Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Keep Your Heart Broken (radiosingle)
Sivut: 1 2 3 4
mitäs mieltä olette tästä raidasta? mun mielestä yks levyn parhaimmistoa muiden ohella tietenkin :wink: mut ekalla kuuntelukerralla itku tuli Razz

Nypon

Aivan upea biisi, varmaan koko levyn paras! Vaikka onhan ne muutkin mahtavia.
No joo, ihan hyvä biisi on. Ei kuitenkaan levyn parhaimmistoa mielestäni.
Tällä hetkellä ehdoton suosikkini levyltä. Lyriikat on jotain aivan ihanaa.<3 Kaunis, herkkä biisi. Keikalla tuntui, et lähtee jalat alta ku kuulin tän biisin ekat soinnut. Smile
Mä tykkään tästä tosi paljon Smile Tykkäsin paljon jo ennen keikkaa, mut keikan jälkeen entistä enemmän <3
Melodia on kyllä tosi ihana, mutta ei tämä silti parhaimmistoon yllä. Kuitenkin kivaa vaihtelua näiden kaikkien synkkyyksien keskelle.
Keikalla kylmät väreet meni pitkin selkää ja itku meinasi tulla, kun tämä soitettiin. Mielettömän kaunis.
Saa aina kylmät väreet kulkemaan selkää pitkin. Aivan upea biisi. Keikalla itkin koko biisin ajan, oli se niin ihana<3
Ja lyriikat<3 Loistava biisi!
Todella kaunis biisi<3 Lyriikat on kauniit ja melodia iskee aina... Tää biisi saa kylmät väreet meneen pitkin selkää joka kerta kun tän kuulee Very Happy

lallu

Tää on Hide from the sunin vähiten hyvä biisi. Laughing Mutta siis, tykkään tosi paljon. Tässä on sitä hyvää meininkiä, niin kun Rasmuksen kaikissa biiseissä.

no fear&lt;3

Ihana sävel ja kauniit sanat. Kuuluu mun lemppareihin.
tämä biisi on yks parhaimmista kappaleista hide from the sunilla. upeat lyriikat ja muutenkin kaunis. Keikalla tämä oli aivan ihanaa kuunneltavaa <3

Iida^^

Immortalin jälkeen levyn paras biisi. Mielestäni Very Happy. Kuuntelen tätä aina iltaisin pimennetyssä huoneessani, kynttilän valon lepattaessa. Kun kuulen tän biisin ekat soinnut, miun sydän alkaa hakata. Tämä on niiiiin mielettömän kaunis. Sanat koskettaa todella syvältä ja melodia on aivan uskomaton. Tässä Keep your heart brokenissa on sitä jotain..
Ekan kerran ku kuulin tän, en tajunnu miten ihana tää on.. Kuuntelin sen vaa, eikä siitä jääny mitää mun mieleen. Mutta nyt ku on tota levyä tullu kuunneltuu aikas moneen kertaan Very Happy ni oon vasta nyt tajunnu että hei, toihan on aivan ihana kappale! Vaikkei toi ihan levyn parhain biisi olekkaa, ni loistava kumminkin.

Mimra-Virus

Kun olen yksin, mä rupeen itkemään tän biisin soidessa.
Sikäli harmillista koska pidän tästä hirmuisesti!
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite