Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Live Letters
Sivut: 1 2 3 4 5

Berneri

Edellisessä foorumissa oli keskustelua, kuinka siinä oli piilossa jokin erikoisjuttu, kun se osoitin oli tietyssä paikassa. Muistaako kukaan siitä mitään?

Ja keskustelua koko aiheesta.
Eli sen erikoisjutun löytää kun menee sinne Music videos kohtaan ja sitten siihen viereen tulee Rasmus logo... osaan selittää Smile toi on kyllä hauska video pätkä, ois vaan laitettu tommosia enemmänki Very Happy
Mä olin oikeastaan tosi pettynyt Live Lettersiin kun sen ekaa kertaa selailin läpi. Ja oon oikeastaan vieläkin. Tässä tapauksessa täytyy tunnustaa HIM:in paremmuus. Heidän dvd:nsä on juuri sellainen kun DVD:n pitäisikin olla. Rassejen dvd:llä ei ollut oikeastaan mitään! No joo, olihan siellä musiikkivideot.. mutta silti.. haastattelut oli vähissä ja muutenkin dvd tuntui vaan hätäisesti kasaan laitetulta paketilta. Toivottavasti pian tulisi uusi (parempi!) dvd, jossa olisi enemmän sitä itseään Very Happy sitä odotellessa taidan mennä ihailemaan tuota himin dvd:tä.

Berneri

~twilight~ kirjoitti:Eli sen erikoisjutun löytää kun menee sinne Music videos kohtaan ja sitten siihen viereen tulee Rasmus logo... osaan selittää Smile toi on kyllä hauska video pätkä, ois vaan laitettu tommosia enemmänki Very Happy
Milloin se tulee? Tuleeko se heti? Miten sitä pystyy painamaan? Minne se tulee? Onko se iso? Huomaako sitä helposti? XD
Mä voin kirjoittaa nuo ohjeet tänne uudelleen Smile

Eli piilotettu video löytyy näin:

1. Mene kohtaan "Music videos" ja klikkaa sitä
2. Mene kohtaan "In the shadows 2nd crow version"
3. Paina oikeaa nuolinäppäintä (tai siis sitä millä pääsette liikkumaan oikealle)
4. Oikealle ilmestyy The Rasmus -logo.
5. Klikkaa sitä.

Muok.// mun "kilikkaa" -sana tarkoittaa että paina Enter näppäintä, jos joku ei ymmärtänyt x)

Berneri

Kiitos Ninzu, kokeilen heti kotona. Very Happy
Minäkin olin kyllä pettynyt Live Lettersiin. Olisin toivonut, että siinä olisi ollut kaikki musiikkivideot, vanhaa ja uutta keikkamateriaalia, haastiksia yms.

Toivon todella että Rasseilta tulisi joskus tulevaisuudessa samankaltainen paketti kuin HIM:iltä.
samoin, mäkin petyn tähän dvd pakettiin. odotin, että dvd :llä olisi ollut muutama live biisi keikoilta, haastiksia, kaikki musavideot, rasmusten "inside" juttuja ym. toivottavasti tulisi vielä uusi dvd, joka olisi paljonkin parempi, kuin tämä.

One&Only

Dvd:llä olisi munkin mielestä saanut olla kaikki musiikki videot, eikä vain ne, jotka ovat ilmestyneet Dead Lettersin aikana. Vanhempaa keikka materiaalia olisin halunnut, samoin enemmän haastatteluja. Kuviahan Rasmuksesta on varmasti otettu paljon enemmän kuin mitä Dvd:ltä löytyi, esim. Ihan rasmuksen alku ajoilta olisi ollut mukavaa nähdä kuvia ja huomata miten bändi on muuttunut ja löytänyt oman itsensä.

Lucifer

Joo munkin mielestä ois ollu kivoja ne vanhemmat musiikkivideot, koska en oo kaikkia ees nähny, ja haluisin kyllä nähdä...Mutta ei se dvd silti huono ollut, ainakaan mun mielestä. Oli siellä paljon kivojakin juttuja..

Bambi

Kaikki musiikkivideot ois kyllä ollu ihan kivat siinä...

Huomasiko kukaan muu muuten, kuinka selvästi Eerokin lauloi mukana (varmaan huomasi..)
Itse en tykännyt siitä, mutta mielipiteensä kullakin.. :?

Mieki taijan kokeilla tuota "piilojuttua" kotona...

Berneri

Tuollaisia piilonauhoja olisi voinut laittaa lisää.

Koko pakettiin olisi voinut laittaa kaiki musavideot, mitä on tehty ja enemmän haastatteluja, myös suomenkielisillä teksteillä.

Pidin kuvista, joissa oli kivat musiikit taustalla.

Ymmärrän, että pojat itsekin sanoivat, että haluavat mennä eteenpäin, ja se on yksi syy, miksei vanhaa materiaalia näytetä niin paljon, mutta niistähän ne kaikki on lähtenyt, ja siksi niitäkin olisi kiba katsella.

Iida^^

SomethingMadness kirjoitti:Toivon todella että Rasseilta tulisi joskus tulevaisuudessa samankaltainen paketti kuin HIM:iltä.

Oon samaa mieltä. Sais olla enemmän haastatteluja, hauskoja videopätkiä tai samantapaisia piilovideopätkiä kuin Live Lettersillä. Muuten oon kyllä tosi tosi tyytyväinen dvd:seen, kuvat ja taustalla soivat demot on kivoja ja videot tietty. Live konserttikin on onnistunut, kun pojat niin hyvin vetää! Very Happy Ja ne on mahtavia ne dokumentit, missä kerrotaan miten niitä musiikkivideoita on tehty. Varsinkin se In my life on huippu, kun Lauria raahataan siellä maassa ja kun se hyppää siihen mutaan.. Very Happy (tästä syystä 5-vuotias pikkuveli kutsuu In my lifea "likalauluksi" xD)
mäki oikeesta petyin siihe.. ootin enemmän videoit. ja pojat oli sanonu et nii ol paljon ite kuvattuja bäkkäri yms juttuja... eikä niitä siel missää näkyny ): oli kiva et siel oli se extra juttu... ja ne maiking of kuvaukset oli kivoij
no mut on parempi ostaa/omistaa jostain vanhoja rasmus vhsConfusediä ja sit tehdä niist vaik oma dvd..tuskin koksaan julkaistaan enää dvd:tä mis ois niilt alkuajoilta... :?
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite