tiina kirjoitti:Ei se oo sama asia kun siinä ei oo kaikki jätkät ollut tekemässä levyä
Ja se on varmaan ihan eri tyylistä musiikkia kun Rasmuksella.
Eihän sen tarvitsekaan olla sama asia. Meidän ei ole pakko tykätä Laurin omasta musiikista, jos se ei tunnu siltä. Se, että me ollaan rasmusfaneja, ei tarkoita sitä, että meidän täytyisi fanittaa Laurin sooloilua. Mutta jos siitä tykkää, niin mikäs siinä. Kyllä mä ainakin aion tsekata avoimin mielin, että millaista musiikkia Lauri tekee yksin.
Ja mitäs sitten, vaikka olisi eri tyylistä musiikkia? Voi tietty olla, että juurikin sen takia Lauri tekee sen soolona, koska ei halua muuttaa Rasmusta tiettyyn suuntaan liikaa, tai sitten muut pojat eivät halua tehdä sellaista musiikkia, mihin Laurilla on idea soolouralleen.
Ihan täydet tsempit täältä ainakin Laurille.

Muakin kyllä mietityttää, että minkälaista musiikkia sieltä tulee, mutta en missään nimessä lähde haukkumaan Lauria. Tuolla fb-ryhmässä kun on jo tullut sellaista että haukutaan Lauria idiootiksi jne...
// Lisää:
http://suosikki.fi/uutiset/taman-vuoksi-...-sooloilla
"Halusin kokeilla ideoita, jotka ovat olleet mahdottomia toteuttaa Rasmuksen kanssa. En halunnut haudata näitä yhtyeelleni sopimattomia kappaleita demokansioihin, joten päätin julkaista ne soolona. On ollut mahtavaa tehdä musaa spontaanisti ja ilman minkäänlaista kuria, Lauri kertoo tulevasta soolodebyytistään."
Ow, täällähän ollaan melko skeptisiä asian suhteen. Oli pakko tulla heti paikalle kun huomasin uutisen, kun mä oikeastaan innolla ja mielenkiinnolla ootan, millasta musaa Lauri tulee levyttämään, mutta tietenkin sitä itekkin toivois, ettei tää ole mikään niin sanottu paha enne tai muuta vastaavaa.
On varmasti totta, että kun lähdetään sooloilemaan, niin siihen liittyy aina jotain sellasta pientä, millä on vaarana muodostua erottavaksi tekijäksi bändin ja laulajan väliin... Mut Rasset on järkeviä eikä anna sellaista tapahtua. Näin haluun ajatella, ja pitäähän elämässä kokeilla kaikkea. Tää oman levyn tekeminen on varmasti Laurille hyvinkin mielenkiintonen ja uusia näköaloja avaava kokemus.
Laurin idiootiksi haukkumista, josta Akane mainitsi, en ymmärrä ollenkaan.

Kyl ihmisten pitäisi ennemmin kannustaa kuin tyrmätä uusi idea heti alkuunsa.
mun mielest Lauril on oikeus tehä oma levy jos se haluaa. Monimuukinha haluu testata sitä. mut tottakai sitä pelkää et Rasmus hajois... mut en mä usko että Rasmus nyt sen takii hajois. onha ne nii hyvii kavereit keskenää ja muuta. mun mielest saa kokeilla uusia juttuja jos haluaa. mä ainaki haluun kuulla millast musaa Laurilt tulee : )
En nyt oikein tiedä, mitä ajatella. Kun en ikinä ollu ees aatellu tämmöstä mahdollisuutta niin tuli kyllä aika puun takaa yllättäen tämä.
Mutta kuten tuosta suosikin jutusta saa käsityksen, niin aika erilaista musiikkia tulee olemaan, kun mitä Rasmuksen musiikki on. Ja itse kyllä odotan suurella mielenkiinnolla, että minkälaista musiikkia sieltä Laurilta mahtaa sitten tulla.
Enkä usko, että tällä on vaikutusta The Rasmukseen. Bändi jatkaa oloaan niinkuin aiemmin, vaikka Lauri nyt soololevyn tekeekin.
Huh! Melkonen (yllättävä) uutinen!
Voi olla että jää kuuntelemati, enemmänkin kiinnostaa mitä tämä tarkoittaa bändin kannalta? Tuleeko uusi levy edelleen vuonna 2011 vai viekö sooloilu enemmät ajat?
Jokseenkin vaikea kuvitella Lauria sooloartistina, kun se on aina ollut 1/4 bändiä, mutta kaikkeenhan sitä tottuu.
Joten eikun vaan onnea ja menestystä ekalle ikiomalle levylle! =)
Täällähän ollaan tosiaan aika negatiivsella mielellä..
Fire kirjoitti:En nyt oikein tiedä, mitä ajatella. Kun en ikinä ollu ees aatellu tämmöstä mahdollisuutta niin tuli kyllä aika puun takaa yllättäen tämä.
Itsellä on juurikin samat mietteet. Lähes viimeisenä bändinä maailmassa olisin odottanut sooloa juuri Laurilta (tai joltakin muulta Rasmuksen jäseneltä), mutta sieltähän se sitten näköjään tuli..
Herätti lähinnä paljon kysymyksiä ja vastauksia ei niinkään. Erityisesti tämä julkaisuajankohta on jotenkin jännä, kun Rasmuskin on ollut tässä jo pidempään enemmän tai vähemmän tauolla niin miksei soolo ole tullut jo aiemmin (okei, biisiit ovat ehkä vasta valmistuneet..) ja mitä nyt tosiaan käy varsinaisen bändin levylle. Ilmestyvätkö ne todella lähes päällekkäin vai siirtyykö Rasmus-albumin ilmestyminen yhä.. (Tosin eipä sille ole tainnut ollakaan mitään varsinaista julakisuajankohtaa) Lisäksi itseäni kiinnostaa hyvin paljon, että minkäs tyylistä musiikkia sieltä nyt sitten oikein on tulossa, kun omasta mielestäni Rasmuskin on purkittanut vähän laidasta laitaan olevaa musiikkia (musiikkiin enemmän perehtyneet eivät tietenkään tästä ole ollenkaan samaa mieltä..) ja tämä ei nyt sitten sovi joukkoon? Lisäksi tuo musiikkilaji kiinnostaa sen suhteen, että onnistuuko (tai en tiedä lasketaanko sitä onnistumiseksi) Lauri kuulostamaan erilaiselta kuin bändin kanssa, kun laulaja on kuitenkin bändinkin levyillä aina melko iso osa ulosantia. No jännityksellä jokatapauksessa saa odottaa. Periaatteessa olen kyllä hyvinkin positiivisella mielellä tästä ainakin niin kauan kunnes tulee kuulohavaintoja jostain muusta.
//edit. Lisäksi jäi muuten häiritsemään noissa tätä soololevyä uutisoineissa pätkissä ollut maininta, että
levy-yhtiön tiedotteessa sanottiin näin tai jotain sinne päin. Mikä levy-yhtiö mahtaa olla kyseessä oma Dynasty vaiko joku muu?
Melkone Yllätys oli ku meni lukee Novan netti sivuja ja siellä oli juttu et Lauri julkasee soololevyn ens vuonna. Mielenkiinolla kyllä ootan sitä et minkätyyllistä musiikkia siihe levylle tulee. Luin ton suosikin jutun niin siitä sai sen käsityksen et on tulossa erityyllistä musaa. Toivotan kyllä Onnee Laurille sen oman Soololevyn kanssa.
Nni3, osasit oikeastaan aika hyvin kiteyttää sanoiksi kaiken, mitä munkin mielessä nyt on liikkunut tästä jutusta
Ja varsinkin tästä varsinkin olen erittäin samaa mieltä:
nni3 kirjoitti:No jännityksellä jokatapauksessa saa odottaa. Periaatteessa olen kyllä hyvinkin positiivisella mielellä tästä ainakin niin kauan kunnes tulee kuulohavaintoja jostain muusta. 
No siis tavallaan minä innostuin ja tavallaan en. Koska siinä ei ole kaikki bändin jäsenet läsnä ja Rasmus on Rasmus ja onhan se mielenkiintoista, että millaista musiikkia Lauri laulaa soololevyllä ja mitä ei ole pystytty toteuttaa Rasmuksen kanssa. Itse nyt hankin jo liput Emma-Gaalaan, että siellä kuulee Laurin uuden Heavy-biisin. Saas nähä millaista tulee.
Mä kyllä innolla ootan, että millasta musiikkia lauri sitten tekee. Mut on kyllä tosi hassu/omituinen ajatus Laurista yksin ilman Rasmusta. Toivon totisesti, et se levy sitten erottuu kunnolla Rasmuksesta, koska muuten tulee sellanen fiilis, et miksei tätä voitu tehä Rasmuksen kanssa. Jos tajuutte, mitä tarkotan...

Onkohan Laurilla sitten omia keikkoja? Laurihan on joutunut ettiin uudet soittajat live-esiintymisiin. Olis kyllä kiva pian kuulla enemmän tietoo tästä asiasta itse Laurilta. Pitää toivoo että Rasmuksen uusi levy ei sitten paljoo viivästy. Ja levy saa siis olla todella erilaista kuin Rasmuksella tai muuten kaikki ihmettelee miksei Rasmus voinut tätä levyttää. On siinä vielä sekin että jos se on tosi hyvä levy niin kriitikot sanoo että Laurin kannattaa jatkaa sooloilua, ei se enään tarvi Rasmusta.
Itellekkin tuli vähän yllärinä tää sooloalbumi. En ollu ees miettiny mitään sinne suuntaan että Lauri alkais sooloilemaan

Mutta ei siinä mitään, sooloalbumi saattaa luoda just jotain uusia näkökulmia ja ideoita vaikka sitten The Rasmukselle. Ite ainakin tuen Lauria ihan täysillä kun uskaltaa rohkeesti tehä sooloalbumin ja innolla haluan kuulla millasta musaa sieltä tulee! Emma-gaalaa odotellessa..

asdsad tää on vaikee asia. siis tässä on hyviäpuolia, mutta myös niitä huonojakin.
ensinnäkin, on hienoa, että lauri tekee soololevyn, ja jos tämänkautta tulisi lisää niitä fanejakin. mutta kuten joku sanoi, joskus bändi saattaa kärsiä siitä. pelottaa että muut rasmuksen jäsenet jää kokonaan pois, ja ihmiset alkaa vain fanittamaa lauria. tai siiss tää on vaikee muotoilla, siis jotenki sillai et muut jää niiku varjoon.
mutta joo, kyllä muuten ihan posiitiivisellä mielellä odotan (====