14.10.2005, 15:08
14.10.2005, 15:47
Karseata musiikkia, ja saan hallitsemattomia yökkäysreaktioita nähdessäni Jonnen. Siinä siis mielipiteeni lyhyesti.
14.10.2005, 15:58
Ihan hyvä bändi tää on ^___^ En ihmeemmin fanita, muttei kamalasti mitään vastaankaan ole. Still alive on yksi maailman ihanimmista biiseistä ehdottomasti. Eka levy mulla on poltettuna, ja toiselta levyltä muutama biisi koneella, mutten varmaan pahemmin kaupasta ostelisi mitään levyjä.
14.10.2005, 18:25
HYI! Tai Paulia lainaten: "UF!" 8) Ei saa suuttua, mut ei millään mahdu mun musamakuun. Sanotaan sitä sit vaikka asennevammaksi, mut jo pelkästään bändin tyypit, niiden sekoilut yms. tiputtaa paljon pointteja mun arvostelussa. En sit tiedä, mistä sekoilu johtuu, onko noussut neste päähän vai mitä, mut ei ei.. :x Ei huvita kannattaa sellasta bändiä. Ihan hyvinhän ne soittaa, mut Jonnen äänestä en pidä yhtään. Enkä vaan ymmärrä, miksi mies haluaa pukeutua naisten vaatteisiin?!
Johanna705
14.10.2005, 20:48
Mulla ei kyllä oo mitään Negativea vastaan..
Joskus tulee kuunneltua ja parilla keikalla oon ollut ja ihan hyvä fiilis niillä
En ala kommentoimaan bändin jäseniä mitenkään, mutta kyllä musiikki mulla menee.
Joskus tulee kuunneltua ja parilla keikalla oon ollut ja ihan hyvä fiilis niillä
En ala kommentoimaan bändin jäseniä mitenkään, mutta kyllä musiikki mulla menee.
14.10.2005, 21:01
Kyllä sitä pystyy kuuntelee. Levyjä mulla ei oo, enkä osta. Jos radiossa soi, en sammuta. Ihan ok bändi 
-PeeP-
15.10.2005, 00:03
Ihan ok bändi.. Kahdesti oon nähny livenä Ruississa ja Qstockissa..
My my,hey hey-coveri on aika todella hyvä..
Levyjä en omista, radiosta kuuntelee sillon tällön..
My my,hey hey-coveri on aika todella hyvä..
Levyjä en omista, radiosta kuuntelee sillon tällön..
15.10.2005, 11:53
tosi hyvä bändi oon kanssa negativefani ollut 3 keikalla ja saanut poikien nimmarit omistaa 2 levyy 3sinkkuu huone täynnä niitten kuvii ja on viel niitte bändin paitaki joo emmä viitti enempää puhuu negativest ku siit ois niin paljon juteltavaa
mul saa lähettää sit mailii jos joku haluu ois kiva saada uusii mailikamui esim ngt ja the rasmus faneist osoite näkyy sit tiedoissa 
15.10.2005, 13:48
Negative on suurenmoinen!!
Mä rakastan Jonne äänin
Mä rakastan Jonne äänin
Dreaming
15.10.2005, 15:53
Niin.. Negative.
Joskus pidin, jopa fanitin. Jotenkin into on mennyt, en jaksa enää yksinkertaisesti kuunnella Negativen musiikkia. Tulen siitä pahalle tuulelle. En tiedä mistä johtuu, enkä välttämättä haluakkaan tietää.
Jos radiosta tulee saatan jopa sammuttaa sen. The Moment Of Our Love on kulutettu aivan täysin loppuun.
Jotenkin mä en enää pidä Negativesta. Omistan molemmat levyt ja muutamia sinkkuja, mutta ei se kolahda enää. Kolkkoako? Kyllä, mutta en voi sille mitään.
Joskus pidin, jopa fanitin. Jotenkin into on mennyt, en jaksa enää yksinkertaisesti kuunnella Negativen musiikkia. Tulen siitä pahalle tuulelle. En tiedä mistä johtuu, enkä välttämättä haluakkaan tietää.
Jos radiosta tulee saatan jopa sammuttaa sen. The Moment Of Our Love on kulutettu aivan täysin loppuun.
Jotenkin mä en enää pidä Negativesta. Omistan molemmat levyt ja muutamia sinkkuja, mutta ei se kolahda enää. Kolkkoako? Kyllä, mutta en voi sille mitään.
31.10.2005, 19:05
Rakastan Negativea<3
.2004-vuoden alusta lähtien ollu fani
Kahella keikalla oon ollu,ja ne on kyllä aivan mahteja ollu :wink: .
Tykkään kovasti.
Kahella keikalla oon ollu,ja ne on kyllä aivan mahteja ollu :wink: .
Tykkään kovasti.
31.10.2005, 20:47
joo no ei sillä ulkonäöllä mtn välii olis jos musa ois hyvää mutku ei oo. joku kaamein renkutus se in my heaven. ja kyllä on tultu nähtyä nämä kaksi kertaa livenä eikä kyllä sekään yhtään nosta pisteitä. yhillä festareilla ois ollu viel ngt soittamas mut lähin himppeen ko ei yhtään kiinnostanu. ymmärrän ihmisii jotka tykkää kovasti tästä pändistä ja on niillä se oma juttunsa ja kyllä niillä pari hyvää biisiiki on. mut ei oo mua varten. oon käyny 3 krt tässä parin vuoden aikana tanpereella ja hittoviä nää tulee siellä aina vastaan. ;D tai joo. kesällä olin siellä 5 minuuttia heilunu niin eikös tuu larry vastaan. sit ko rasmusta mentii pakkikselle kattoo niin avataa junan ovi ja siinä edessä palloilee jonne ja nakki erittäin eksyneen näköisinä x'''D
GodMustHateMe
5.11.2005, 16:31
Negative on kyllä hyvä. Mie tykkään kovasti. Biisit iskevät minuun.
Poikien ulkonäöstä en sano mitään. Miulle on ihan sama minkä näköisiä he ovat, kunhan tekevät hyvää musiikkia.
Haluaisin päästä keikalle.
AmandaFlower
5.11.2005, 17:10
Kesällä -03 kun olin kaverini kanssa junasta tulossa keikalta oli tällä negativen levy ja sitä kuunnellessa kaverini aivopesi minutkin tykkäämään negativestä. Kertaakaan en ole bändiä valitettavasti livenä nähnyt, vain telkkarista. Ensimmäisestä levystä pidin aika paljon, toiselta olen kuullut vain sinkkulohkaisut, joten siitä en sano mitään.
Tän tyylinen musa on kylläkin aina jollainlailla kolahtanut minuun..
Tän tyylinen musa on kylläkin aina jollainlailla kolahtanut minuun..
5.11.2005, 18:10
Negative on sellainen pikkusievä bändi. Molemmat levyt mulla on, tosin melko harvoin tulee kuunneltua. Niiden laulut on kaikki niin samankaltaisia. Rakkaus, rakkaus ja vielä kerran rakkaus.
Kuten Jonne joskus jollakin keikalla tokaisi: "Tämä seuraava biisi kertoo rakkaudesta.... Kaikkihan meidän biisit kertoo rakkaudesta! Hitto, pitää vaihtaa aihetta seuraavalla levyllä". Suosittelen tuota ideaa.
Kuten Jonne joskus jollakin keikalla tokaisi: "Tämä seuraava biisi kertoo rakkaudesta.... Kaikkihan meidän biisit kertoo rakkaudesta! Hitto, pitää vaihtaa aihetta seuraavalla levyllä". Suosittelen tuota ideaa.