Elikkäs tämä keikka kuuluu tuohon Dynasty Tour kiertueeseen.
Pistin tälle oman topic:in koska on helpompi löytää tämä ja alan kerämään nimilistaa tulijoista, elikkäs yksäriä tulemaan, jos haluat listalle. Elikkäs tässä olisi viesti Kultturitalolta!
"Omalla pienellä digikameralla tai kännykällä voi ottaa kuvia ILMAN SALAMAA -
ja siten, että se EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA HÄIRITSE MUUTA YLEISÖÄ TAI
ESIINTYJIÄ."
Liput: 33€
Ovet: 18.00
Showtime: 19.00
Tulijalista:
--LiQuiD
TR-Mari
eerofani91
The_Pepi
fffff85
Nette
Don't Let Go.
-^izzu^-
funeral song
Rasmus_Forever
Life 705
Hanipöö
Saksanpaimenpähkinä
Tuohon kamera-asiaan, kuinkahan tarkkoja tästä ollaan?
Siis sitä meinaan, että onkohan siellä laukkujen tarkastus tai jotain.. Nimittäin usein, kun tämä "tarkastus" on ollut, niin vain isot laukut täytyy jättää narikkaan, pienemmät saa ottaa mukaan, että jos siellä olisi kamera, niin.. ;) Mutta jos aika eteen menee niin sitten ne järkkärit kuitenkin vie sen kameran, niin sitte ei ole kivaa kellään.

Don't Let Go. kirjoitti:Tuohon kamera-asiaan, kuinkahan tarkkoja tästä ollaan?
Siis sitä meinaan, että onkohan siellä laukkujen tarkastus tai jotain.. Nimittäin usein, kun tämä "tarkastus" on ollut, niin vain isot laukut täytyy jättää narikkaan, pienemmät saa ottaa mukaan, että jos siellä olisi kamera, niin.. ;) Mutta jos aika eteen menee niin sitten ne järkkärit kuitenkin vie sen kameran, niin sitte ei ole kivaa kellään. 
Siis, jos joku tietää tästä kamera-jutusta lisää niin tänne vaan kertomaan. Se on ihan perseestä, kun ei saa ottaa kameraa messiin!

Mä aion ainakin ottaa mun pienen kameran sellaseen pussiin joka näyttää puhelimen sellaselta pussukalta

njäh njäh. sitten vaan kännykkä taskuun nii kukaan ei huomaa : DDDD lol. en tiiä jos tää toimii.

Tuo kamerakieltohan lukee aina siinä lipun takana, sillä ne liput painetaan valmiille lippupohjalle, jossa teksti on. Lipun takana (varsinkin jos ostaa lippunsa Lippupalvelusta) lukee aina se sama rimpsu tekstiä; ei saa tuoda kameroita, pulloja jne.
Digikameran voi paikalle huoletta tuoda, mutta järjestelmäkameran kanssa ei ehkä kannata paikalle rynniä, useimmat järjestyksenvalvojat suhtautuvat niihin nihkeästi. Pois kameraa ei teiltä tietenkään voida ottaa, mutta järkkärit saattavat käskeä teidän viedä kameran narikkaan keikan ajaksi. Ja kuten me kaikki tiedämme, narikkaan jonottaessa tuhlaantuu kallista aikaa ;D
Olen aika monta keikkaa rymynnyt läpi, eikä kovinkaan monissa ole tätä kuvauskieltoa noudatettu. Poikkeuksena esim. Evanescencen keikka, jolla noudatettiin ehdotonta kuvauskieltoa. Tällöin järkkärit olivat paikalla taskulamppujen kanssa ja näyttivät lampuillaan aina sitä henkilöä, jolla näkyi kamera kädessä.
Aika harvoin suomalaiset artistit kuitenkaan vaativat kuvauskieltoa, vaikka periaatteessa heillä siihen oikeus onkin. Itse ainakin ottaisin digikameran mukaan ihan huoletta.
_Ninzu_ kirjoitti:Tuo kamerakieltohan lukee aina siinä lipun takana, sillä ne liput painetaan valmiille lippupohjalle, jossa teksti on. Lipun takana (varsinkin jos ostaa lippunsa Lippupalvelusta) lukee aina se sama rimpsu tekstiä; ei saa tuoda kameroita, pulloja jne.
Digikameran voi paikalle huoletta tuoda, mutta järjestelmäkameran kanssa ei ehkä kannata paikalle rynniä, useimmat järjestyksenvalvojat suhtautuvat niihin nihkeästi. Pois kameraa ei teiltä tietenkään voida ottaa, mutta järkkärit saattavat käskeä teidän viedä kameran narikkaan keikan ajaksi. Ja kuten me kaikki tiedämme, narikkaan jonottaessa tuhlaantuu kallista aikaa ;D
Olen aika monta keikkaa rymynnyt läpi, eikä kovinkaan monissa ole tätä kuvauskieltoa noudatettu. Poikkeuksena esim. Evanescencen keikka, jolla noudatettiin ehdotonta kuvauskieltoa. Tällöin järkkärit olivat paikalla taskulamppujen kanssa ja näyttivät lampuillaan aina sitä henkilöä, jolla näkyi kamera kädessä.
Aika harvoin suomalaiset artistit kuitenkaan vaativat kuvauskieltoa, vaikka periaatteessa heillä siihen oikeus onkin. Itse ainakin ottaisin digikameran mukaan ihan huoletta.
kiitos tiedosta _Ninzu_!

Eli digikameran voi ottaa messiin?? O.O =D
eerofani91 kirjoitti:Eli digikameran voi ottaa messiin?? O.O =D
Niin voiko digikameran ottaa messiin?
--LiQuiD kirjoitti:eerofani91 kirjoitti:Eli digikameran voi ottaa messiin?? O.O =D
Niin voiko digikameran ottaa messiin?
Minä ainakin otan. Tungen sen varmuuden vuoksi meikkipussiin. :'D Multa ei oo ikinä meikkipussia tarkistettu, laukku muuten kaiveltu läpi.
Lähetin sinne kulttikselle kyselyn niist kameroista ja tällänen vastaus tuli:
"Omalla pienellä digikameralla tai kännykällä voi ottaa kuvia ILMAN SALAMAA -
ja siten, että se EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA HÄIRITSE MUUTA YLEISÖÄ TAI ESIINTYJIÄ."
Et kyl voi ottaa messiin =D pitää vaa olla tarkka sen salaman kanssa ;D
Jippiii! Menen jonottamaan yöks, jos Marille käy et sun äitis vaan heittää sut sillon aamul Kulttikselle? Mä varaan paikkaa Pepin ja Tian kans sulle!
mä pääsen vast tuleen siin kuude aikaa aamust =(
Jee, meen Rasmus_Forever:in kaa kulttuuri talolle.... ja lipuissa luki, ei kameroita, pulloja, nauhureita...... mutta jos saa omalla kännykällä ottaa, niin MITÄ?????
siis Hanipöö, kamerat voi ottaa messiin!