No ensiksi täytyy sanoa, että Lauri näyttää erittäin hyvältä tuossa videossa.

Sitten itse video. No, aika erikoinen toi on. Mielestäni sopii tuohon biisiin, jotkut kohdat menivät pikkuisen yli. En oikein sitä ruusua tajunnut, mutta kai sillä on jokin merkitys. Intohan tosta tuli mieleen, kun Laurilla oli se valkonen paita ja kaikkee.
tykkään, ja viihdyttävähän toi on (<3)
katton aina vähän enemmän ja enemmän, sillee et tajuiski jotai siitä. hyvin tehty, täytyy myöntää
ps. Lauri näyttää niiiiiiiiiiin hyvältä ;D
Joo Lauri näyttää aivan ihanalta tossa!<3<3 Ja se video on juu aikas erikoinen mutta jännittävä.

Ja sopii tähän biisiin todella hyvin!

Hyvää työtä ovat tehneet. : )
Tuo video on aivan ihana! Olen samaa mieltä izzu:n kanssa siitä, että video sopii hyvinn biisiin. Ovat tehneet hyvää työtä.
Kun näin ensimmäisen vilauksen tuosta naisesta, ajattelin, että nyt teitte pojat niin väärin. Noh, tällainen video tällä kertaa, ehkä se rupeaa avautumaan useamman katselukerran jälkeen. Laurikaan ei näytä ollenkaan hassummalta vaaleissa hiuksissaan, saahan sitä välillä olla jotain muutakin kuin mustaa. Yhden katselukerran perusteella en osaa vielä sanoa tämän enempää.
Hmmmhh. En oikein osaa sanoa mitään. Sillein tykkäsin, mutta silleen en.

Kunkun, tuo ei ollut mielestäni ihan rasmuksen tyyllinen.

D Taisiis en osaa selittää.

Ja mulla tuli ihan siitä kohasta mieleen missä se nainen löi jollai hommalla Laurii, et se kaatu siihen maahan, niin se yks Lovexin video. Aika uus. ;DDD
Mielestäni siis ihan ok, mutta en oikein osaa sanoa mitään.

Pitää kai katsoa video muutaman kerran uudestaan. :>
apua! *paniikki* mä en pysty kattoo tätä ku konees ei oo flashii

tietääks joku onks tä joskus tulos telkust tai jostai?

(joo,tais olla osittai offii koko viesti,sori.)
DeadDoll kirjoitti:apua! *paniikki* mä en pysty kattoo tätä ku konees ei oo flashii
tietääks joku onks tä joskus tulos telkust tai jostai?
(joo,tais olla osittai offii koko viesti,sori.)
Kappaleen musiikkivideo julkaistaan elokuun aikana.
Näin luki wikipediassa.

jopa oli lauri-keskeinen video. ihan okra, mutta ei mikään hehkuttamisen arvonen.
Mä en taas osaa yhtään muodostaa tästäkään mielipidettä..
No, hmm.. No mä tykkäsin tossa videossa siitä, että siinä oli tällä kertaa jonkin näkönen tarina, mitä ei Rasmuksen videoista oo pitkään aikaan oikeen löytyny. Siitä en sitten tiiä, että oliko se ite tarina niin mahtava, mitään en älynny..
Sit toiseks.. Se tosiaan oli todella Lauri-keskeinen. Nuoruusvuosinani olisin pitäny sitä hyvänä juttuna, koska oon aina tykänny Laurista eniten. Mut nyt en todellakaan tiiä.. Ois siihen itse tarinaan tosiaanki voinu muutki pojat liittää.
Niin ku jo sanoinki ni tarinasta en ymmärtäny oikeen mitään. Enkä ymmärrä oikeen sitä ruusuakaan, musta se ei oo mitenkään niin über hieno..
Lauri oli kyllä oikeen herkku videolla. Vaaleet hiukset sopii sille todellakin paremmin, ja oli kiva nähä muun väristä vaatettaki sillä kun vaan mustaa aina. Mut siitä en tykänny, et kaikki muut paitsi Lauri oli mustissa..
Mä tykkäsin paljon tästä videosta. Ekan kerran jälkeen olin ihan vau, täähän on paras! Mut nyt ku oon kattonu monta kertaa, niin ei se kyllä sittenkään mene In my lifen edelle.

Mä tykkäsin kans, ku tässä oli tarina, vähän erilaista välillä. En kyllä älynnyt, miten tuo ruusu liittyy biisiin. Okei, onhan albumin nimi Black roses, mutta kuitenkin. No joka tapauksessa hyvä video tälle biisille.

Ja Lauri on ihana.

Olihan se ihan hyvä video, mut on kyllä parempiakin ollut...
Se oli jotenkin aika sekava mun mielestä, eikä yhtään rasmuksien tyylinen, vaikka onhan se toisaalta ihan hyvä ettei oo aina ihan samanlaisia videoita, mutta kumminkin
Lauri tietysti on aina tosi hothot ja ihana, ja noi vaaleet hiukset kyl sopii sille tooosi hyvin

Tosi mahtava video ja viedon tarina on musta tosi kutkuttavan jännä. Lauri Näytti tosi tosi hotilta...

hyvän videon ovat pojat kyllä tehneet...