Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Adam Lambert
Täytyypä paikata pikkunen aukko täällä...
Eli, mitä mieltä olette Adam Lambertista ja hänen musiikistaan?

Itse en aluksi tykännyt ollenkaan, ja aina kun hänen kappaleensa soi radiossa, vaihdoin kanavaa. Mutta kuinkas ollakkaan, nyt minulla on Adam Lambertin levy For Your Entertainment ja tykkään siitä paljon.

Adam Lambert on erittäin lahjakas laulaja ja laulun tekijä, ja se käy hyvin ilmi tältä levyltä. Suosittelen;)
Kyllähän näitä kappaleita mielellään kuuntelee, enkä vastustaisi jos joku välttämättä levyn tahtoisi ilmaiseksi antaa. Smile Tykkään äänestä, ja onhan nuo biisitkin ihan kivoja. Ja vaikka välillä tuota Whatya want from me -kappaletta kuuli vähän liikaakin, niin eipä se alkanut edes ärsyttämään. Se on aina hyvä merkki.

Ihan itsekö siis tekee kappaleet, sanoitukset vaan vai kuinka? Smile

rasmusfani

mä en ite kauheesti tykkää siit... se soi liikaa radios ja sit siit ei tykkää koht varmaa kukaa.tai mistäpä minä sen tiiän. mut siis mä en tykkää, sil on vaa yks hyvä kappale. en nyt muista minkä niminen.. oisko ollu if i had you tai joku sellane...
Akane kirjoitti:Ihan itsekö siis tekee kappaleet, sanoitukset vaan vai kuinka? Smile

No, Adam Lambert on säveltänyt ja sanoittanut sille levylle viisi kappaletta, mikä on aika paljon ottaen huomioon, että se on Idols-levy. Muutenkin hän sai olla paljon mukana levyn tekemisessä ja hänen mielipiteitään kuunneltiin. Levyn kansi on myös Adam Lambertin idea.

Muuten siinä levyllä on eri ihmisten säveltämiä kappaleita, esim. single Whataya Want from Me on Pinkin kappale, Soaked Musen laulajan Matthew Bellamyn säveltämä ja Fever Lady Gagan.
Julkaisun osoite