Tässä, kun tätä topiccia selailin niin ei pistänyt silmään Anttia. Pitäähän Antille oma topic tehdä.

Eli mitä mieltä olette Antista/hänen musiikistaan...jne.
Itse, kun Antti tuli pinnalle en tykännyt lainkaan, mutta kaveri oli suurfani. (Ja on vieläkin) Sitten, kun tämä uusi albumi Hengitän tuli kauppoihin en vieläkään oikein innostunut, mutta kaveri soitti sitä jatkuvasti, kun olin heillä käymässä. Sitten joku biisi olikin yht'äkkiä tosi hyvä ja halusin kuunnella sen aina uudestaan. Sitten kuuntelimme albumin kokonaan läpi ja tykästyin jonkun verran ja lainasin albumin ja latasin biisit koneelle.
Itse kuuntelen Antin musiikkia. Minusta biisit ovat ihan hyviä, mutta en 'fanita' todellakaan samalla tavalla Anttia kuin Rasmusta/kaverini Anttia.
Kyllähän Antista piti tykätä kun Idols tuli.

Ja kyllä kai niitä ekan levyn biisejä vieläkin voisi silloin tällöin kuunnella jos levyn omistaisi. En nyt ole seurannut kovin paljoa, mutta mitä nyt muistan niin muistaakseni Tyhjä huone oli kiva biisi. Uusista kappaleista Juuret muistuu mieleen, vähän riippuu päivästä tykkäänkö vai en.
Voi kamalan kamala. Jos minä jotain kuitenkin lahjakasta muusikkoa vältän niin Antti Tuisku on sellainen. Sillon kun Antti tuli pinnalle Idolsista, siskoni fanitti Anttia monta vuotta ja se tuli jo korvistakin ulos.. Ei siinä mitään, lahjakas tyyppi, tottakai, mutta en vain voi sietää niitä rallatuksia ja muutenkin.. Aargghh, jotenkin liian... "pikkutyttö" minun makuun.
mä en ite kauheesti tykkää... tai on sil jotain hyvii kappaleita niinku esim. tähtiotsa ja tyhjä huone... ja pari muuta...mut en oikee välitä niist sen iha ekoist kappaleist... mun mielest sille sopii parhaiten sellaset rauhalliset biisit.. mut mun sisko fanittaa sitä iha kauheesti.. sil on kaikki sen levyt ja sillee... se on tykänny siitä sen idols kisasta lähtien...no oon mäki ollu sen yhel keikal ja voisin kyl uudestaanki mennä... mut ei se kyl Rasmust voita

<3
Kyllähän sitä on tullut tässä kuunneltua vähän yli kuutisen vuotta! : D Idolsista heti fanitus alkoi ja mukana on pysytty koko aika. Ja matkan varrella Antin kehityksen kyllä huomaa. Ja senkin huomaa, että ensimmäisten kahden levyn jälkeen pitää oikeasti tehdä töitä menestyksen eteen. Kaikilla Idols tähdillä ensimmäinen levy on kantanut Kultaan, Platinaan ja Tuplaplatinaankin. Entäs ensimmäisen ja toisen levyn jälkeen? Miten kävi Pete Parkkosen, Ilkka Jääskeläisen tai Ari koivusen? Ei hyvin. Ensin vaikutti siltä, että kansa tykkää, mutta suosio romahti ensimmäisten levyjen jälkee. Antti on kuitenkin jaksanut ahertaa ja pysynyt pinnalla omaperäisyydellään ja karismallaan! Ja tää jätkä muuten osaa tän lavakarisman! Mahtava tanssija joka villitsee olemuksellaan ja laulutaidoillaan!
Keikoilla on nyt käyty 18 kertaa ja kesällä tulee näillä näkymin 4 keikkaa lisää elikkä 20. keikka täyteen! (= <3 --LiQuiD tietty mukana! <3
Antin musa on vaan jotenkin just mun mieleen, sen ääni on aivan ihana etenkin akustisilla keikoilla Antin ääni pääsee mahtavasti valloilleen! Ja normi keikoilla se meininki, ihan mahtava! Tietyt biisit avaa aina sellasen hyppy, pomppu, riehumis fiiliksen että!
Sit ne sanoitukset, nyt kun Antti on itse päässyt vaikuttamaan kappaleiden tekoon enemmän sanotukset on parantunu tosi paljon, vaikka kyl ne ekatki on tosi hyvii (yhtä biisii lukuun ottamatta; rakkauden anarkiaa xD) mutsiis uudet on jotenkin paljon sellasia ''mukavampia''. Kun ottaa huomioon sanat ''hei hei mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa'' ja vertaa sitä uuden kappaleen 'hengitän' sanoitukseen: ''en kiinni meihin jäänytkään, ja sittenkin voin hengittää, ilman sua mä jään, pysähdyn ja mua ei kanna toiset enää.'' Vanhoista biiseistä lempi kappaleita sanoituksilta on aina ollut Läpi jään ja Jos sä meet. Lempikappaleitani vieläkin. Katoavaa ja Savuna ilmaan ovat myös sanoituksiltaan ihania ja etenkin Katoavaa kappaleeseen on helppo samaistua. Kappaleita on paljon lisää mitä voisi nyt tässä luetella, mutta taidankin sen jättää väliin
Ja se nopeiden biisien biitti, ihan mahtava! Hitaammissa biiseissä taas sanat ja tunnelma valloittavat! Ei sillä, että nopeiden kappaleiden sanat olisi huonot, ei todellakaan! Kappaleisiin on helppo samaistua ja jotkut ovat kuin omasta elämästä.
Tuli joo ehkä vähän toistoo, mut ei se nyt mailmaa kaada!
On se Anttii yksinkertasesti vaan niin
mahtava!
Onhan sillä Antilla monia hyviä kappaleita. (:
Ja hetken aikaa Idols voiton jälkeen sitä fanitinkin (oiskohan ollu puolisen vuotta?)
yhden levynkin omistan. (:
Mulla meni jotenkin ihan ohi se, kun "kaikki" pikkutytöt ja teinitytöt fanittivat Anttia Idolsin aikaan ja vähän jälkeenkin. En edes ollut keikalla, vaikka tähän pikkupaikkakuntaan, jossa asun eksyi keikkailemaan. (Ja se keikka oli täällä TAPAUS, koska ei esiintyjiä todellakaan kovin usein käy). Ensimmäisestä levystä en kyllä vieläkään onnistu pitämään, mutta myöhemmässä tuotannossa on kyllä pilkahduksia paremmastakin ja julkisuuden antama kuva Antista on jotenkin parantunut ajan myötä omassa mielessäni huomattavasti. Voisi sanoa, että sellainen artisti, joka välillä ärsyttää ja välillä taas suorastaan pitää enemmänkin.

Antti Tuiskusta en pidä yhtään....Liian naiselta kuullostava ääni mieheksi, sori nyt vaan.