Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Oletteko koskaan ajatellut, millaista olisi olla sukua jollekin pojista?
Sivut: 1 2
Mä oon ajatellu. Kai se olis iha hienoo, mut ei se fanittaminen tuntuis samalta jos vois nähä esim. joka viikko. Paitsi et sitä sais aina kehuu kavereille: "Arvatkaa mitä! Mä oonkin sukua Lauri Ylöselle! Et repikää siitä! Laughing!" Se olis silleen kivaa.... Smile Mut ilmeisesti kaverit kyllästyis joskus... Laughing
En oo koskaan ajatellu. Kai se olis aika hienoo, mut luulisin että en fanittais samalla tavalla, kun mitä mä nyt. Jotenkin luulisin, että en ees tykkäis Rassesta. En tiiä miks luulen niin, mut siltä musta tuntuu. Ehkä sitten se olis jotenkin todellisenpaa, eikä niin maagisen ihanaa niinkun nyt ;-) Siinä ei olis sitä taikaa
Maippe kirjoitti:En oo koskaan ajatellu. Kai se olis aika hienoo, mut luulisin että en fanittais samalla tavalla, kun mitä mä nyt. Jotenkin luulisin, että en ees tykkäis Rassesta. En tiiä miks luulen niin, mut siltä musta tuntuu. Ehkä sitten se olis jotenkin todellisenpaa, eikä niin maagisen ihanaa niinkun nyt ;-) Siinä ei olis sitä taikaa

Niih oon samaa mieltä jotakuinkin, mut olis se hienoo Very Happy
En oo kyllä koskaa ajatelllu mut ois se varmaa aika makeeta.. tai en mä tiiä. Kertois kavereille ni sitte ne alkais roikkuu vaa sen takii mussa koska oon sukuu julkkiselle. joten en tiiä...
En oo kyllä tullu ajatelleeksi. Luulisin et en fanittas Rasmusta niin kun nyt jos olisin heistä jollekin sukua... Tai tykkäisin varmaankin musasta, mutta eri tavalla. Very Happy
No joskus sitä on tullut ajatteltua, mutta ei se ehkä oikeen. Se tuntuis jotenkin typerltä. Mutta oishan se kuitenki mahtavaa Very Happy
en oo ajatellu, mut kyllä olis makeeta. Very Happy luulisin fanittavani samanlailla rasmusta niinkuin nytkin <3 Smile
Silence kirjoitti:En oo kyllä tullu ajatelleeksi. Luulisin et en fanittas Rasmusta niin kun nyt jos olisin heistä jollekin sukua... Tai tykkäisin varmaankin musasta, mutta eri tavalla. Very Happy

Yhdyn. Mut oon kyl joskus aatellu. Very Happy
Noh... ite varmaanki ni pitäisin siinä tapauksessa niitte musiikkia ja tyyppejä itsestäänselvyytenä, varsinki jos sattuis olemaan vähänki läheisempi sukulainen. En varmaan kuuntelis tai fanittais samalla tavalla mitä olen kuunnellut ja fanittanut. Varmaan silleen "no kai sitä ny sukulaisia pitää fanittaa, jee jee" -fiiliksillä menis...

Sitä sukulaisuussuhdetta varmaan helposti myös käyttäis väärin, esim ku minulla on bändi ja yrittäisin saada jotain julkisuusnostoa siitä, et olen sukulainen maailmanluokan muusikolle. Ei hyvä. Jos olisin sukua, toivoisin ettei näin kävisi, vaikka aika moni tuntematonki on kysyny että oonko sukua Laurille... en tietääkseni ole, ja en tiedä miten suhtautuisin jos olisin Laughing uskaltaiskohan sitä nyt mennä tutkimaan tota sukupuuta ku alko pelottamaan jos sieltä löytyiski joku Laughing

PS: no nyt vasta ajattelin ekaa kertaa tätä asiaa...
Olis se varmaan aika siistii.. 8DD

Pääsiskö sitte keikoillekki jollain alennuksella..? ;--)
Ja saiskohan jtn fanituotteitaki ilmaseks ja näin? ;o

Toiveajattelua... xDD
En mä usko että se mitenkään mua muuttaisi. Tosin oon nyt ruvennut olemaan sellainen hölösuu, et sen vois vahingossa vaikka sanoakin. En kuitenkaan usko että olisin joskus ruvennut sillä brassailemaan et "hei, mä oon Laurin serkku" tai jotain vastaavaa.. Smile Mutta ei sitä koskaan tiedä.. Suvussa on sukulinjoja joita ei tunneta joten.. ei se mahdotontakaan olisi kenenkään meistä kohdalla. Laughing Mutta silti.. se olisi jo aika epätodellista.
Jaa-a, enpä oo koskaan miettiny. Noh, oishan se varmasti aika upea juttu, mutta en ehkä sit fanittaisi heitä sillä tavalla niin kuin nyt.
Suhtautuisin asiaan erilailla.. mutta jokatapauksessa hieno juttuha se ois.

En sit tiiä näkisinkö heitä kovin usein...
En ole miettinyt tuota juuri ollenkaan, mutta aika varmaa olisi, etten fanittaisi heitä niin kuin nyt... Kaipa se olis ihan kivaakin...
En_tiedä_kuka_olen kirjoitti:En ole miettinyt tuota juuri ollenkaan, mutta aika varmaa olisi, etten fanittaisi heitä niin kuin nyt... Kaipa se olis ihan kivaakin...

Oon samaa mieltä. Jos vaikka Lauri olis kauheen läheistä sukua, sitä tuskin rupeis fanittaan samalla tavalla. Tuskin kehtaisin pitää sen julisteita seinällä, jos se tulis vaikka mun synttärijuhliin tai jtn.
Mut semmosta kaukasempaa sukua olis kiva olla, sillee et olis kuitenki muutaman kerran elämänsä aikana tavannu Razz
Mut mä en kyllä välttis paljon alkais leijaan sillä koulussa. Mun yks entine kaveri leijas koko ajan et se on sukua jollekki Hannu Manniselle ja Anna Puulle, ja siinä alko hiljalleen mennä hermot... Mad
Sazazann kirjoitti:Mun yks entine kaveri leijas koko ajan et se on sukua jollekki Hannu Manniselle ja Anna Puulle, ja siinä alko hiljalleen mennä hermot... Mad

Lesotkoon itsekseen, ei se oo sun päänsärky. Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja oo niinku sitä ei olis. Yks rinnakkaisluokkalainen Julia sano et se on sukuu Antti Tuiskulle... Mä en usko sitä ja piste, lesotkoon rauhassa, ei mun päänsärky.
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite