Pitäisikö sinun olla tekemässä jotain tärkeää juuri nyt? Jos pitäisi niin mitä?
Niitä asioita löytyy aina, joita pitäisi tehdä muttei kuitenkaan tee.

Mun pitäisi olla lukemassa ruotsin kokeeseen

Lukemassa myös ruotsin kokeisiin ja tekemäs pippareita.
Siivota pitäisi ja lukea matikan kokeeseen.
Lukemassa fyssan kokeeseen. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa, ku oon ollu 3 tuntii koulussa laittelemassa pulpetteja sellaseen messuun ja tein läksytki äskön. Mut aion kyl viel tänään lukee vähän. ;)
Pitäisi siivota huone, mutta ei jaksa xD Ja kanin häkki pitäis siivota, mut mä siivosin viimeks (et ei oo mun vuoro)
Pitäisi kirjottaa joulu näytelmää.. ja mennä puhuu serkulle, mut ei jaksa. käytän tohon serkkujuttuun tekosyynä et teen sitä näytelmää >D
Tehdä ruotsin aine.. Min idealpartner. Miks noitten aiheitten täytyy olla aina noin teennäisiä?

Kemian koe huomenna, siihen pitäs olla lukemassa. En oo kirjaa avannu. Voi olla että koe menee hyvin

Siivota pittäis

Mut kukapa sitä aina jaksaa... Tää mun "ehkä huomenna"-tyyli tuottaa aina mukavaa tulosta, huone on aina siisti ja koetta varten luettu, juujuuu

Mutta ehkä sitten huomenna, jos jaksaa ja viittii ja ehtii ja kerkee ;-)
Neulomassa.

Taas pitäis olla lukemassa kokeeseen, kun huomenna on äikän koe. Enkä edes muistanut sitä kuin vasta tänään. Heh heh.

tekemässä sellasta kalevalatyötä...
Pitäis siivota. Ku on pikkuveljen synttärit. Ja pitäis lähtee tältä koneelta ku oon ollu niin kauan et silmät putoo päästä.

Pitäis siivota. Ja pakata. Muttei jaks

Pitäs mennä lukemaan matikkaa...

Kohta sitten.