Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: The Rasmus peruutti keikkansa! (aprillia)
Tätä Rasmus-fanit ovat saaneet pelätä kauhulla - The Rasmus peruutti keikkansa Miljoona Rockissa, jossa bändin oli tarkoitus esiintyä 10.7.2010. Keikan peruuntumisen syynä on, uusi albumi, jonka pitäisi ilmestyä syksyllä.
Asiasta ilmoitti ensimmäisenä Aamulehti.
"Tämä harmittaa meitä todella paljon, mutta syksyllä sitten nähdään takuu varmasti", Lauri harmitteli peruutettua keikkaansa.
"Olemme bändin kanssa todella pahoillamme faneillemme, että näin pääsi käymään", Lauri pahoitteli faneilleen tapahtunutta. The Rasmus heittää kesällä yhden keikan Jyväskylässä Sataman Yö-festivaaleilla.

The Rasmus on tällä hetkellä äänittämässä uutta levyä omalla studiolla Helsingissä.
"Me yritetään saada se tänä vuonna ilmestymään, mutta kuten Black Rosesin kanssa kävi, kaikki voi olla mahdollista", Lauri kertoi lehdelle.

- Juuso Peränoja, Liparil 1.4.2010
Aprillia vaan sullekin ;)
Aprillia, syö silliä, juo kuumaa kuravettä päälle! Joo, aprillipila tais olla, eikös juu?
Vitsit, että olin saada sydärin!Shocked En yhtään muistanu, että on aprillipäivä. Luojan kiitos tuo oli vaan pilaa.
Ei saa säikytellä!! ;)
Fire kirjoitti:Vitsit, että olin saada sydärin! En yhtään muistanu, että on aprillipäivä. Luojan kiitos tuo oli vaan pilaa.
Ei saa säikytellä!! ;)

Itse en mennyt halpaan. En kovin helposti mene halpaan olleskaan. Toisin kuin ruotsinopettajani, mutta joo, siitä tunaroinnista muualla...

//Laitoin quotet selvyyden vuoksi. - Akane
(Olis muuten voinut mennä vähän paremmin, jos olisit ensin tarkistanut tästä kirjoitusvirheet ja keksinyt vaikka ton lehden nimen itse, toi alkukin on aika suoraan siitä viime vuotisesta... : D
vrt. Tätä fanit ovat odottaneet sekä innolla että kauhulla - The Rasmus julkaisee tänä vuonna joululevyn! )
Akane kirjoitti:(Olis muuten voinut mennä vähän paremmin, jos olisit ensin tarkistanut tästä kirjoitusvirheet ja keksinyt vaikka ton lehden nimen itse, toi alkukin on aika suoraan siitä viime vuotisesta... : D
vrt. Tätä fanit ovat odottaneet sekä innolla että kauhulla - The Rasmus julkaisee tänä vuonna joululevyn! )

Eli aprillia oli koko homma! Very Happy Koulussa enkun tunnilla kirjotin tämän... Very Happy
Näinpä... Enkun- ja ruotsintnneilta saa hirmusti ideoita tyhmiin aprillipiloihin.Laughing Minä lähinnä nauroin koko jutulle. Mua kun ei kovin helpolla säikytellä...
^Siis joo, se ymmärrettiin kyllä jo. Mutta tosiaan, jos vaan olisit käyttänyt omaa luovuutta... Jäi vaan vähän häiritsemään.
Niin, no, enhän minäkään mikään luova ole, enkä luovuudesta ymmärrä yhtikäs mitään, mutta tuosta sai kyllä loistavat naurut. Ja ton lehden nimi olis voinu olla vaikka Pelimanni.... (OK, siinä tuli tuo minunkin luovuuteni loistavasti esille...)
^ Sekin nimi olisi parempi tällä kertaa, minä kun käytin tuota nimeä viime vuonna.
Akane kirjoitti:^ Sekin nimi olisi parempi tällä kertaa, minä kun käytin tuota nimeä viime vuonna.

Joo, tai sitten Inferno... Hevilehdessä tollasta hmmm, todellakin vois. Mutta silloin se tulis taas niin helposti esille se että se olikin vain aprillipila....
Julkaisun osoite