisiin. Sitten taisi mennä hetki ja Bleeding tuli kauppoihin. En tiedä mikä siinä meni, mutta sitten biisit alkoi jotenkin kuulostaa liian tehdyiltä, liian kliseisiltä. Jotenkin niistä meni vaan maku enkä löytänyt enää sitä hyvää juttua siitä. Alunperin bändin nimikin herätti jo pientä epäilystä. Tiedän, että ei saisi näin oikein sanoa vielä kun en ole kuin kaksi kokonaista biisiä kuullut (biisinpätkät tietysti kotisivuilla mutta..) niin ei tuosta musiikista ehkä saa kunnollista kuvaa vielä.
Muutenkin tuntuu, että media on nyt jo pilannut tämän bändin. Kauheat odotukset näiltä, tai siis kriitikot ovat haukkuneet biisejä jne niin "kauhulla" odotetaan sitten tuota kokonaista albumia.
Jotenkin en tosiaan enää löydä mitään hyvää tästä.
Niin ja tuo albumin nimi kaikuu pahasti korvissa. Aina saan siitä inc:n Temporary insanityn jotenkin
Tykkään tästäkin
Theonin ääni on jotain mahtavaa ja Vivian on erittäin hauska
En ole poikia nähnyt vielä livenä, mutta maaliskuussa asia korjaantuu, tosin keikalle ei päästä kun se on K-18.
Omistan tuon Bleeding sinkun ja Yoursista tyksin tosi paljon

pojat vaikuttaa todella mukavilta ja oon livenä nähnyt ja soittivat todella hienoja biisejä <3 uusin biisi on ihana <3

tietenki onhan noita samanlaisia bändejä jo paljon, mutta jos biisit on hyviä, niin mikäs siinä

jaa-a, kuulin yhden biisin radiossa ja tykkäsin kyllä.<: ei nyt mitään hirveen uutta juttua mutta ei tarvii ollakaan!