4.1.2009, 15:12
Sivut: 1 2
4.1.2009, 19:01
Käytän joskus.. riippuu vähän. Esim. kesällä käytän muuten vaaleita lakkoja, mutta sitten jos meen festareille niin aikas usein tulee laitettuu mustaa. Sitten myös voin tehä jotai raito tai pilkkuja. Kerran lakkasin kynnet pinkillä ja kitjotin jokasee yhen kirjaimen nii niistä muodostu: The Rasmus ♥
Tällä hetkellä on pinkin kynsilakan jämiä
Tällä hetkellä on pinkin kynsilakan jämiä
5.1.2009, 15:19
Harvoin. Ennen käytin enemmän, mut nykyään ehkä joskus kesällä jtn vaaleeta.
5.1.2009, 18:51
Joskus tulee laitettua lakkaa, yleensä väritöntä tai mustaa. Useimmiten laitan värittömän kerroksen päälle mustaa. On mulla muunkin värisiä lakkoja, mutta en ole oikein ystävystynyt niiden kanssa.
6.1.2009, 20:28
Käytän joskus kynsilakkaa, tavallisesta tummansinistä tai pinkkiä tai sitten sellasta glitteriä. En oo erityisen hyvä lakkaa kynsiä ja ootan sitä päivää kun saan lakat pysymään kynnessä eikä siinä kynnen vieressä ;-)
6.1.2009, 20:34
En nykyään käytä oikeen muuta kuin jotain kynsiöljyä.
Joskus oli 24/7 monen kuukauden ajan mustaa, vaikka vähän lohkeilikin aina mutta ei voi mitään. Punaista yms. "normaaleja" värejä en oo pitkään aikaan käyttänyt... Yleensä toi musta tai tummasininen 
7.1.2009, 14:25
Vastasin aina, aina kun otan edellisen kerroksen pois, laitan uuden tilalle.
Tosin usein väritöntä, mutta kuitenkin.
Tosin usein väritöntä, mutta kuitenkin.
29.3.2009, 11:38
Mä käytän yleensä jotain melko vaaleeta. Joko ihan valkosta tai jotain vaaleita sävyjä.
Jaa, kynsilakkaa on aina. Aina kun vanhat menee huonoks puhdistan ne pois ja uudet saman tien. ^^
Jaa, kynsilakkaa on aina. Aina kun vanhat menee huonoks puhdistan ne pois ja uudet saman tien. ^^
29.4.2010, 22:10
No lähes aina käytän, sellasta väritöntä kynslakkaa 
26.9.2010, 20:08
Voi vitsi, olen taas löytänyt kynsien lakkauksen. Muutama lakka on löytänyt tiensä tän kuun aikana hyllyyni! Myös IsaDoran graffittilakka keltaisena löytyi, aijai <3 mustan kanssa näyttää niin hyvältä. Oon muutamassa blogissa nähnyt myös kuvia, jossa on hopea pohjalakka ja musta graffittilakka, ja voi ei, sekin yhdistelmä täytyy hankkia. Musta graffittilakka vaan taitaa olla se suosituin, saa nähdä koska sen saan käsiini. Hopeista lakkaa mulla ei taida vielä ollakaan. :?
Lisäksi oon rakastunut fimoviipaleisiin <3 ovat siis sellaisia mm. hedelmäviipaleita, joita voi kiinnittää kynsiin mm. päällyslakalla tai kynsiliimalla. Lisäilen kohta linkin blogiini, jossa niistä on kuvia
// Siiinä!
Lisäksi oon rakastunut fimoviipaleisiin <3 ovat siis sellaisia mm. hedelmäviipaleita, joita voi kiinnittää kynsiin mm. päällyslakalla tai kynsiliimalla. Lisäilen kohta linkin blogiini, jossa niistä on kuvia
// Siiinä!
rasmusfani
7.2.2011, 23:46
aina!
en mä niitä joka päivä jaksa uudestaan lakkaa kun kuluu mut eihän se haittaa jos ne vähän kuluneet on ;) mustat ne on yleensä aina. löytyy multa myös valkonen ja oranssi ( makso alle euron nii oli pakko ostaa xD) mustaa täältä ei saa melkein mistään. Nytkin oottelin monta kuukautta että sitä tulis ja nyt sitä vihdoinkin saapu. joskus teen tohon mustaan jotai kuviota valkosella ;) viimeks tein pääkalloja. oli muuten aika hauskan näköset
ois joskus kiva tehä semmoset Rasmuksen logon lehdet kynsiin jossain sellasen kuvan näinkin, mut enhän mä sellasii osaa tehä
tossa ois niistä kuva ku satuin löytämään. http://browse.deviantart.com/?q=the%20ra...4#/d1u3wcc Ei oo kyllä itelläni iha noin pitkät kynnet että ois varmaa vaikee tehä : D
tossa ois niistä kuva ku satuin löytämään. http://browse.deviantart.com/?q=the%20ra...4#/d1u3wcc Ei oo kyllä itelläni iha noin pitkät kynnet että ois varmaa vaikee tehä : D
9.2.2011, 20:33
rasmusfani kirjoitti:tossa ois niistä kuva ku satuin löytämään. http://browse.deviantart.com/?q=the%20ra...4#/d1u3wcc Ei oo kyllä itelläni iha noin pitkät kynnet että ois varmaa vaikee tehä : D
noi on rakennekynnet, niitä saa vaikka miten pitkinä...
rasmusfani
9.2.2011, 20:40
En_tiedä_kuka_olen kirjoitti:rasmusfani kirjoitti:tossa ois niistä kuva ku satuin löytämään. http://browse.deviantart.com/?q=the%20ra...4#/d1u3wcc Ei oo kyllä itelläni iha noin pitkät kynnet että ois varmaa vaikee tehä : D
noi on rakennekynnet, niitä saa vaikka miten pitkinä...
niihä niitä saa mut ei oikeen sopis mulle ; )
9.2.2011, 20:46
Ostin eilen tosta kirpparilta uusia kynsitarroja kolme arkkia, oli niin syötävän söpöjä... Ja hyvin tuntuu kynsissäkin pysyvän. Näillä on kyllä kiva koristella kynsiä, kun ei niitä koristelulakkoja ole.
5.11.2011, 22:47
Vastasin että joskus, sillä en käytä monesti kynsilakkaa ja mun kynnet on hauraat ja rumat. Haluaisin pitää mustia kynsiä, mutta en ole vielä onnistunut löytämään hyvää mustaa lakkaa, kaikki ovat menneet geelimäisiksi. Tänään löysin youtubesta uuden tyylin laittaa kynsilakkaa: vesimarmorointi (water marble). Oli aivan pakko kokeilla, sillä kynnet oli aivan ihania. Sain kuitenkin laitettua vaan oikeaan käteen, ja siihenkin meni 1½-2 tuntia. Ihan hienot niistä tuli, käytin yhteen kynteen valkoista ja "kaakaon" väristä ja muihin sitä kaakaota ja pinkkiä.
Sivut: 1 2