Jos Rasmukset tekis kokoelmalevyn (mitä mä ainaki toivon

), mitä biisejä toivoisitte siinä ainaki olevan?
Ite haluisin ainaki: Still standing, Sail away, Heartbreaker, Liquid, In the shadows, Dead promises, Keep your heart broken, Night after night ja Last generation.
Intosta eteenpäin levyt omistan, joten kolmen ekan levyn biiseistä en osaa sanoo :wink:
Toivoisin että joskus tulisi sellainen kokoelmalevy jolle olisi koottu kaikki sinkkujen b-puolet. Sellainen olisi ihana<3
Kun aina ei ole mahdollisuutta ostaa niitä sinkkuja...
No Days nyt ainakin siellä pitäisi olla ja If You Ever. Muut nyt ei olisi niin tärkeitä ;)
Mä ainaki haluisin kokoelmalevylle niitä harvinaisempia biisejä, koska omistan kuitenki ite kaikki levyt ja se on vaan rahantuhlausta ostaa levy, mis on kaikki biisit vaan eri järjestyksessä.... Niitä "Harvinaisempia" biisejä mulla ei oo levyllä, kun en sinkkuja oo ostanu, niin sen takia sit ois kiva jos kokoelmalla ois enemmänki niitä... Ja Don´t shut the door ehdottomasti sille levylle!*virn*
Niinpä, harvinaisempia biisejä levylle ^^ Ei kukaan enää jaksaisi enää mitään kokoelmaa, missä olisi ne kaikki radiossa puhkisoitetut sinkkubiisit.
Sophia, liquid, Immortal.. vaikka mitä!

Mulle olisi ihan sama mitä ne sinne laittas, kaikki nimittäin käy.
Mutta plussaa olisi jos sieltä löytyisi esim. Days, if you ever ja heart of misery.
Tosiaan, b-puolet olis kiva kuulla, mulla ku ei yhtään sinkkua oo

Kati kirjoitti:Tosiaan, b-puolet olis kiva kuulla, mulla ku ei yhtään sinkkua oo 
Mä kanssa kannatan b-puolia vaikka itse kaikki sinkut omistankin (ainakin ne sinkut joissa on b-puolia), mutta levy-yhtiö on tuskin tälläistä levyä kaavaillut, joten luultavasti Rassejen kokoelmalle tulee juuri kaikki eniten radio soittoa saaneet kappaleet.
Niinpä, luultavasti levylle kerätään kaikki hitit, F-f-f-falling, In The Shadows etc. Ois kyllä kuitenkin kiva jos saatais kokoelmalle b-puolia, mäkään en oo niitä läheskään kaikkia koskaan edes kuullut. :? Ehkä Rasset vois tehdä kaks kokoelmaa, toiseen ne hitit ja toiseen b-puolet..;)
Vois tulla vaikka sail away, last generation, in the shadows, in my life, dancer in the dark, ja sitten näitä b- puolia..
niitä b-puolia, ja ehdottomastis life705 ja Days jajajaja... falling vois olla kans ;)
RAKKAUSLAULU. Olisi mukavaa, jos se vedettäisiin myös mukaan johonkin kokoelma levylle. Muita ovat ainakin, joita haluaisin: Liquid, Life705, Sail Away, Last Generation, Not Like The Other Girls..
Katru kirjoitti:Ehkä Rasset vois tehdä kaks kokoelmaa, toiseen ne hitit ja toiseen b-puolet..;)
Tai sitten yhden kahden levyn mittaisen kokoelman, jossa toisella olisi siis hitit ja toisella muut.
Itse haluaisin ainakin seuraavat: If you ever, Since you've been gone, Keep your heart broken, Sail away, Not like the other girls, Man in the street, Last waltz, Small town, Blue, Ufolaulu ja öö-öö. Kaikki hyvät muutkin.

ne vois laittaa ainakin
Since you've been gone, immortal, sail away, o&p, Fool, Time to burn, every day ja sitte jostain vanhasta biisistä joku uus versio