meinaan olis kiva jutella rasmuista, kun samanhenkisiä kavereita ei löydy, mutta aktiivinen keskustelu on täällä ilmeisesti kuollut vuoden 2009 jälkeen? : D
olisko kenelläkään mitään parannusehdotuksia?
ps. jos ylläpitäjät kokee tän keskustelun turhaksi, saa poistaa!
nii jätkist ei oo ny kuulunu sillee pitkään aikaan nii varmaan siks on aika kuollutta : ) mut aina voi keksii jotai juteltavaa!

no niinpä, voisivat antaa jotain elonmerkkejä itsestään, tässähän alkaa ihan huolestua kun mitään ei kuulu ikuisuuksiin : (
nii! : ( kyl ne onneks facebookkii joskus kirjottelee kuulumisiaan : )
onneksi edes sinne! mä tahtoisin päästä keikalle ja rymytä ja tutustua uusiin ihmisiin ja kaikkea, mutta sitä saa ilmeisesti vielä odottaa pitkän tovin

niimpä!

mäki täs oottelen keikkoi ja oisha se kans kiva törmäillä uusii ihmisii

jep, piristäis tätä suhteellisen ankeaa talvea. oisko joku rasse-miitti mitään? vertaistukea tähän ikävään! : D
^Miittiä vois kyllä järjestää!

Ite en oo muistaakseni koskaan ollut rassemiitissä, niin olis hauska kyllä osallistua.

Luultavasti keskustelua herää taas kunhan uutta levyä on pihalla, ja jos tätäkin foorumia vähän mainostaa uusille mahdollisille kuuntelijoille, niin voidaan saada uutta porukkaa...

Tää foorumi oli aktiivinen kun täällä kävi vuonne 2010 tuota porukkaa; sain kirjotella tarinoita, ko muutki sitä mun halus tekevän.
Mulla ei oo enää Facebookissa, mutta mun aika ei vaan yksinkertaisesti riitä olemaan aktiivinen täällä. Mulla on oma hevonen, mä kilpailen ja valmentaudun kaiken aikaa, mä en vaan voi sille mitään et en kerkeä

kyllähän ne hepulat varmasti vie suurimman osan ajasta! mäkin raadan töissä niska limassa mut kyl täällä silleen semiuseesti tulee käytyä.
oikeesti, joku miitti/yleistapaaminen pystyyn? :'-----D olisko ketään messis
oishan se kiva meille vähän uudemmillekin jäsenille että tää foorumi heräis vähän henkiin
Mutta siitä miitistä. Mun äiti ja isä ei ymmärtäs yhtään sen päälle, että miks semmoseen pitäs päästä

Mut ehkä myös riippuu missä päin Suomea se olisi...

Joo joku yleistapaamine ois kyl iha kiva!

mut siit pitäs ilmottaa mont kuukautta etuajas eikä sit missään hesas ku en ikin pääse sinne ku bensat maksaa iha sairaan ku asun 6 tunnin ajomatkan pääs..... (vaikka tän viikon siel just oonki!)

mitä sitä bensaa tuhlaamaan, junat kulkee aina! :---------D nojoo, ajan kanssa täytyy suunnitella jospa minäkin saisin työvuoroit sopivasti järkättyä.
jos ei stadissa niin missä sitten? ehdotuksia? mä aloin nyt oikeesti innostua tästä : D
nii vielhä tuota pääsis opiskelia kortil puolee hintaa junas ;D mut sit ei voi liikkuu missää ku ei jaksa kävellä : D
mut jooo joku vähä ylempänä oleva paikka ois iha kiva

Kuopio? tai jotai sinne päi....

Juu miittiä olisi kiva järjestää, mutta koska? ja tulisiko sinne edes riittävästi porukkaa?