Vastaus perusteluneineen ;)
omasta mielestäni Lost & Lonely on ainakin yks parhaimmista, voisin jopa väittää parhaaksi

ainakin tällä hetkellä, koska lyriikat koskettavat minua syvästi ja pystyn samaistumaan siihen erittäin hyvin. Biittikin on erittäin hyvä

eikä ole siitä elektronisemmasta päästä

Seuraavaksi tulee varmasti Run to You ja Dangerous Kind koska lyyrikat tuntuvat kertovan minusta

En oikein tiiä... Mulla on pari, Ghost Of Love, Your Forgiveness ja Dangerous Kind. Ehkäpä Dangerous Kind, siinä on ihana kertsi ja Laurin ääni sopii siihen tosi hyvin. Se vaan iskee tällä hetkellä

Dangerous kind. Tosi tarttuva kertosäe, sanat kauniit, tollanen kiva rytmikäs.

En osaa sanoo oikeen perusteluita. Se vaan on paras. ;)
Apua. Vaikee kysymys

. Nooh, parhaimmistosta on Dangerous Kind, Your Forgivness ja Justify. Enpä osaa sanoa. No Dangerous Kindista, siinä on ihana kertosäe ja se on myös tarttuva

. Sanat opin melkein heti ja siksi se on minulla myös päässä koko ajan

. Your Forgivness sitten. Siinä on myös ihana kertosäe, se on sellainen tyypillinen rasmus biisi

. Pidän siitä

. Justify. Se on koskettava ja rauhallinen. Sopii hyvin erilaisiin mielentilanteisiin. Esim. siis jos on masentunut, surullinen, väsynyt jne.

En kyllä osaisi päättää vain yhtä parasta biisiä

kaikki on ihan mielettömän hyviä!<3
Eihän tällasta saa kysyä! Kaikkii on hyviä!
(Justify on todella kaunis biisi)
Mun mielest ne kaikki on ihan mielettömän loistavia.
Mut mm ihanii on Justify, Run to you, You got it wrong ja Lost and lonely.
Mut ah ihana levy<3
mun lemppareihin kuuluu Ghost of love, your forgiveness ja lost and lonely. Muutkin ovat TOSITOSITOSI hyviä, mutta nämä ovat parhaat. <3 ^^

varmaankin the fight. se on vaan jotenkin niin.. hyvä. vaikee kyllä valita

Mun lempibiisi on vaihtunu. Ennen se siis oli Dangerous Kind, mut eipä oo enää. Nykyisin The Fight. Se vaan on niin rytmikäs ja jotenki niin hieno. Ja sanat aivan mahtavat! Rakastan niitä.

Justify on paras. Se on vaa niin kaunis (Ja idols Patrickia lainaten) Laurilla on siinä kyllä ehottomasti paketti kunnossa ja sillä on siinä entistä parempi soudi x'D
Äh, tämä on niin hankala... No varmaan Justify, Ghost Of Love ja Lost And Lonely.. Mutta voisin luotella tuohon kyllä monta lisää.

Justify on kuitenkin jotenkin niin ihana. :')
Oi, ne kaikki on niin hyviä että vaikee valita yhtä.. Muiden yli taitaa kuitenkin nousta Run To You. Todella kauniit sanat ja biisi koskettaa tällä hetkellä. Laurin ääni sopii biisiin ja musiikki on hieno <33
Toinen suosikki on Lost And Lonely. Ja siihen melkeinpä samat perusteet kuin edelliseen. (:
Hmm... melkee kaikki on hyviä, mut suosikkeja on varmaa.. Ten Black Roses ja Your Forgiveness. Livin' In A World Without You on kans hyvä :--)
Mm. Livin, Ghost of love ja Your Forgiveness on ne biisit mitkä iskee kun ärsyttää, ja kun niitä kuuntelee kovalla... ;> Myös sitten Dangerous Kind ja The Fight on ykkösbiisit

Itseltäni Ghost Of Love on paras biisi Blackilta, koska se soundi on siinä jotenkin niin ihana ja se iskee tosi kovin, jos ei oo mtn tekemistä, livenä se iskee tooosi kovin ja myös sairaaan kova keikka biisi<3 (Siis kyllä muutkin Blackin biisit ovat toooosi ihania<3)