Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Livin' in a world without you
Sivut: 1 2 3
Eli mitäs mieltä olette tästä biisistä?

ensiesitys radiossa oli tänä aamuna (25.7 klo: 8.35) YleXConfusedsä, ja sitä esitetään siellä yksinoikeudella koko loppuviikon siellä.

Oma mielipiteeni:
Ei kyllä kuulostanut perinteiseltä rasmukselta, ja siinä oli sitä ''vanha-rasmus'' fiilistä (plussaa), mutta kuulosti kyllä tosi hyvältä... ja en kyllä olis tunnistanu rasmukseksi jos olisin yhtäkkiä kuullut radiosta tämän tietämättä siitä etukäteen, paitsi (ehkä) Laurin äänen olisin tunnistanut Laughing
mutta omaan korvaan kuulosti tosi hyvältä, todellakin _UUTTA_ Rasmusta Smile (en osaa vielä reagoida muuten tähän ensimmäisen "oikean" kuuntelu kerran jälkeen Very Happy)

edit:// ainiin, onneks Lauri mainitsi et tää on ainut tän tyyppine biisi sille levylle (ehh....) Laughing noh, kuulostihan se todella hyvältä, mut... liian "epä-rasmusmaista" ehkäpä mun korville xD mut kyllähän tätä kuuntelee tosi mielellään Smile erinlainen tollaseks biisiks xD mutta tykkään Smile
(mutta epärasmusmainen kuitenkin)
Oli ihanaa kuulla se radiosta kun oli ensisoitto ja kaikkiRazz Mutta oli todella sitä Uutta Rasmusta. Jee! Hyvältä kuullosti!^^ En osaa oikeen sanoa enää mitään. Hehh. ^^
Ei paha, ei paha! Kuulostaa Rasmukselta ja samalla ei kuitenkaan kuulosta. Voin vain odottaa innolla koko levyä! Mielestäni tämä on paljon parempi ensisinkku kuin vaikkapa nyt No Fear kolme vuotta sitten.
Biisin intro tuo mieleeni vahvasti jonkun toisen biisin, jota en saa päähäni millään. Joidenkin mielestä alku kuulostaa Kwanilta (tai sitten koko biisi), mutta olen täysin eri mieltä siitä. No, ehkä se jonain päivänä selkenee mullekin.

Ja mitä tuohon Kwanilta kuulostamiseen tulee, niin eihän se sinänsä ole mikään yllätys; Pauli häärää Kwanin tuottajana sekä väsää biisejä Rasmukselle, niin samankaltaisuuksilta soundeilta biiseissä ei varmaankaan voi välttyä.

alle705

Mä pidän tästä biisistä. Kuten aiemmin sanottu, munkin mielestä melko "epä-rasmusmainen", mutta ei se mua haittaa. Sopii hyvin eka-sinkuksi! Soi päässä koko ajan Very Happy En luullut että tuossa biisissä olisi noin paljon sitä "electro"-meininkiä... Live-versio oli tietenkin erilainen. Melko popahtava. Kuten Lauri sanoi, tätä biisiä tulee varmasti kuulemaan clubeissa y.m. Mä pidän kyllä tosi paljon elektroonisesta musiikista, mutta toivon ettei sitä ole liikaa koko levyllä. Mulla on vähän vaikeeta kuvitella että Rasmus yhtäkkiä soittais electro-poppia xD Laughing Nyt pitäis vain jaksaa odotella syyskuuta Very Happy
haastattelu löytyy myös täältä: http://ylex.yle.fi/audiot/ylexweb/rasmuk...tattelussa
Virittelin radion ja olen koettanut jahdata kyseistä kappaletta jo jonkun aikaa, mutta ei ole vielä kuulunut. Ärm.

Muoks.
Nyt kuului. Se on aika jännä. Kuulostaa vähän siltä, kuin olisi törmäyttänyt Laurin äänen johonkin syntikkayhtyeeseen. Very Happy Loppuun asti tehdyn oloinen. En tiedä, onko liikaa vai ei. Pitää kuulla uudestaan...
Oon kuullut liveversion sekä tästä biisistä että Black roses -kipaleesta ja todella hyvältä kuulostaa. No fear oli ehkä pettymys, mutta tämä uutukainen saa ihan himoamaan levyä käsiinsä! Hieman erilaisen tai ainakin pirteämmän kuuloista Rasmusta. Sinkkuna kuultava versio sopisi kuulemma jopa klubeille jammailtavaksi, mutta ei pelota yhtään. Synkkä musa ei aina ole hyvää musaa. Very Happy
aika jännä biisi Very Happy mut jotenki "epä-rasmusmaine". ei ekaks meinannu ees tunnistaa et tä on rasmuksien biisi Laughing mutta kyllähänse oli oli hyvä! Very Happy kyllä tähän biisiin sitte toivottavasti tottuu Very Happy
Näw, mitä enemmän tätä biisiä kuuntelee, sitä enemmän tästä alkaa pitää. <3 Smile Ekana olin melkein pettynyt, oli niin tyystin erilaista kun osasin odottaa... Mutta onneks tää olikin sitten semmonen biisi, mikä vaan paranee kuuntelukertojen myötä, kun siihen pääsee paremmin sisälle. Ensikuulemalta hyvät kuluukin usein liian nopeasti puhki. Kihinällä nyt oottelen sitä itse levyä. Rasmus rocks!
Hazu kirjoitti:Näw, mitä enemmän tätä biisiä kuuntelee, sitä enemmän tästä alkaa pitää. <3 Smile Ekana olin melkein pettynyt, oli niin tyystin erilaista kun osasin odottaa... Mutta onneks tää olikin sitten semmonen biisi, mikä vaan paranee kuuntelukertojen myötä, kun siihen pääsee paremmin sisälle. Ensikuulemalta hyvät kuluukin usein liian nopeasti puhki. Kihinällä nyt oottelen sitä itse levyä. Rasmus rocks!

allekirjoitan tämän! Very Happy itekki mitä enemmän oon kuunnellu sitä' enemmän tykänny Smile
Onhan se eri kuulonen, kun aijempi Rasmus, mutta on se kieltämättä hyvä biisi! HYVÄ RASSET!

Kappaleen musiikkivideo julkaistaan elokuun alussa. Tämän Tukholmassa 3. heinäkuuta kuvatun videon tuotti Niclas Fronda. Pätkä siitä on nähtävissä basisti Eero Heinosen YouTube-kanavalla julkaistulla videolla.

Videon juoni on Ylösen sekä Frondan käsialaa. Lauri on suunitellut myös levyn kannen. Myös ruusu esiintyy siinä. Videolla yhtyeen solisti Lauri Ylönen esiintyy huoneessa kaunottaren kanssa. Molemmat tietävät mustan ruusun olevan tärkeä. Nainen havittelee ruusua itselleen, ja on vain siksi Laurin kanssa. Tyttö kutsuu swat-teamin ja he yrittävät yhdessä ryöstää monoliittimen Laurilta, Heinonen selittää. Musta-asuiset naiset ovat The Rasmuksen uuden videon swat-team
Ihan mahtava biisi! Soi päässä koko ajan ja radiosta toivois kuulevansa useemminkin. Ei pojat vielkään pettäneet ainakaan mun odotuksia. ;-) Ei kellään muuten sattuis oleen tätä biisiä mp3-tiedostona? Tahtoisin sen mp3:lle, jotta voisin kuunnella sitä useamminkin. Very Happy Saa lisätä meseen, jos tää kipale löytyy ja haluis sen mulle lähettää. Smile

Muoks. Asia jo hoidossa, kiitokset vielä. Smile
Ovat kyllä tarttuvan biisin osanneet pojat tehdä, päässä kaiken aikaa!
Harmi, kun sinkku julkaistaan vasta niin pitkän ajan päästä, olisi kiva kuunnella enemmänkin!
No, radio vaan päällä ja odotellaan.. Smile

Miilai

Todellakin jännä biisi. En olisi tunnistanut ainakaan tuosta alusta Rasmukseksi, ellen olisi tiennyt siitä.
Oikeastaan, aika mitään sanomaton biisi mulle, näin kahden kuuntelu kerran jälkeen sanottuna. En ainakaan tässä vaiheessa sanois tätä biisiä hyväksi. Ehkä tää aukee sitten kun on kuunnellut tarpeeksi monta kertaa ja nähnyt sanat. Eli tää on ainut tän kuulonen biisi levyllä? Toivon todellakin että muut biisit on parempia....
aivan mahtava tää uus ärrien biis... jopa mun serkku tykkää täsät biisitä..ja itekkin tykkään tosi paljon tässä biisissä on sitä jotain.. Smile
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite