Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Janne
Sivut: 1 2 3
Viime Foorumissa oli jo aihe Janne, mutta alotin uuden aiheen.
Mikä se Jannen uus bändi olikaan??

En tarkota nyt sillä, et Aki ei ois pelastanu maailman parasta bändiä, mut onko kukaan koskaan ajatellu, et ilman Jannee ei ois Rasmusta...

Näin Jannen yks päivä ja puhuinkin sen kanssa.
Mainitsin bändin nimeltä The Rasmus niin jätkä meni ihan hiljaseks.
Se alko jo vaikuttaa siltä, että kyseinen mies ei olisi halunnut kuulla koko bändistä mitään. Sitten pyysin siltä PeePin kanteen nimmarin niin joko hän taas alko puhuu.

Kiva jätkähän se on, mutta välillä vähän kummallinen.
Mun kaverin isä tuntee jannen ja on hänen kanssa samassa työpaikassakin, ja tän kaverin isä sano, että Janne lähti bändistä sen takia, että ei kestänyt enään julkisuutta, kavrin isä, äiti ja Janne olivat olleet joskus 9jotain-vuonna ravintolassa. Jannen kimppuun oli "hyökännyt" tyttölauma. (tai joku lauma ainakin, olettaisin, että tyttölauma). Ja siitä(kin) se oli ottanut itteensä jotenkin/suuttunut ja sellasista tapauksista nämä kaverini vanhemmat vetivät sellasen johtopäätöksen (tai en tiiä keksikö ne sen, että se ei enään kestänyt julkisuutta, vai oliko Janne itse sanonut niin... Mutta joka tapauksessa)

Sitten täällä Foorumissa on puhuttu, että Janne lähti Intiaan etsimään itseään, ja olettaisin, että tuo tieto on totta/varmaa, eli lähtikö Janne Intiaan etsimään itseään sen takia, että ei enään kestänyt julkisuutta??
Ainakin mä tein tommosen johtopäätöksen..
hmm.. asian voi tietenkin käsitää niinkuin jokainen itse tahtoo.

sillo ku Hellofatester ilmesty, niin sehän rupesi floppaamaan. ehkä janne halusi tuon takia lähteä bändistä...? mä ajattelen itse noin mutta se on vaan arvailua Very Happy

mistä sitä tietää, rasmus voisi olla nykyäänkin suosittu vaikka janne olisikin bändissä. mutta nyt on niinkuin on. ja jannehan se bändin nimen keksi, halusi sen hevibändi-trashmoksen Laughing
rasmus_girl_8 kirjoitti:Sitten täällä Foorumissa on puhuttu, että Janne lähti Intiaan etsimään itseään, ja olettaisin, että tuo tieto on totta/varmaa, eli lähtikö Janne Intiaan etsimään itseään sen takia, että ei enään kestänyt julkisuutta??
Ainakin mä tein tommosen johtopäätöksen..

Aloin tosissaan miettimään tuota asiaa.. se kyllä toisaalta voisi hyvin pitää paikkaansa, Janne ei vaan halunnut julkisuutta ja muut kundit taas halusivat. Siksi bändi varmaan niitä "välivuosia" pitikin. Ensiksi he kinastelivat, koska Janne ei halunnut suunnata ulkomaille vaan halusi pitää bändin "pienenä" (hysterian pelkoa(ko)?), ja Lauri, Pauli ja Eero taas olivat eri mieltä eli he halusivat tulla kansainvälisiksi tähdiksi. Lopputulos? Janne lähti Intiaan (kadotakseen maisemista toistaiseksi) ja Aki otettiin tilalle (ja parempi niin).
Mitä jos floppaus johtuikin sisäisistä riidoista bändin sisällä?
Jos mä lähtisin jostain bänditä pois niin mua harmittais kauheesti,jos oisin ite sen nimen keksiny ja bänditä tulis suosittu... Mut The Rasmus on hyvä nimi eikä sitä pidä muutella.
Mun mielestä Janne on ihan erilainen kuin muut bändin jätkät tai ainakin oon saanut sellasen kuvan. Uskon että se varmasti vaikutti lähtemiseen myös. Toisaalta kuka tietää onko se musiikki niin kovasti Jannen juttu. Jos se on pitäny sitä vaan kivana harrastuksena.

Spekulaatiota, Spekulaatiota... Smile

Dali

Mukava mies Janne on, välillä tosiaan vähän kummallinen. Ihanat hiukset mies ainakin omistaa, tai omisti en tiedä omistaako enään...

Ja sehän ei tavallaan kuulu meille miksi Janne lähti bändistä... vaikka en voikkaan kieltää olevani kiinnostunut asiasta... pitänee kysäistä joltakin rasmuksen pojilta kun näkee seuraavan kerran.. Mutta jos Janne lähti intiaan etsimään itseään, niin sittenhän se on siinä... Minulla on kyllä sanottun, janne itse selitti jotain taiteellisista näkökulmista, ja erimielisyyksistä... :? mutta mukava mies Janne on Smile

megisfani78

Se mitä sain Jannen kanssa lauseita vaihtaa,useammankin kerran, kun Janne vielä oli mukana bändissä. Niin Janne vaikutti todella mukavalta ja symppikseltä kaverilta. Ja hyvä muistikin hänellä oli. Sillä kerran hän lupasi minulle jotain ja piti lupauksensa, sain sen luvatun jutun 4 vuoden odottelun jälkeen ja Janne muisti itse mitä oli luvannut, ennenkuin ehdin kysyä ko.asiaa. Surprised Very Happy

no fear<3

Olihan se jannekin ihan hyvä, mutta enemmän mä tykkään akin tyylistä....
voih...janne takas!!nykyään se saattas vähä enemmä dikkailla tästä rasmus "hevistä", sehä oli pääsyy et se jäi pois ku pojat soitti pomppufunkkia yms.. Twisted Evil

DiDi

tjaah. janne on mukava, siitä ei pääse yli eikä ympäri. mutta mutta. Entä jos se lähti bändistä sen flopin takia, ei halunnu jäädä "häviäjien kelkkaan" ja nyt sapettaa kun rasset on menestyneet (hyvä rasseeet!!). Tai sitten niillä oli keskinäisiä riitoja tai sitten se pelkäs menestystä. no jaa, ihan samahan se on kun se ei enää kuitenkaan koko bändissä ole. tai ei sittenkään ole sama, ilman jannea ei ois rasmusta enkä tuskin ois ees kuullut koskaan lauri ylösestä. monimutkaista. Mr. Green

Blueee

mä veikkaisin sitä, että jos se halusi hevibändin, niin rasmus ei ollut lähelläkään sitä.. että ehkä ei niin paljoa pitänyt siitä touhusta?
en mä osaa selittää Very Happy vähän niinkuin joku tossa aikaisemmin sanoi..
niin mahtoiko se jannen bändi olla lovestone? :? muistelisin niin ennen tätä... uudistusta(?) että joku olis kirjottanu sen. jos "googlettaa" sen nii eiköhän löydy Smile
Akane kirjoitti:niin mahtoiko se jannen bändi olla lovestone? :? muistelisin niin ennen tätä... uudistusta(?) että joku olis kirjottanu sen. jos "googlettaa" sen nii eiköhän löydy Smile
sehän se http://www.lovestone.org/
on muuten janne muuttunut yllättävän paljon.. http://www.lovestone.org/uudet_sivut/htm..._janne.jpg tai no en tiedä.. ehkä toi parta tekee sen Smile

Peikko

aika vanhalta näyttää janne o.o
taisiis ei sillein tai äh. ku ei sitä oo pitkään aikaan nähny tai mitn :>

mut kyllähän ainaki joskus pojat puhu et ne jannen kanssa kavereita on vielä, että eikai mitään elämää suurempaa riitaa oo ainakaan ollu ^_^
Peikko kirjoitti:aika vanhalta näyttää janne o.o
taisiis ei sillein tai äh. ku ei sitä oo pitkään aikaan nähny tai mitn :>

mut kyllähän ainaki joskus pojat puhu et ne jannen kanssa kavereita on vielä, että eikai mitään elämää suurempaa riitaa oo ainakaan ollu ^_^

Nii ja kyllä Janne mulle ainakin sano, et on se Laurin tavannu sillon tällön.
Kysyin siltä et onks se nähny Laurii vähään aikaan ni vastaus kuulu:
-En vähään aikaan.. Pariin kuukauteen.

Olin silleen, et eiks pari kuukautta oo muka vähän aikaa sit.. :wink:
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite