Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Dynasty tour 2008
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tehdäämpä tälle ihan oma aiheensa. Smile

http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml...8/8/140268
Eli Black Rosesin tiimoilta tämä olisi ainoa Suomen kiertue? Sittenhän näille keikoille pitää päästä Very Happy

03.10.2008 Rytmikorjaamo/Seinäjoki
04.10.2008 Teatria/Oulu
05.10.2008 Pakkahuone/Tampere
08.10.2008 Areena/Joensuu
09.10.2008 Paviljonki/Jyväskylä
10.10.2008 Sirkus/Hämeenlinna
11.10.2008 Caribia/Turku
12.10.2008 Kulttuuritalo/Helsinki

Itse olen Hämeenlinnaan menossa, ja poikaystäväkin lupautui mukaan.
Von Hertzen Brothers on ihan kiva, ja kyllä Marikoakin kuuntelee. Että ihan mielellänin maksan sen 33e näistä Smile
// Liput tulevat näköjään myyntiin 18.8 Smile

// Yhteiskiertueilla on myös oiva mahdollisuus vierailla lavalla toisen artistin keikalla. Vierailutilaisuuksia tulee myös Dynasty Tourilla. Laurin mukaan olisi erikoista, jos tällaisia tilaisuuksia ei tulisi. ”Ainakin pitää viuhahtaa alasti Marikon keikalla, jos ei muuta”, Lauri väläyttää Voicen Musiikkiuutisille.
Laughing http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=...d=4604183&
Minäkään en löytänyt mitään lippupalvelusta vielä. Kai ne sinne kohta tulevat. : ) Onkos näissä mitään ikärajaa? Surprised
Minä Kulttuuritalolle. Smile
Liput tulee myyntiin vissiin 18 päivä.
Pakkis ja Kulttuuritalo ois niin loistoja. Hämeenlinnaki ois kiva ;) Pitänee alkaa pyytään töissä lisää tunteja ;DDDD Ei oikein tuo Mariko jaksa innostaa, mut kyllä sitä hetken kärsii Ärrien takia.
TR-Mari kirjoitti:Minä Kulttuuritalolle. Smile
Liput tulee myyntiin vissiin 18 päivä.
Juu tulossa Marin kanssa kulttuuritalolle! Smile
muutamalle pitää kyllä päästä, seinäjoki nyt on aivan varma jo =) pitää sitten katsoa kuinka monelle kykenee, varmaan 2-3 keikkaa täytyy käydä katsomassa Razz
Kultsalle poikaystävän kanssa ollaan tulossa. Oisin halunnu Rasmuksen ihan omalle keikalle, mut ei tuu niin pakko sit tonne. Von Hertzen nyt menee, mut Marikon ajaks sit napit korviin ja muuta musaa Very Happy no eei, vitsi vitsi. Mut jos aikataulu tulis noista et kuka esiintyy moneltaki, ni sit vois skipata Marikon. Luulen nimittäin et Rasset esiintyy vikana
Hiukan poikkean nyt aiheesta, mutta onkos se nyt niin, etteivät Suomessa muuten keikkaile, ainakaan syksyllä, kun näillä yhteis-keikoilla? :/
Minäkin kyllä kulttuuritalolle tulossa varmasti!
Kulttuuritalolle tulossa olen minä myös. Kai sitä Marikoa nyt sen verran kärsii Rasmujen vuoksi. :>
Don't Let Go. kirjoitti:Hiukan poikkean nyt aiheesta, mutta onkos se nyt niin, etteivät Suomessa muuten keikkaile, ainakaan syksyllä, kun näillä yhteis-keikoilla? :/

Kyllä näin valitettavasti on, tämä yhteiskiertue on samalla Black Roses-kiertue Rasmuksilta. (http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml.../8/140268)
Helsinkiin Kulttuuritalolle menossaSmile Toivotavasti nähdään siellä Liquid ja TRMari : ) ^_^
Tuosta tulikin mieleen, että olisiko ongelma järjestää pieni tapaaminen, esim. kulttuuritalolla? Siis kaikki foorumilaiset saisivat nähä toisensa, kaikki ketkä ovat tulossa tuonne, kun tuntuu, että aika moni on. Very Happy Kuulostaako miltä? Minusta tämä olisi kivaa! Smile
Don't Let Go. kirjoitti:Tuosta tulikin mieleen, että olisiko ongelma järjestää pieni tapaaminen, esim. kulttuuritalolla? Siis kaikki foorumilaiset saisivat nähä toisensa, kaikki ketkä ovat tulossa tuonne, kun tuntuu, että aika moni on. Very Happy Kuulostaako miltä? Minusta tämä olisi kivaa! Smile

kuullostaahan tuo ihan mukavaltaSmile mutta eiköhän pitäisi pysyä aiheessa ja puhua tästä jossakin muualla? : )
Yritän kovasti itse päästä Rytmikorjaamolle, onko kukaan muu täältä tulossa sinne? Viimeinkin Seinäjoella keikka, onhan sitä tässä odoteltu jo yli kuusi vuotta!
Harmi etten pääse kuin kahdelle keikalle, ja jostakin pitäis rahat pöllästä Very Happy
oon menos ouluun ja joensuuhun. muita tulijoita sinne?

akane muutes? voisitko vaikka kirjottaa ekaan viestiin listan, et ketkä on menos mihinkin keikoille, jos siitä ei oo kauheesti vaivaa? Very Happy
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Julkaisun osoite