Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Sananlaskuja
Etsin ja etsin, mutten löytänyt topickia sananlaskuille, joten loin niille ihan oman aiheen tänne. Siirtäkää, jos on väärässä paikassa... Niin ja jos joku tänne jotain laittaa, niin perustelua kiitos peräänVery Happy

Eli mulla olis tässä pari:

Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset. (Joo, kuvaiskohan mua jotenkin?)

Ja tämä:

Hädässä ystävä tunnetaan. (kaverin mielestä toi sopii mulle, kun olen aina häntä auttamassa enkunläksyjen kanssa)
Tiedän vaikka kuinka paljon sananlaskuja, mummo ja ukki niitä vähän väliä käyttelee, mutta nyt kun äkkiä mietin niin en niitä tietenkään muista.
Tässä nyt ois kuitenkin yks

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan (tuppaa aina esim. nuo koulutehtävät ja -esitelmät jäämään vähän viime tippaan)
Sama ongelma... Niin ja hullulla halvat huvit... Niin toi yks viittaa enemmänki siihen, miten hyppelin mummulassa serkkujen kanssa matontamppaustelineeltä pyykkinaruille(tai siis niiden poikkipuulle) ja en viimeisellä hypyllä saanut siitä höskästä kiinni ja tulin oikean käteni päälle koko painollani.Shocked Kädestä meni kummatkin luut poikki ja ne törröttivät siitä ihosta... Niin, siinä huomattiin sekin, että taidan olla enemmän idiootti, kuin hullu...

//pysytäänpä sitten aiheessa -_Ninzu_
Julkaisun osoite