Eli pakko oli laittaa

olisi kiva tietää ketä kannatatte/kannatitte tänävuonna ja yleensäkin kuka on on ollut koko Idols historian aikana paras? Kyse on Suomen Idolssista!
Minusta tänä vuonna paras oli Wellu. meni sitte tippumaa

Sitte koko idolsin aikana Hanna Pakara on ollu paras! \,,/
//Muokkasin otsikkoa, eli ihan yleisesti keskustelua Idolsista
- Akane
Pakara
Mutta joo.. Musta paras on Kalle! Ja koko Idolssin aikana KALLE!

Tykkään tänä vuonna Petestä.. ja tosta kaikkien aikojen en osaa oikeen sanoo ku noista tän vuotisista ei viel oikeen tiiä ja vanhoista en tykkää.. mut sanon A. Abreu, koska vaikken nyt niin musiikista tykkääkkään ni toi on mun mielestä selkeesti erottuvin idols tyypeistä, tai se ei silleen oo ihan muottiin istutettu vaan kuullostaa jopa joltain omalta.. no en osaa selittää, mut kuitenki..

Tänä vuonna Pete. Kaikkien vuosien varmaan Pakarinen.
Tänä vuonna Kalle<3 \,,/ Ja aiempin vuosin Mia, mikä kuoli kyl -.-
Mä tykkään Annasta, siis tän Idolsin Annasta, eniten nyt ja sit Petestä kans. Kallea mä vihaan, se ei must osaa laulaa ja se pysyy mukana vaan siks ku sen kaverit tai jotku ihkuttajat äänestää sitä. Se on ollu niin monta kertaa jo tippumassa..
Kaikista Idolseista paras on ehkä ollu Hanna Pakarinen, en tiiä. Eniten musiikillisesti mulle on kolahtanu Ilkka Jääskeläinen

Kalle tippu. Surettaa saakelisti.. ei ois saannu

Aloin itkee ja vieläki itken.. snif..

Ja kaikki vielän haukuuki sitä.. sniiif ; ((
Aah! Vihdoin Kalle tippu! Jo oli aikakin. Yllätyin muutes, miten paljon äänestäjiä Koopilla on. Hyvä laulajahan se on, mut silti. Pelkäsin jo et se ois tippunu ja Kalle jatkanu, mut ei onneks. Annan hento ääni rupee pikkuhiljaa kyllästyttämään, vaikka sinänsä ihan hyvä laulaja. Mut kyllä Pete on noista ehdottomasti paras!

Se sen viime laulu, Sex of Fire vai mikä olikaan, ni oli tosi hyvä.

TR-Mari kirjoitti:Aah! Vihdoin Kalle tippu! Jo oli aikakin.

Joku muuki tääl on sentää samaa mieltä mun kanssa. Mä olin suorastaan onnellinen kun Kallen sanottiin vihdoin tippuvan.
Finaalikolmikko on kova, vaikka Koopista en niin ite välitäkään. Aika sama kumpi voittaa, Anna vai Pete. Toni Wirtasen sanoin ''älä voita tätä Anna''.

Kalle on paras, tyhmää kun tippui. En vaan ymmärrä miksi tuomarit antoi sille melkein aina huonoo palautetta, ei se ainakaan kovin rakentavaa ollu /:
Koko Idolsista parhaita ovat olleet Kalle ja viime vuoden Ari.
Tän vuoden muut finalistit ei oo olleet oikein minkäänlaisia... Alkaa melkein ärsyttää kun lavalle tulee Anna tai Koop. Pete on ollu joskus jollain vedolla ihan hyvä, mutta siihenpä se sitten jää.
AAH! sain tänää postista Kallelta nimmari kirjeen.. IHANAA! tärisen ihan täysillä.. Hrrrrrrrr...
Hyvä, et Koop voitti, koska Annalla on liian yksinkertainen ääni ja jotenki tylsä. Mut noi kaikki 3 varmasti saa levyn, ainaki uskoisin niin, et periaatteessa tolla voittajalla ei oo mitään väliä. Siis kolmella tarkotan Koopia, Annaa ja Peteä.
Musta paras oli Kalle
Hyvä, että Koop voitti. En voinut sietää sitä Annaa. Toivottavasti Kalle saa jostain levytyssopimuksen.
red_rose kirjoitti:Musta paras oli Kalle
Hyvä, että Koop voitti. En voinut sietää sitä Annaa. Toivottavasti Kalle saa jostain levytyssopimuksen.
SAMAT SANAT : D