Eli mikä on mielestänne paras biisi Dead Lettersiltä ja miksi?
Mun mielestä Not Like The Other Girls
Koska biisi kertoo tavalla tai toisella elämästäni.
Se on myös muutenkin kaunis ja Paulin kitarariffit ovat ihania!!
Laurin ääni on jotain uskomatonta ja sanat!!

The One I Love. Mielettömän kauniit sanat ja kun ensimmäisen kerran tän biisin levyltä aikoinaan kuuntelin, olin varma että se tulisi olemaan lempibiisini koko levyltä. Ja niinhän se sitten menikin

Sanat ovat kuin omasta elämästäni..
Tykkään tämän levyn biiseistä kaikista ihan mielettömästi, mutta vastasin nyt Still standing. Se on älyttömän kaunis kappale, varsinkin livenä. Jotenkin alkaa vain itkettämään, kun tätä kuuntelee. Sitä paitsi tämä oli suosikkikappaleeni heti silloin, kun kuuntelin levyä ensimmäisiä kertoja sen ilmestyttyä.
Ainiin ja tossa sun vaihtoehtojutussa lukee Still stading. oli pakko huomauttaa.
Hirveän vaikea oli lähteä parasta erottelemaan..Oikeasti aivan uskomattoman vaikea homma oli. Mietiskelin paljon Not Like The Other Girlsin, Time To Burnin, In My Lifen ja First Day Of My Lifen väliltä, sillä ne ovat lempikappaleeni levyltä, mutta lopulta päädyin viimeiseksi mainittuun, sillä se on vain energinen, ja muutenkin aivan älyttömän mahtava kappale ja tykkään ihan hirveesti!
Siihen ei todellakaan voi kyllästyä, jaksaa aina piristää ja sanatkin ovat mitä mainioimmat

Not like the other girls on maailman upein laulu. Se on suuri, kaunis, itkettävä, kerta kaikkiaan vain jotain niin loistavaa, täydellistä. Tuntuu, etten koskaan voi lakata rakastamasta sitä.
Sanoin tuohon että Funeral Song, mutta sehän olikin Guilty se mun lemppari biisi

Mutta kummatkin on todellakin yli-ihania kappaleita. Eikä käy muita levyn biisejä yhtään väheksyminen.
still standing. ehdottomasti.
Not Like The Other Girls. Siihen biisin vain rakastuin heti ensikuulemalta, on erittäin kaunis biisi.
Myös Time To Burnista pidän erityisesti, sekin aivan ihana :)
Still standing. Kuuntelen muuten parhaillaan ;) Livenä varsinki jotain niin ihanaa. Vähän vaan polvet notkahti pakkahuoneella ku Lauri seuraavasta biisistä, eli tästä, kerto

Ääh, ei voi tietää.

Not Like The Other Girls on älyttömän kaunis kappale. Still Standingin lyriikat on uskomattoman kauniit ja surulliset. Time To Burn on masis-biisi, joka auttaa silloin ku potuttaa. Se oli myös aivan mahtava livenä! Kylmät väreet meni Oulussa ku ulos kuului poikien Time To Burn treenaus. <3 Joku näistä kolmesta varmaan.
Päädyin sitte loppujen lopuks tohon The one I love, parin miettimis päivän jälkeen ;) Oli muuten todella vaikee valita noista paras! Niistä kun on tosi moni niin ihania. <3
Minun on aika vaikea valita suosikkibiisiä Dead Lettersiltä ku kaikki on
omalla tavallaan niin hyviä, varsinki ku on kuunnellu viime aikoina
vähemmän tuota kyseistä levyä. Mutta luultavasti biisi josta mie tykkään
eniten on "Funeral Song" (siitä lähtien ku minusta tuli fani), hyvänä
kakkosena varmaankin "The One I Love" ja kolmosena "In The Shadows"
Suosikkina The One I Love.
Ekan kerran kun kuutelin levyn läpi, piti laittaa uudestaan soimaan kun oli niin kaunista. <3 Yskinkertaisesti ihanin DL:ltä.

Ja Back In The Picture ja Not Like The Other Girls tulee heti sen jälkeen jaetulla tokasijalla. <3
Funeral song, koska se on vaan niin koskettava ja kun sen kuuli ekan kerran tuli vedet silmistä. ihana<3
Mä tykkään eniten biiseistä The one I love, Not Like The Other Girls ja Funeral Song ^___^= First day of my life on vielä ihanempi livenä ku levyllä ehdottomasti<3