Ihan mielenkiinnosta vaan kyselisin. Tuos on tuo äänestys, mutta kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja en nyt siihen viitsinyt laittaa ettei tulisi ihan hirmu pitkä lista. Semmoista myös kysyisin, että miten mm. läheiset ja perheenjäsenet ovat suhtautuneet, kun ovat saaneet tietää olevasi muuta kuin heteroseksuaali (muitakin täällä olettaisin olevan ;) ) Entä miten itse suhtaudutte asiaan? (kun muut ovat kyseessä)
Itse olen biseksuaali, vaikka enpä sitä mitenkään ole mainostanut. Kerran kun isoveljeni sen tajusi, oli hän vähän että öö, jaahas... En kyllä tajunnut että miten siihen suhtautui, eihän tuo nyt iso asia ole

Olen ihastunut sekä poikiin että tyttöihin, mutta tytön kanssa en koskaan ole seurustellut. Nyt kuitenkin on niin vakava suhde ihanan pojan kanssa, etten ole vaihtamassa ^_^ Jos tämä enkelipoika ei olisi maailmaani löytänyt, olisin varmaan ihan "etsinyt" seuraavalla kerralla mieluummin tyttöystävän kuin poikaystävän, sen verran kyllästynyt olin aiemmin poikiin ;)
Tässä vielä määritykset näille:
# aseksuaalisuus - seksuaalista halua ei tunneta
# biseksuaalisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu molempiin sukupuoliin
# bi-curious - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu molempiin sukupuoliin, mutta on vielä ns. kokeiluasteella
# panseksuaalisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu molempiin sukupuoliin sekä kaikkia niiden välille asettuvia muotoja kohtaan
# heteroseksuaalisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ainoastaan vastakkaiseen sukupuoleen
# homoseksuaalisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu ainoastaan samaan sukupuoleen
# transsuuntautuneisuus - seksuaalinen mielenkiinto kohdistuu erityisesti trans-ihm
Biseksuaali olen ainakin vielä tällä hetkellä, mutta voi hyvinkin olla että jos näin jatkuu vielä pari vuotta, olen varmaan silloin homoseksuaali, sillä nytkin tytöt kiinnostavat enemmän kuin pojat. En ole koskaan pojan kanssa seurustellut, ja tytön kanssa olen seurustellut kerran, sitä kesti 9kk.
Vanhempani eivät tiedä, sillä he ovat todella homovastaisia yms.
Siskoni tietää, muttemme kamalammin asiasta puhu, joten en tiedä mitä mieltä hän on.
Ja nyt sitten etsin itselleni vakavaa parisuhdetta.. Saa tosin nähdä miten sekään onnistuu :"D
Meitti on kans Bi-seksuaali

emmäkää sitä sen kummemmin mainosta, kun näin pikkusella paikkakunnalla asun, leimaisivat vielä huoraksi xD
vanhempani eivät tiedä, ainoostaan bändikaverit taitaa tietää

ja isä on semmone homo-seksuaali rasisti että en uskaltaiskaan kertoo

sille Bi- ja homo seksuaalit on ihan sama asia x(
EDIT:// Ja olen seurustellut molemman sukupuolen edustajan kanssa <3
Itse olen heteroseksuaali, mutta tunnen ihmisiä, jotka ovat homo- tai biseksuaaleja. Olin tuntenut heidät jo jonkin aikaa ennen kuin tiesin asiasta, eikä se millään muuttanut suhtautumistani heihin. Hyviä tyyppejä.
Pyrin aina olemaan täysin avoin erilaisia ihmisiä kohtaan. Minun mielestäni on hienoa, jos joku uskaltaa ennakkoluuloista huolimatta rehellisesti ja avoimesti kertoa kuuluvansa johonkin muuhun kuin valtaväestöön
En ole seurustellut kenenkään kanssa.
Itse olen aivan puhdas hetero mutta en mä mitää välttelis jos joku tyttö kysyis sitä että aletaaks tai jotai... ei siinä mitää pahaa ole. Oikeastaan mua suunilleen V**uttaa ne jotka väittää sitä tyhmäks jne. Eihän siinä ole mitää tyhmää, jokainen saa seurustella sen kanssa kenen vain ITSE haluaa, eikä sen kanssa minkä äiti käskee. (Kokemusta on!!!) Eli anteeks vaa nyt ne jotka on homo- ja bi seksuaallisuutta vastaan : P
Hetero olen. Mutta mulla ei todellakaan oo mitään homoja/lesboja/biseksuaaleja vastaan. Toisaalta en usko et maailmassa on montaakaan jotka ovat täysin heteroita. Tai niin mä oon aina ajatellu...
Ite oon kyl jo kauan aikaa halunnu jonkun homokaverin

Minäkin hetero olen, ja kohta jo 2 vuotta ylionnellisesti pojan kanssa seurustellut. Mä en oo oikeestaan koskaan edes ajatellu seurustelevani tytön kanssa, oon aina vaan halunnu poikia ja ihastunu poikiin. Tytön kanssa vois kyllä olla joskus helpompaa..
Ite en tunne (kai??) yhtään homo-tai biseksuaalia. Tai ainakaan mulle ei oo siitä kerrottu, jos näin on. En ois kyllä mitään sitä vastaan vaikka sellaisiakin tuttuja löytyisi. Meiän perhe ei periaatteessa oo niin rasistinen, mutta kyllä välillä lentää sellasta kommenttia, että hävettää. Kaveritkin laukoo aika rasistisia vitsejä, vaikka kai ne ihan sen kaiken hyväksyy.
hetero mie olen. ei oikee kiinnosta miehet, ku on itekki mies

Ja oon seurstellu kohta 3 tuntii lilli04 kaa

et jippiii!
Hetero. En tunne ketään homo tai biseksuaaleja, mutta ei mulla mitään niitä vastaankaan ole.

Bi-tai Homoseksuaali. En ole itsestäni selvää vielä saanut.. Olen seurustellut tytön kanssa noin kuukauden ja se loppu sitten siihen että se jätti minut toisen takia.. Mutta nyt olen tykännyt jo yli vuoden yhdestä tytöstä joka harmiksi on hetero. Että hyvin mennee..

Neko kirjoitti:Bi-tai Homoseksuaali. En ole itsestäni selvää vielä saanut.. Olen seurustellut tytön kanssa noin kuukauden ja se loppu sitten siihen että se jätti minut toisen takia.. Mutta nyt olen tykännyt jo yli vuoden yhdestä tytöstä joka harmiksi on hetero. Että hyvin mennee.. 
miekin olen tykännyt ihan pirusti nyt yhdestä tytöstä, mutta sekin on hetero, joten et ole siis ainoa tuollaisessa tilanteessa 8">
Icarus- kirjoitti:miekin olen tykännyt ihan pirusti nyt yhdestä tytöstä, mutta sekin on hetero, joten et ole siis ainoa tuollaisessa tilanteessa 8">
Mäki joudun yhtymään nyt tähän :'DD
Lucifer's Angel-92 kirjoitti:Icarus- kirjoitti:miekin olen tykännyt ihan pirusti nyt yhdestä tytöstä, mutta sekin on hetero, joten et ole siis ainoa tuollaisessa tilanteessa 8">
Mäki joudun yhtymään nyt tähän :'DD
oujee, teretulemast kerhoon :"D
Itse olen hetero. Ketään homo- tai biseksuaalia en tunne, mutta ei mulla ole kyllä heitä vastaan mitään. Ihan samanarvoisia ovat kuin muutkin.
hetero olen. 8) Mutta eihän mulla mitään noita muita vastaan ole. En henkilökohtaisesti tunne, mutta tiedän muutaman.