Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Mesenimesi?
Sivut: 1 2 3 4
Pistänpäs tänne nyt tämmöisen pikkuaiheen pystyyn, eli mitäs käytätte mesessä nimimerkkeinä?

Itse olen tällä hetkellä Maseru^^// Rouva de la Kumkvatti :sydan:Tuomasheart Kädet pyllyille!
Vähän pitkä nimi kyllä... Mutta kun on pakko saada nuo tuohon Very Happy
Maseru^^ on pitkäaikainen nickini vähän missä tahansa, peräisin kahdeksannen luokan mantsan tunnilta ;D
Rouva de la Kumkvatti tulee siitä, kun poikaystävälläni on mesenickissään oman nimensä perässään tuo de la Kumkvatti ^_^
..ja poikaystäväni nimi on Tuomas.
Kädet pyllyille, ah, irc-galleriassa olisikohan ollut The Rasmus -yhteisössä jotkut jutelleet ties mistä, ja joku mainitti että Lauri oli spiikannut Sail awayn jossain viimeiseksi hitaaksi, ja sanoi "kädet pyllyille" Laughing

..niin ja henkilökohtaisessa viestissä lukee PMMP:n Kovemmat kädet biisin mukaan "Sulaneet lumet, ne pohjalta ojan pojan ovat paljastaneet.." Niin jännä lause vaan Very Happy
Mä oon vaan lyhyesti Miss_Lauri
Mua luullaan liikaa Lauriks :'D ja Lauriki myönsi että meissä on paljon samaa, luonteessa että ulkonäössä :'D
Marppa

Henkilökohtanenviesti: M.A.R.I - Mukavasti Aamu-uninen Raakkuhyyppä ja Ilveilijä

(toi on aku ankka sivuilta sudenpentuarvonimi. Very Happy)
Mä vaihdan mesenimeä usein päivittäin, ja en oo varmasti ikinä käyttänyt omaa nimeäni nickinä. Nyt mulla on .. tuota (pitää kattoo)..
"Micro Cuts/Micro Cuts"
Se on mun (nyt) suosikkibiisin nimi...Muse:lta Rolling Eyes Very Happy

Henkilökohtainen viesti on tällä hetkellä
"Muse /Sing For Absolution <3 Maffo'sHysterical || CRASCHSH! http://www.youtube.com/watch?v=0BWV4DKxJmI "

eheheh Cool
yenni

arvatkaapa kolmesti mistä se tulee :: D varmaan hirveen vaikeeta !

+ henkilökohtane viesti on öööö ....
"remember the times together we swore: never give up this life."

diudiu 8 )
Tällä hetkellä mun nici mesessä on: Black Roses
ja henkilökohatinen viesti: The Rasmus on kuitenkin se ISOIN ja TÄRKEIN ELÄMÄSSÄNI. -Ääähh levy vasta kesän jälkeen.
mese nimi on: Lauri:sydan:Miss_Darkness ja henkilökohtainen viesti on: :sydan:en nää Lauria ehkä enään koskaan menetin rakkaiman asiani:sydan:Lauri please ask we Janika and Maria and Nina wold you marry me?
Nickinä mulla on mesessä Aikuinen tyttö ja henkilökohtasena viestinä lukee Mixu heart
Tuo nicki tulee tietenkin siitä kun täytin just kaheksantoista ja Mixu tarkoittaa poikaystävääni
msn nimenä on ihan vaan maikku, ja sitten henk.kohtasena viestinä on " are you dizzy yet ? "
toi henk.koht. homma nyt vaihtuu suht usein.
Mulla on nickinä: Capricorn ll Death Struggle. Löysin sattumalta nuo jutut nettisanakirjasta. Capricornhan on kauris -horoskooppi englanniksi, kauris kun olen ja death struggle meinaa kuolin kamppailua, varmaan jtn. yhteyttä tuohon kauriiseen sillä hain...

Henk. koht. viestissä lukee. "Well, c'mon guys! My gun fires seven different shades of shit. So what's your favourite color, punk?" My Chemical Romancen lyriikoita...
Minulla on nicinä: Ninnukka ja henkkohtanen viesti: Perjantaina. 14.03.08 Ari Koivusen keikalle. -Melkeimpä rakkain levy, INTO meni rikki :'(
Nyt on nickinä edelleen Maseru^^//Rouva de la Kumkvatti(L)Tuomas, ja henk. koht viestinä Tuomas(L)Papsu(L)Mari(L) (nuo (L) merkit siis sydämiä..) Se vaan kun saatiin Papsu-marsutyttömme perjantaina kotiin<3
Tällä Hetkellä olen ;
Jess Madness // oh Christ how i hate what i have become
KOSKA, no, Jess Madness on siis nimeni ja tuo jälkimmäinen lause on Nightwishin biisistä the Poet and the Pendulum, lempikohtani koko kappaleesta ja se sopii itseenikin.
Oma mesenimeni on The Purple Wind.
Tuo nimi on peräisin tämänhetkisestä lempipelistäni
Wario: Master of Disguise (jossa Wario käyttää
itsestään nimitystä The Purple Wind).

Aikaisemmin mesenimenäni oli Luciferin Enkeli,
jonka puolestaan "väänsin" The Rasmuksen biisistä
Lucifer's Angel.
Miun mesenimi on : BLACK ROSES heart tuitui :3 Lusifer's angel_92 <3<3 ja sitte semmonen lepakko Very Happy
ja henk.koht viesti on : Elämä on helppoo ellei ole joku joka haukkuu aasiks >: ) vink, vink xD ^^ Topi on väkivaltane ja vähän outoo x)

Eli toi tulee siitä kun yhet Topi ja Marko haukkuu mua aasiks, kun nimi on sopivasti Assi x) Ja sitte just se topi aina potkii mua ja repii hiuksista ja on vielä kaiken huipuks 1luokal xDD siinähän ne nyt olikin ;)
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite