Itelleni tuo Jyväskylä olis kyllä ollu parempi paikka ku tuuri, mutta kun keikan tarvii
tietenkin olla k18.

Nyt alkaa tuntuun et en nää kesällä ollenkaan rasmusta, kun tuskin tuonne tuuriin millään pääsen... :C
Sazazann kirjoitti:Itelleni tuo Jyväskylä olis kyllä ollu parempi paikka ku tuuri, mutta kun keikan tarvii tietenkin olla k18. 
Nyt alkaa tuntuun et en nää kesällä ollenkaan rasmusta, kun tuskin tuonne tuuriin millään pääsen... :C
Joo mäkin tajusin ton vasta vähän aikaa sitten, että toi on k18. Tylsää, koska niin moni alaikäinen varmasti haluaisi keikalle. Itellä vihdoinkin täysi-ikäisyys koittaa alle 10 päivää ennen tuota tapahtumaa. Minulla siis valtava mäihä

..Tosi epäselvät muuten nuo Sataman yön sivut ainakin tällä hetkellä..
Mutta ei vielä kannata haudata kirvestä kaivoon näkemisen suhteen. Ankkarock ainakin on vielä yksi iso festari, missä voisi olla tai qstock tai jokin muukin jo esiintyjiä julkaissuut voi vielä "lisäesiintyjänä" kiinnittää rasmuksen.. Vähän pelottavalta kyllä kieltämättä vaikuttaa, kun lähes viimevuotisen tapainen hiljaisuus on valloillaan tuon keikkakalenterin suhteen..
Se Sataman Yö tapahtuma on ennen Juhannusta. Itse olen menossa Jyväskylään.
Lainaus:HUOM! Ennakkoliput kesälle 2010 tulevat myyntiin 15.4.2010.
Jes, eli kohta pääsee lippuja hankkimaan!

Onko kukaan muuten löytänyt tuolta sivuilta, että paljonko liput (tai vain lauantain lippu) maksaa? Itse en ainakaan löytänyt. Ehkä ne sitten tuossa 15. päivä tulee.
Mutta jep. tänne olisi tarkoitus. Saa nähdä kuitenkin että millä mennään, saanko auton vai pitääkö mennä bussilla tai junalla.
Voih, minä haluaisin kyllä tuonne. Olisi niin mahtavaa kun ei ole kuitenkaan Rasmusta tullut nähtyä livenä sitten vuoden 2002. Olisi kiva tosiaan tietää paljonko lippu maksaa O_ö
Tarkkaan en muista, mutta suuntaa voisi kenties antaa se, että ainakin luulin lukeneeni jostain, että 4pv lippu olisi ollut 25e? : DD Onhan se vähän, mutta toi nyt ei taida olla kovin iso festari.
Akane kirjoitti:Tarkkaan en muista, mutta suuntaa voisi kenties antaa se, että ainakin luulin lukeneeni jostain, että 4pv lippu olisi ollut 25e? : DD Onhan se vähän, mutta toi nyt ei taida olla kovin iso festari.
Tulee aika OT, mutta toi kuullostaa kyllä tosi vähältä oli sitten miten pieni festari hyvänsä.. Mutta kyllähän se tietenkin mulle sopii

Voi vaikka saada jonkun kaverin lähtemään ainakin noilla hinnoilla mukaan

No nyt on tulleet lippujen hinnat!:
Pop Fest
Keskiviikko 13e
Torstai 13e
Perjantai 15e
Lauantai 19e
Neljän päivän festaripassi: 30 € Huom! Neljän päivän lippu ainoastaan ennakosta.
Rock Bar
Keskiviikko ilmainen
Torstai 3e
Perjantai 5e
Lauantai 5e
Eli nämä siis
täältä
Onko Kukaan Tältä foorumilta tulossa tuonne Jyväskylän Sataman Yöhön?
ite oon ainakin tuonne menossa sillo 19.6
Yess, äsken kävin liput R-kioskilta hakemassa

Hui, tämähän on jo ens viikon lauantain!
Voiii, minäkin haluaisin. En ole 8 vuoteen poikia nähnyt niin nyt olisi hirveä hinku.. Ei vain olisi varaa olla missään yötä.. Eikä keikkaseuraakaan ;< voi vitsi että minulla osaa olla huono tuuri.
^Olenhan minä siellä!

En vaan vielä ole varma että ollaanko yötä ja missä, riippuu että ollaanko junalla vai autolla. Jos junalla, niin täytyy kysellä tutuilta, on niitäkin jokunen Jyväskylässä ^^ Ja jos on junalla eikä pääse mihinkään yöksi, niin sitten ei mennä vaan odotetaan aamuun
//ed 16.6.
Voi apua, 3 yötä enää o.o Vähän jännittää, ei sitä edes tajua vielä että ihan kohta ne pojat taas näkee! <3
Eli lauantaina matkataan junalla Tampereelle, sieltä autokyydillä Jyväskylään, ja keikan loputtua kuski ottaa varmaan torkut ja sitten taas Tampereelle

Itsellä keikka jäi sitten kuitenkin väliin erinäisten hyvin ärsyttävien sattumien takia ja nyt harmittaa niin vietävästi..
Mutta kertokaa nyt kuitenkin ihmiset tunnelmia keikalta (että saan väännettyä veistä haavassa

)! Ainakin Someone Else oli ilmeisesti soinut, ja ylläri, kun en ollut paikalla,niin keikka ilmeisesti oli muutenkin sitä ainakin vähän pidempää osastoa.. No nyt sitten tähtäin tuonne Latviaan..

Oli Aivan mielettömän hyvä keikka tuolla Jyväskylän Sataman Yössä.sain otettuu pari kuvaankin Nimmarin oisin kyllä keikan jälkeen halunnu. mut se jäi.. Pojat kerto siellä keikalla kyllä tosi hauskoja juttuja.. olin ite siel siskojen ja siskon kaverin kanssa.. Haluun kyllä uuestaa mennä kattoo The Rasmusta jo nyt on ikävä Poikija..